Weet ik heel erg zeker. (click op de link om tickets te bestellen voor Los Angeles Lakers vs. Seattle Supersonics in de Arrowhead Pond in Anaheim.)quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Weet je dat heel zeker? Want vorige week nog hadden de Lakers en Clippers na elkaar een een wedstrijd in Staples Center (ze waren bang dat de wedstrijd van de Lakers misschien een overtime zou worden...) Ik heb nog nooit gehoord, gezien of gelezen dat ze niet in Staples speelden (Lakers sowieso niet)
Damnquote:Op maandag 24 april 2006 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Vinnny, Brad en Martin hun best doen ga ik misschien naar het ice-palace naar een Conference Semi
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:44 schreef BitetheBullet het volgende:
Buffalo maakt gehakt van New Jersey, al 4-0 binnen 15 minuten.
Klein foutje idd,quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]Paar teams door elkaar.
Carolina weer achter, de Rangers ook.
Hey, ik probeer de moed erin te houden... maar mijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:49 schreef popolon het volgende:
Er is geen goed nieuws voor de Rangers
De Devils zijn hot en in deze vorm zijn ze moeilijk te verslaan, zeker door de Rangers.
Idd.quote:
Wings bijna met de rug tegen de muur, dan pas worden ze wakker.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Idd.What's up in Hockeytown ...
De Rangers trouwens ook wel vrij treurig ...
Mwah. Zag vanochtend op ESPN Classic een reportage over de Wings uit het seizoen 2003 volgens mij, toen ze kansloos van de Mighty Ducks verloren met 4-0 in de eerste ronde van de play-offs.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Wings bijna met de rug tegen de muur, dan pas worden ze wakker.Laatste wedstrijd werd wat ongelukkig verloren maar 't zag er best goed uit, goed teruggekomen.
Pieken is ook een kunst, maar ze gingen de playoffs al niet lekker in en dan is het als underdog moeilijk spelen tegen een red hot devils team.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:43 schreef popolon het volgende:
Rangers krijgen een sweep over zich, die laten echt te weinig zien op het moment dat 't moet.
Goed van de Wingsquote:Op vrijdag 28 april 2006 06:20 schreef popolon het volgende:
'Must win' game wordt ook gewonnen. Wat een eindfase.4-2
Detroit heeft 't thuisvoordeel weer terug.
Gevalletje van choking dus...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avs 1-4 Stars, we gaan toch niet het klassieke gevalletje uit NHL '96 terugzien in het echt he(playoffs: 1-0, 2-0, 3-0, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4
)
Wat is het toch hard om Nucks fan te zijnquote:Op donderdag 27 april 2006 11:57 schreef lekkeband het volgende:
![]()
Wat is het toch fijn om colorado avs. fan te zijn
![]()
Tjah, dat zat er aan te komen natuurlijkquote:Vancouver, B.C. – The Vancouver Canucks announced today that Marc Crawford has been relieved of his duties as the team’s head coach. The Canucks finished the 2005-06 season with a record of 42-32-8 and missed the playoffs for the first time since the 1999-00 season.
"The decision to relieve Marc of his duties was a very difficult one for me to make," said Dave Nonis, Vancouver Canucks Senior Vice President & General Manager. "Our club has enjoyed a lot of growth and success under Marc and his staff. I feel very privileged to have worked with Marc over the last seven years and believe strongly that our organization took tremendous strides under his leadership behind the bench."
"This decision is about the future. Our club once again needs to become one of the hardest working teams in the League. We need to ensure that our attention to detail is second to none in the NHL."
Crawford leaves the organization as the all-time leader in wins with 246. Since taking over behind the Canucks bench in January of 1999, Crawford has compiled a record of 246-197-70-24 in 529 games. His 411 career coaching wins place him 16th on the all-time list.
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:50 schreef lekkeband het volgende:
Weddenschap om een virtueel kratje bier ?![]()
Finale: Devils - Avs : 3 -4
Avs doen t tot nu toe niet verkeerd, met 4-1 de Stars eruit beuken is niet slecht. Alleen moeten ze de potten wat vaker afmaken tijdens de reguliere speeltijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:17 schreef popolon het volgende:
Dan durf ik er wel twee te wedden, Avs komen niet in de Finals.
Wings ook niet maar daar heb ik 't niet over.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen.
Leuk he die kut divisie![]()
![]()
![]()
Jij en gelijk hebben, dat klinkt raar, ook nu.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kom effe mijn gelijk halen.
Leuk he die kut divisie![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi, Calgary is er ook uitgetraptGo Ducks Go!!!
Hoe / waar heb je die wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:03 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gisteren de wedstrijd op TV gekeken, en de Ducks waren gewoon veel sterker dan de Flames
Ik ben pas weer bij de Playoffs van de Griffins (AHL) geweest, volle bak.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:03 schreef maartena het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb gisteren de wedstrijd op TV gekeken, en de Ducks waren gewoon veel sterker dan de Flames....In de laatste 4 minuten was het "empty goal" met een stand van 2-0. De Flames hadden toch niets te verliezen dus alles erop voor een goal. Helaas was het risico te groot, want de Ducks kregen met nog 1 minuut 15 te gaan controle over de puck, en schoten van een afstand de 3-0 - en toen was het natuurlijk duidelijk over....
De tribunes begonnen toen al leeg te stromen, opeens zag ik overal groene stoelen op TV
quote:
Hoe? KDOC-TV, Channel 19.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:10 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hoe / waar heb je die wedstrijd gezien?
Ja. zo kan ik ook NHL kijken natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Hoe? KDOC-TV, Channel 19.
Waar? Orange, CA, USA.
![]()
Zo'n 17.500 als het een volle bak is inderdaad.... Niet zo vreselijk veel verschil met de 20.000 van Calgary. Maar goed, IJshockey is natuurlijk ook wel DE nationale sport van Canada.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:16 schreef popolon het volgende:
Ok het is een verschil 13.000 of 20.000 man publiek maar goed ...
Aha, in het Ducks stadion gaan er zo'n 18.000 zie ik.
In Nederland hebben de meeste grote kabelproviders het kanaal North American Sports Network (NASN) in het digitale pakket zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:34 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ja. zo kan ik ook NHL kijken natuurlijk![]()
![]()
Van de 3 groten mis je eigenlijk alleen Essent. Via UPC en Casema heb je al 2/3e van Nederland trouwens, en een groot deel van de Randstad..... afhankelijk van waar je woont kun je dus ook in Nederland kijken.quote:UPC:
NASN is available on the UPC platform in The Netherlands. For further information about NASN on the UPC platform go to www.upc.nl or call for free on (+31) 0800 1872.
Casema
NASN is available on the Casema platform in The Netherlands. For further information about NASN on the Casema platform go to www.casema.nl or call for free on (+31) 0900-8896.
CaiwayRTV
NASN is available on the CAIWAY RTV platform in The Netherlands. For further information about NASN on the CAIWAY RTV platform go to www.caiway.nl or call free on (+31) 0800-522 3666.
Hee sympathiek van jequote:Op donderdag 4 mei 2006 21:40 schreef maartena het volgende:
[..]
In Nederland hebben de meeste grote kabelproviders het kanaal North American Sports Network (NASN) in het digitale pakket zitten.
De komende dagen kun je in Nederland live kijken naar:
Colorado vs Anaheim - Game 1 - NHL Playoffs
Saturday, 6 May 04.00 CET
New Jersey vs Carolina - Game 1 - NHL Playoffs
Saturday, 6 May 20.00 CET
Hoe NASN te krijgen:
[..]
Van de 3 groten mis je eigenlijk alleen Essent. Via UPC en Casema heb je al 2/3e van Nederland trouwens, en een groot deel van de Randstad..... afhankelijk van waar je woont kun je dus ook in Nederland kijken.
Ja heel erg, heb bijna alle wedstrijden van de Pistons gezien.quote:
Man ik zit dagen voor de tv nu met de playoffs.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:44 schreef maartena het volgende:
NBA heb ik ook nooit echt wat gevonden. Ik ben trouwens wel al eens naar een basketball wedstrijd geweest (3e rij!!) tussen de Phoenix Suns en de Washington Wizards, en dat was wel een mooie belevenis..... maar tis dat ik de kaarten gratis kreeg.
Ik heb als het over ijshockey gaat altijd gelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef popolon het volgende:
Jij en gelijk hebben, dat klinkt raar, ook nu.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:52 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Ik heb als het over ijshockey gaat altijd gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |