He'll skate it off.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:38 schreef JZweeds het volgende:
Devils pakken Jagr nu al op smeirge wijze aan.
Nope, Lightning maakt vanavond 1-1quote:
Ze waren slimmer ondanks dat Detroit het overwicht had.quote:
Een beetje kabelprovider heeft tegenwoordig NASN (North American Sports Network) in het digitale pakket zitten. Althans, ik weet dat Casema en UPC deze zender in het pakket hebben.quote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heb jij de wedstrijd gezien JR Zweeds?
Jagr blesseerde zichzelf.quote:Op maandag 24 april 2006 15:51 schreef ScienceFriction het volgende:
http://sportsillustrated.(...)devils.ap/index.html
Jagr er misschien niet bij voor de Rangers... oh boy...
Was een beetje een vreemde blessure ja...quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Jagr blesseerde zichzelf.
Pure frustratie.
In Buenos Aires kun je de wedstrijden volgen via de Argentijnse DirectTV (satelliet).quote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij kan wel natuurlijk alle wedstrijden kijken niet?
Mjah, het zijn nose-bleed seats.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Veel plezier Maarten.De kaartjes voor de Joe Louis Arena zijn moeilijk te krijgen.
Amerikaanse term voor de goedkoopste plaatsen, inderdaad achterin.quote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat zijn nose-bleed seats? Van die seats helemaal achterin het stadion?
Ben 3 keer naar een ijshockey wedstrijd geweest, 1 keer in Heerenveen (bagger) en 2 keer in Tsjechië. Tsjechië was geweldig, wat een sfeer (Pardubice)quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Ah maakt 't uit joh, als ik ga zie ik de helft van de wedstrijd niet eens.
Vind 't prachtig om een beetje rond te lopen etc.
En zoals ik al zei, je kunt de wedstrijd goed zien.... het is geen gigantisch stadion zoals een Baseball stadium waar 50.000 man inkunnen, er kunnen hooguit 15.000 man in deze tent, dus van alle kanten kunnen we het ijs wel zien.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Daar ben je ook Red Wings fan voorquote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
De ijshockeyhal ziet er gewoon een beetje verrot uit... en de wedstrijd zelf was ook van zeer matig niveau, dus hielp ook niet echt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef WasQ het volgende:
In Heerenveen kan het ook best leuk zijn hoor! Maar ook vrij saai op zijn tijd. Ligt ook aan de tegenstander en het belang van de wedstrijd natuurlijk. Maar met wat geluk heb je sfeer en een mooie wedstrijd...
Don Armani is weer losgelaten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar ben je ook Red Wings fan voor
De eerste dode door een ijshockeypuck had net zo goed in JoeLouis kunnnen vallen in plaats van in Columbus
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulenquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De ijshockeyhal ziet er gewoon een beetje verrot uit... en de wedstrijd zelf was ook van zeer matig niveau, dus hielp ook niet echt.
Oh, is al wel 2 of 3 jaar geleden dat ik in de ijshal wasquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
[..]
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulen
Hoeveel plaatsen heeft zo'n stadion eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
[..]
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulen
Tilburg 2200, Nijmegen denk ik 1500 of iets meer.quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeveel plaatsen heeft zo'n stadion eigenlijk?
Of op je vakantie naar de VS of Canada een wedstrijdje bezoeken.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
Ja, maar dat is niet zomaar een optie voor iedereen. Toevallig vorige week in Madison Square Garden geweest, en dat is zeker wel erg gaaf. Maar voor sfeer kun je misschien toch wel beter naar Keulen gaan!quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Of op je vakantie naar de VS of Canada een wedstrijdje bezoeken.![]()
Keulen is sowieso leuk, niet alleen voor de stadionsquote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zomaar een optie voor iedereen. Toevallig vorige week in Madison Square Garden geweest, en dat is zeker wel erg gaaf. Maar voor sfeer kun je misschien toch wel beter naar Keulen gaan!
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seatsquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Koln, 18.000
[afbeelding]
Joe Louis, 21.000
Van Nijmegen staat alleen de Goffert op Worldstadiums.com
Dat ding van Koln is 'gloedjenieuw' ('98), mooi stadion.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seats)
Zowel de Lakers als de Clippers spelen ook regelmatig in Anaheim in de Arrowhead Pond. Maar volgens mij alleen als de Clippers en/of Lakers toevallig op dezelfde dag een home-game hebben, wat kan gebeuren.quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seats)
Weet je dat heel zeker? Want vorige week nog hadden de Lakers en Clippers na elkaar een een wedstrijd in Staples Center (ze waren bang dat de wedstrijd van de Lakers misschien een overtime zou worden...) Ik heb nog nooit gehoord, gezien of gelezen dat ze niet in Staples speelden (Lakers sowieso niet)quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Zowel de Lakers als de Clippers spelen ook regelmatig in Anaheim in de Arrowhead Pond. Maar volgens mij alleen als de Clippers en/of Lakers toevallig op dezelfde dag een home-game hebben, wat kan gebeuren.
Maar idd, offtopic.....
Terug naar IJshockey
Weet ik heel erg zeker. (click op de link om tickets te bestellen voor Los Angeles Lakers vs. Seattle Supersonics in de Arrowhead Pond in Anaheim.)quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Weet je dat heel zeker? Want vorige week nog hadden de Lakers en Clippers na elkaar een een wedstrijd in Staples Center (ze waren bang dat de wedstrijd van de Lakers misschien een overtime zou worden...) Ik heb nog nooit gehoord, gezien of gelezen dat ze niet in Staples speelden (Lakers sowieso niet)
Damnquote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Vinnny, Brad en Martin hun best doen ga ik misschien naar het ice-palace naar een Conference Semi
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Buffalo maakt gehakt van New Jersey, al 4-0 binnen 15 minuten.
Klein foutje idd,quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]Paar teams door elkaar.
Carolina weer achter, de Rangers ook.
Hey, ik probeer de moed erin te houden... maar mijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef popolon het volgende:
Er is geen goed nieuws voor de Rangers
De Devils zijn hot en in deze vorm zijn ze moeilijk te verslaan, zeker door de Rangers.
Idd.quote:
Wings bijna met de rug tegen de muur, dan pas worden ze wakker.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.What's up in Hockeytown ...
De Rangers trouwens ook wel vrij treurig ...
Mwah. Zag vanochtend op ESPN Classic een reportage over de Wings uit het seizoen 2003 volgens mij, toen ze kansloos van de Mighty Ducks verloren met 4-0 in de eerste ronde van de play-offs.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Wings bijna met de rug tegen de muur, dan pas worden ze wakker.Laatste wedstrijd werd wat ongelukkig verloren maar 't zag er best goed uit, goed teruggekomen.
Pieken is ook een kunst, maar ze gingen de playoffs al niet lekker in en dan is het als underdog moeilijk spelen tegen een red hot devils team.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
Rangers krijgen een sweep over zich, die laten echt te weinig zien op het moment dat 't moet.
Goed van de Wingsquote:Op vrijdag 28 april 2006 06:20 schreef popolon het volgende:
'Must win' game wordt ook gewonnen. Wat een eindfase.4-2
Detroit heeft 't thuisvoordeel weer terug.
Gevalletje van choking dus...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avs 1-4 Stars, we gaan toch niet het klassieke gevalletje uit NHL '96 terugzien in het echt he(playoffs: 1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4
)
Wat is het toch hard om Nucks fan te zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 11:57 schreef lekkeband het volgende:
![]()
Wat is het toch fijn om colorado avs. fan te zijn
![]()
Tjah, dat zat er aan te komen natuurlijkquote:Vancouver, B.C. – The Vancouver Canucks announced today that Marc Crawford has been relieved of his duties as the team’s head coach. The Canucks finished the 2005-06 season with a record of 42-32-8 and missed the playoffs for the first time since the 1999-00 season.
"The decision to relieve Marc of his duties was a very difficult one for me to make," said Dave Nonis, Vancouver Canucks Senior Vice President & General Manager. "Our club has enjoyed a lot of growth and success under Marc and his staff. I feel very privileged to have worked with Marc over the last seven years and believe strongly that our organization took tremendous strides under his leadership behind the bench."
"This decision is about the future. Our club once again needs to become one of the hardest working teams in the League. We need to ensure that our attention to detail is second to none in the NHL."
Crawford leaves the organization as the all-time leader in wins with 246. Since taking over behind the Canucks bench in January of 1999, Crawford has compiled a record of 246-197-70-24 in 529 games. His 411 career coaching wins place him 16th on the all-time list.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef lekkeband het volgende:
Weddenschap om een virtueel kratje bier ?![]()
Finale: Devils - Avs : 3 -4
Avs doen t tot nu toe niet verkeerd, met 4-1 de Stars eruit beuken is niet slecht. Alleen moeten ze de potten wat vaker afmaken tijdens de reguliere speeltijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
Dan durf ik er wel twee te wedden, Avs komen niet in de Finals.
Wings ook niet maar daar heb ik 't niet over.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen.
Leuk he die kut divisie![]()
![]()
![]()
Jij en gelijk hebben, dat klinkt raar, ook nu.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen.
Leuk he die kut divisie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi, Calgary is er ook uitgetraptGo Ducks Go!!!
Hoe / waar heb je die wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:03 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gisteren de wedstrijd op TV gekeken, en de Ducks waren gewoon veel sterker dan de Flames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |