Ik laat me nog steeds graag overtuigen VVD te moeten stemmen, maar ik weet niet zeker of jij daar de juiste persoon voor bent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:22 schreef Floripas het volgende:
Da's te links, hoor.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:
Zolang de tegenstellingen niet té groot zijn heb ik er absoluut geen problemen mee wat mijn partner zou stemmen, ik kies in elk geval gen partner/vrienden of wat dan ook op basis van zijn of haar stemgedrag, er is meer in het leven dan politiek of zware draagstukken.
Inhoudsloos geval dusquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:11 schreef Gebleekte het volgende:
Mn huidige vrienden houdt niet zo van het nieuws, die is meer van de zinloze soapsMaar ze vindt Verdonk gelukkig wel goed!
![]()
Ik zou CDA het ergst vinden, naast Wilders of SP.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef Thisbe het volgende:
Ja, ik zou er toch wel wat moeite mee hebben, met een partner die Groenlinks stemt. Nog meer moeite zou ik hebben met iemand die helemaal niet stemt.![]()
Bizarre keuze.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik zou CDA het ergst vinden, naast Wilders of SP.
Groenlinks, D66 zou ik fijnst vinden, VVd en PvdA zijn me om het even.
Waarom? De meest sociaal-liberale partijen van nederland (voor vrijheden van alle groepen mensen, sociaal vangnet doch liberale insteek in economie, idealistisch) zijn Groenlinks en D66.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |