Ja die mag vanavond uit 11 man kiezen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een debiel die van net. Beetje een kaart geven nadat die Duitser er om vraagt, en dan ook nog met zo'n smerige kutglimlach op z'n bek![]()
Viezerik inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een debiel die van net. Beetje een kaart geven nadat die Duitser er om vraagt, en dan ook nog met zo'n smerige kutglimlach op z'n bek![]()
Ik ben persoonlijk z'n been gaan breken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Wat is er met deze vent gebeurd? In het Officieele programma boekje staat dat hij gewoon fluit
Dat schouderklopje van Podolski na die rode kaart was nog het meest misselijkmakendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat je die van Argentinie bedoelt, maar daar was ie gewoon te ver weg. Op zo'n moment moet ie op de grensrechter vertrouwen, en die had zijn vlag omhoog.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:29 schreef DrDentz het volgende:
valt mee.. hij probeerde alleen de wedstrijd zo lang mogelijk te rekken [goals afkeuren etc] om de eventuele tegenstander van Duitsland maximaal uit te putten
GVDquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:40 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Knieblessure geloof ik. Afgehaakt dus.
We weten nou hoe hij eruit ziet als hij klaarkomt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ja gadverdamme, ik wist niet wat ik zagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef Ayaxola het volgende:
Die was wel erg ja. Die arme Lucic.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ie met een Sardonische glimlach rood gaf
Met 3 gele kaarten is het een hele goede scheids iddquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:23 schreef Messenga het volgende:
Lubos Michel en Graham Poll zijn echte topscheidsrechters
Die rode kaart van Boulahrouz was niet terecht ofzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef Vogel87 het volgende:
Het is jammer dat het voetbal steeds meer verziekt wordt door scheidsrechters, die constant foute beslissingen nemen en opzichtig theaterspel niet doorzien. De rode kaart voor Boulahrouz tegen Figo is daar weer een goed voorbeeld van. Je ziet het veel dit WK; wedstrijden worden vaak sterk beïnvloed door de scheidsrechter.
Om mijn vooruitziende blik maar even te quoten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:13 schreef _Acid_ het volgende:
Mejuto Gonzalez en Ivanov de 2 rampen van de komende zomer!
Die had al dieprood moeten krijgen voor zijn eerste overtreding. Dat is de enige fout die je Ivanov echt kunt verwijten. Trekt hij daar rood loopt het misschien niet uit de hand.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Die rode kaart van Boulahrouz was niet terecht ofzo.![]()
Belg hè ?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die had al dieprood moeten krijgen voor zijn eerste overtreding. Dat is de enige fout die je Ivanov echt kunt verwijten. Trekt hij daar rood loopt het misschien niet uit de hand.
quote:
Ja dat vermoeden had ik al helaas. Jammer.quote:Op maandag 26 juni 2006 04:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
goed, een uitschakeling op penalty's tegen Duitsland had nog mooier geweest, maar ik heb genoten vanavond ...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |