Lorgnet?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:21 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Nee ik wilde eigenlijk over een woord beginnen wat al decennia in ongebruik is.
Zijn er veel mensen in Den Haag die jouw voorbeeld volgen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Vorige maand liep er dus zo'n kut met een Burqa op de Grote Marktstraat samen met 2 pyjama-mongolen met lange baard. Ik heb er een partij tegen staan schelden niet te weinig
Ik denk eerder dat de maximaal 25 jarige trut met de maximaal 20 jarige kutkneusjes die haar begeleiden dachten: kut dat expres provoceren kan je dus wel duur komen te staan. Laat ik voortaan maar gewoon normaal erbij gaan lopen ipv deze oorlogsverklaringsoutfit aan te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij gooit die blikjes dus?
Ze zal wel gelijk nar huis zijn gegan, denkende: "Ja, zo'n man is nu een exponent van de verlichtingsgedachte. Ik ben jarenlang onderdrukt; ik werp mijn ketenen af, mijn katoenen gevangenis wordt een stapel poetslappen. De gouden rede en de stralen van de menselijke rationaliteit die die man mij toonde, daar wil ik bijhoren."
Dus je denkt niet dat ze zich bevestigd voelen in hun vooroordelen betreffende de westerse maatschappij?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:25 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de maximaal 25 jarige trut met de maximaal 20 jarige kutkneusjes die haar begeleiden dachten: kut dat expres provoceren kan je dus wel duur komen te staan. Laat ik voortaan maar gewoon normaal erbij gaan lopen ipv deze oorlogsverklaringsoutfit aan te doen.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen in Den Haag die jouw voorbeeld volgen?
DAT interesseert me helemaal niets. ZIj willen provoceren met zo'n outfit, prima, dan moeten ze niet gaan huilen als ze daar reacties op krijgen. En ik pik een burqa gewoon niet, het staat wmb gelijk aan een SS-outfit aandoen en dan de straat op gaan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je denkt niet dat ze zich bevestigd voelen in hun vooroordelen betreffende de westerse maatschappij?
Weet je wat repressieve tolerantie is?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:28 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
DAT interesseert me helemaal niets. ZIj willen provoceren met zo'n outfit, prima, dan moeten ze niet gaan huilen als ze daar reacties op krijgen. En ik pik een burqa gewoon niet, het staat wmb gelijk aan een SS-outfit aandoen en dan de straat op gaan.
De NSDAP aan de macht laten komen heeft 'het beste' gewerkt?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:30 schreef Floripas het volgende:
Weet je dat dat het beste heeft gewerkt tegen anti-parlementair links?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
Juist ja, goed oké.
Zolang mamma maar niet boos wordt toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:36 schreef Monidique het volgende:
Nu wordt Voorbij Fok! boos.
QED.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Zolang mamma maar niet boos wordt toch?
Ja Ryanquote:
Sneu.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:15 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Loop je wel het risico door mij met volle 7-up blikjes bekogeld te worden als je door de Haagse binnenstad loopt.
Vorige maand liep er dus zo'n kut met een Burqa op de Grote Marktstraat samen met 2 pyjama-mongolen met lange baard. Ik heb er een partij tegen staan schelden niet te weinig
landelijk gezien zijn er 2.520 anderen die zijn voorbeeld volgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn er veel mensen in Den Haag die jouw voorbeeld volgen?
Omdat vlak na de Tweede Wereldoorlog de communisten in bijna heel Europa bijna aan de macht kwamen? Die zich als enigen (toegegeven, naast de gereformeerden) echt serieus hebben verzet tegen de nazi's?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
De NSDAP aan de macht laten komen heeft 'het beste' gewerkt?
Triggershot vond jou provocatief en schold jou uit.quote:
Wat moet dat zijn. Nee. Hetgeen je nodig hebt, of wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Monidique, wat is er grammaticaal fout aan deze koppeling?
Ja kunst, het waren bijna gelijke ideologieen. Trouwens, in heel Europa? In heel door de Sovjet-Unie bezet Europa bedoel je: opgelegd door de Communisten zelf! Buiten dat gebied is in geen enkel land een communistische regering aan de macht gekomen (en nee, Joegoslavie was wel degelijk bezet door het Rode Leger).quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat vlak na de Tweede Wereldoorlog de communisten in bijna heel Europa bijna aan de macht kwamen? Die zich als enigen (toegegeven, naast de gereformeerden) echt serieus hebben verzet tegen de nazi's?
Het verschil is dat ik jou als gelijkwaardig mens zie terwijl Triggershot je als baby-fabriek ziet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:59 schreef Floripas het volgende:
Ik zie het verschil tussen jullie beiden niet zo, eigenlijk.
Je kan tenminste hun hoofden zien. Die zitten niet verstopt onder 5 lagen rouwgewaad dus...quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:27 schreef Monidique het volgende:
Alleen een beetje jammer van die vierkante hoofden, hè...
Hoe ziet een Europees stadje er eigenlijk uitquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ik ben trouwens blij dat de grenzen open gaan voor de Polen. Ze zijn nu al veruit de grootste nieuwe bevolkingsgroep in Den Haag en hebben de Turken al overtroffen qua winkeltjes en zo. Sinds zij er bij komen begint de stad er weer een beetje Europees uit te zien en blijkt maar weer dat niet alle meisjes van 20 met een buitenlandse achtergrond er in zwarte doodsgewaden bij hoeven te lopen, zelfs als het 30 graden is buiten en het zweet van onder die vlooiendoeken uit puilt.
Polen![]()
Als een wijk in Brussel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe ziet een Europees stadje er eigenlijk uitIs dat een soort van franchising?
Wat is dit voor extreem domme vraag?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe ziet een Europees stadje er eigenlijk uitIs dat een soort van franchising?
En... de gemiddelde Pool die ik ken spreekt na 1 jaar in NL redelijk goed NLs, vele, vele malen beter als een zooi Turken en Marocs die hier al 20 jaar wonen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
Ik ben trouwens blij dat de grenzen open gaan voor de Polen. Ze zijn nu al veruit de grootste nieuwe bevolkingsgroep in Den Haag en hebben de Turken al overtroffen qua winkeltjes en zo. Sinds zij er bij komen begint de stad er weer een beetje Europees uit te zien en blijkt maar weer dat niet alle meisjes van 20 met een buitenlandse achtergrond er in zwarte doodsgewaden bij hoeven te lopen, zelfs als het 30 graden is buiten en het zweet van onder die vlooiendoeken uit puilt.
Polen![]()
hihiquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:38 schreef MrBean het volgende:
Iemand het nieuws nog gezien?
Ik hoor hier net dat de vrouw van Wilders gearresteerd is.
Heb jij ooit wel eens een mooie dag dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:39 schreef Monidique het volgende:
1 april is trouwens een kutdag...
Eentje die ik niet kan beantwoorden. Jij wel?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:33 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Wat is dit voor extreem domme vraag?
Ik wel, hoor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:40 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een mooie dag dan?
Met uitgefikte auto's enzo ?quote:
06 / 06 / 2006 gaat nog veel "kutter" worden:quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:39 schreef Monidique het volgende:
1 april is trouwens een kutdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |