abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:51:20 #101
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_36629272
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:22 schreef Floripas het volgende:
Da's te links, hoor.
Ik laat me nog steeds graag overtuigen VVD te moeten stemmen, maar ik weet niet zeker of jij daar de juiste persoon voor bent.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_36635272
Ik studeer politicologie aan de UVA, maar ik heb niet echt een mening - het hangt er in feite een beetje vanaf wat mijn partner stemt.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_36635366
Ja, ik zou er toch wel wat moeite mee hebben, met een partner die Groenlinks stemt. Nog meer moeite zou ik hebben met iemand die helemaal niet stemt.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_36639296
Zolang de tegenstellingen niet té groot zijn heb ik er absoluut geen problemen mee wat mijn partner zou stemmen, ik kies in elk geval gen partner/vrienden of wat dan ook op basis van zijn of haar stemgedrag, er is meer in het leven dan politiek of zware draagstukken.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 5 april 2006 @ 08:58:23 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36664274
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef Elgigante het volgende:
Zolang de tegenstellingen niet té groot zijn heb ik er absoluut geen problemen mee wat mijn partner zou stemmen, ik kies in elk geval gen partner/vrienden of wat dan ook op basis van zijn of haar stemgedrag, er is meer in het leven dan politiek of zware draagstukken.
pi_36665811
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 09:11 schreef Gebleekte het volgende:
Mn huidige vrienden houdt niet zo van het nieuws, die is meer van de zinloze soaps Maar ze vindt Verdonk gelukkig wel goed!
Inhoudsloos geval dus .

Met mijn vriendin bots ik ook nogal eens over politiek, ik moet zeggen dat ik dat niet echt prettig vind, al denk ik niet dat het echt een deuk in onze relatie zal slaan of zo...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 april 2006 @ 10:47:26 #107
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_36666439
extreme gedachtes komen er bij mij niet in, het zegt wel iets over een persoons instelling waarbij ik respect voor anderen heel belangrijk vind. Maar beetje mening hebben over dingen is juist extreem belangrijk, dus ze moet wel een beeld hebben van hoe zij de wereld het beste ziet, en waarom ze dat vind vooral.
Tot nu toe altijd wel met elkaar eens geweest, in ieder geval altijd meisjes gevonden met in ieder geval politieke belangstelling, die zijn ook al schaars....
  woensdag 5 april 2006 @ 10:49:22 #108
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_36666477
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:48 schreef Thisbe het volgende:
Ja, ik zou er toch wel wat moeite mee hebben, met een partner die Groenlinks stemt. Nog meer moeite zou ik hebben met iemand die helemaal niet stemt.
Ik zou CDA het ergst vinden, naast Wilders of SP.
Groenlinks, D66 zou ik fijnst vinden, VVd en PvdA zijn me om het even.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:17:37 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36747330
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:49 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Ik zou CDA het ergst vinden, naast Wilders of SP.
Groenlinks, D66 zou ik fijnst vinden, VVd en PvdA zijn me om het even.
Bizarre keuze.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:03:04 #110
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_36775994
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bizarre keuze.
Waarom? De meest sociaal-liberale partijen van nederland (voor vrijheden van alle groepen mensen, sociaal vangnet doch liberale insteek in economie, idealistisch) zijn Groenlinks en D66.
CDA/SP en iets minder PvdA en VVD zijn erg bezig met hun eigen groepje zo goed mogelijk te laten krijgen, of dat nou mensen met prestaties, of mensen met huurhuis of christenen zijn. Ik geloof erg in persoonlijke vrijheden voor iedereen op een goed geregelde manier met voor iedereen gelijke kansen.
Wilders zaait haat tussen mensen (ook al zijn dingen waar, dat boeit niet) en sluit zich bij voorbaat voor mij uit.

Maar goed, ontopic, mijn partner mag daar natuurlijk totaal anders over denken. Alleen als zij Wilders goed bezig vind, dan hebben we in ieder geval een hard doch goed gesprek erover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')