Einde seizoen is 18 april, vlak daarna dus.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:35 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand wanneer de playoffs beginnen en wie tegen wie speelt? (voorlopig dan)
Jovanovski was een groter verlies dan Cloutier hoor. Ze hebben het gewoon zelf verspeeld, vooral Bertuzzi en Morrison speelden dramatisch dit seizoen. En als dan ook Naslund nooit z'n normale niveau kan halen door blessure's, weet je het welquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:45 schreef JZweeds het volgende:
Nucks hebben ontzettend veel last gehad van het wegvallen van Cloutier. Nu is dat ook geen topper, maar met hem hadden ze het wel gehaald. Daarnaast hebben Morrison, Vertuzzi en eigenlijk ook Naslund (hij heeft wel een excuus met zijn blessures) zwaar ondermaats gespeeld.
Fuck offquote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
boeie, t zijn toch maar klote-nucks
Rangers wel een zware dobber aan Ottawa...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:02 schreef JZweeds het volgende:
Jovo idd ook nog, helemaal vergeten. Vanavond moeten de Rangers het doen.
Ottawa @ NYR
Devils @ Canadians
Flyers @ Islander
Rangers moeten winnen willen ze de division pakken. Jagr heeft 2 goals en 1 assist nodig om zowel Ross als Richards binnen te halen.
maar we hebben King Henrik er weer bij vandaag!
Zeg maar dag-dag tegen de play-offsquote:
Volgend jaar keihard terugslaanquote:Op woensdag 19 april 2006 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg maar dag-dag tegen de play-offs
Ik had liever tegen de Ducks gespeeldquote:Op woensdag 19 april 2006 18:19 schreef Damzkieee het volgende:
Nou Avs, dat wordt een vervelende klus tegen de Stars
He'll skate it off.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:38 schreef JZweeds het volgende:
Devils pakken Jagr nu al op smeirge wijze aan.
Nope, Lightning maakt vanavond 1-1quote:
Ze waren slimmer ondanks dat Detroit het overwicht had.quote:
Een beetje kabelprovider heeft tegenwoordig NASN (North American Sports Network) in het digitale pakket zitten. Althans, ik weet dat Casema en UPC deze zender in het pakket hebben.quote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe heb jij de wedstrijd gezien JR Zweeds?
Jagr blesseerde zichzelf.quote:Op maandag 24 april 2006 15:51 schreef ScienceFriction het volgende:
http://sportsillustrated.(...)devils.ap/index.html
Jagr er misschien niet bij voor de Rangers... oh boy...
Was een beetje een vreemde blessure ja...quote:Op maandag 24 april 2006 17:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Jagr blesseerde zichzelf.
Pure frustratie.
In Buenos Aires kun je de wedstrijden volgen via de Argentijnse DirectTV (satelliet).quote:Op zondag 23 april 2006 23:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij kan wel natuurlijk alle wedstrijden kijken niet?
Mjah, het zijn nose-bleed seats.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Veel plezier Maarten.De kaartjes voor de Joe Louis Arena zijn moeilijk te krijgen.
Amerikaanse term voor de goedkoopste plaatsen, inderdaad achterin.quote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Wat zijn nose-bleed seats? Van die seats helemaal achterin het stadion?
Ben 3 keer naar een ijshockey wedstrijd geweest, 1 keer in Heerenveen (bagger) en 2 keer in Tsjechië. Tsjechië was geweldig, wat een sfeer (Pardubice)quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Ah maakt 't uit joh, als ik ga zie ik de helft van de wedstrijd niet eens.
Vind 't prachtig om een beetje rond te lopen etc.
En zoals ik al zei, je kunt de wedstrijd goed zien.... het is geen gigantisch stadion zoals een Baseball stadium waar 50.000 man inkunnen, er kunnen hooguit 15.000 man in deze tent, dus van alle kanten kunnen we het ijs wel zien.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
Daar ben je ook Red Wings fan voorquote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef popolon het volgende:
De ijshockeyhal ziet er gewoon een beetje verrot uit... en de wedstrijd zelf was ook van zeer matig niveau, dus hielp ook niet echt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef WasQ het volgende:
In Heerenveen kan het ook best leuk zijn hoor! Maar ook vrij saai op zijn tijd. Ligt ook aan de tegenstander en het belang van de wedstrijd natuurlijk. Maar met wat geluk heb je sfeer en een mooie wedstrijd...
Don Armani is weer losgelaten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar ben je ook Red Wings fan voor
De eerste dode door een ijshockeypuck had net zo goed in JoeLouis kunnnen vallen in plaats van in Columbus
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulenquote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De ijshockeyhal ziet er gewoon een beetje verrot uit... en de wedstrijd zelf was ook van zeer matig niveau, dus hielp ook niet echt.
Oh, is al wel 2 of 3 jaar geleden dat ik in de ijshal wasquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
[..]
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulen
Hoeveel plaatsen heeft zo'n stadion eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
[..]
De hal is afgelopen zomer gerenoveerd. Ziet er nu best aardig uit. Maar voor mooie hallen kun je beter naar Tilburg of Nijmegen gaan. Of Keulen
Tilburg 2200, Nijmegen denk ik 1500 of iets meer.quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeveel plaatsen heeft zo'n stadion eigenlijk?
Of op je vakantie naar de VS of Canada een wedstrijdje bezoeken.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef WasQ het volgende:
Ja, maar dat is niet zomaar een optie voor iedereen. Toevallig vorige week in Madison Square Garden geweest, en dat is zeker wel erg gaaf. Maar voor sfeer kun je misschien toch wel beter naar Keulen gaan!quote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Of op je vakantie naar de VS of Canada een wedstrijdje bezoeken.![]()
Keulen is sowieso leuk, niet alleen voor de stadionsquote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zomaar een optie voor iedereen. Toevallig vorige week in Madison Square Garden geweest, en dat is zeker wel erg gaaf. Maar voor sfeer kun je misschien toch wel beter naar Keulen gaan!
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seatsquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Koln, 18.000
[afbeelding]
Joe Louis, 21.000
Van Nijmegen staat alleen de Goffert op Worldstadiums.com
Dat ding van Koln is 'gloedjenieuw' ('98), mooi stadion.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seats)
Zowel de Lakers als de Clippers spelen ook regelmatig in Anaheim in de Arrowhead Pond. Maar volgens mij alleen als de Clippers en/of Lakers toevallig op dezelfde dag een home-game hebben, wat kan gebeuren.quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat worldstadiums.com is een leuke site (off topic, Clippers en Lakers spelen beide in Stapels Center, maar bij de Clippers zijn er meer seats)
Weet je dat heel zeker? Want vorige week nog hadden de Lakers en Clippers na elkaar een een wedstrijd in Staples Center (ze waren bang dat de wedstrijd van de Lakers misschien een overtime zou worden...) Ik heb nog nooit gehoord, gezien of gelezen dat ze niet in Staples speelden (Lakers sowieso niet)quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Zowel de Lakers als de Clippers spelen ook regelmatig in Anaheim in de Arrowhead Pond. Maar volgens mij alleen als de Clippers en/of Lakers toevallig op dezelfde dag een home-game hebben, wat kan gebeuren.
Maar idd, offtopic.....
Terug naar IJshockey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |