Damn right!quote:
Die Uruguayaan van Italie - VSquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Wie tippen jullie na de eerste ronde voor de finale?
Ik ga voor die Elizondo uit Argentinië (als die uitgeschakeld worden) of De Bleeckere.
Dan kan Merk de finale ook wel op zijn buik schrijvenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Ivanov niet want die fluit Nederland morgen en je mag niet twee keer hetzelfde land fluiten.
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar was het erger dan bij Australië - Kroatië?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:29 schreef placebeau het volgende:
Dat die gast nog een match krijgt. Frankrijk Zwitserland was toch wel een van de dieptepunten qua arbitrage dit WK.
Er was daar in ieder geval ook 1 hele rare situatie:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd niet gezien, maar was het erger dan bij Australië - Kroatië?![]()
Ha ja, die is ook goed bezig. Gisteren ook. Waarom staat die man niet in de OP??quote:
Heeeele rare opvatting van "voordeel"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Er was daar in ieder geval ook 1 hele rare situatie:
Een speler van Frankrijk wordt onderuit gehaald en de bal komt terecht bij de tegenstander. Er wordt niet gefloten, dus er is geen overtreding begaan. De tegenstander speelt de bal wat rond en er gaan twee minuten ofzo voorbij. Dan komt het spel op een gegeven moment stil te liggen en trekt de scheidsrechter alsnog een gele kaart voor die overtreding waar niet voor werd gefloten.
Het valt mij sowieso op bij dit soort eindtoernooien. Dat er zo raar wordt gefloten ligt ws. aan de FIFA die de regels op een hele rare manier willen zien worden uitgevoerd. Scheidsen weten ook dat er veeel kritischer naar hen wordt gekeken. Die bal, voortkomend uit een sponsorcontract, is ook weer niet helemaal 100% enz enz. Die voetballers zijn heel 't jaar bezig op een bepaalde manier en op zo'n toernooi wordt het ineens weer helemaal omgegooid, waarom ?!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef DrDentz het volgende:
waar hebben ze die scheidsrechters voor dit WK vandaan gehaald man.. 3x geel komt zelfs bij de Gelderse onderbond niet voor
Hoe ie met een Sardonische glimlach rood gafquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef Zyggie het volgende:
Duitsland - Zweden en weer een rare scheids.![]()
Wat is er met deze vent gebeurd? In het Officieele programma boekje staat dat hij gewoon fluitquote:
geblessseerd uitgevallen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Wat is er met deze vent gebeurd? In het Officieele programma boekje staat dat hij gewoon fluit
Knieblessure geloof ik. Afgehaakt dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:38 schreef Chen het volgende:
[..]
Wat is er met deze vent gebeurd? In het Officieele programma boekje staat dat hij gewoon fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |