abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:28:17 #1
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36535450
Heb een brief geschreven naar RWE (gas) omdat ik wel gas afneem maar nooit een rekening ontvang. Dit was het antwoord:
quote:
"Naar aanleiding van uw brief hebben wij vandaag contact opgenomen met Continuon. Zij zijn de netbeheerder in Almere voor de elektriciteit- en gasaansluitingen. Zij zijn daarom op de hoogte van iedere levering in het netgebied. Echter hebben zij aangegeven dat er geen gasaansluiting is op uw adres en dat er daarom ook geen gas geleverd wordt of kan worden"
Bijzonder, aangezien ik een cv-ketel heb op gas en kook op een gasfornuis...
MAG ik soms niet betalen ofzo?

Maar even serieus - hoe kan ik het tot hun botte kop laten doordringen?!
pi_36535822
waar maak je je druk om je hebt gratis gas
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:46:08 #3
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36536055
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef densmee het volgende:
waar maak je je druk om je hebt gratis gas
Dat is ook zo. Zonder consequenties. Zonder dat ik ongemerkt een steeds grotere schuld krijg...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 21:48:12 #4
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_36536117
Hoe lang is dit al gaande?
Ik ben lelijk.
pi_36536200
Je hebt wel een meter neem ik aan? Als je zelf contact opneemt met Continuon met de vraag op welk adres (jouw) meternummer in gebruik is? (Nummer staat op de meter zelf).
Zoiets raars heb ik overigens nog nooit gehoord hoor....
  Redactie Frontpage vrijdag 31 maart 2006 @ 21:51:42 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_36536231
in elk geval brief goed bewaren
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 31 maart 2006 @ 21:52:42 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_36536263
Dit antwoord, inclusief enveloppe goed bewaren en als je OOIT een aanmaing krijgt, een kopie van deze brief meesturen
pi_36536406
Continuon opbellen en vragen of ze even een controleur langs willen sturen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:07:41 #9
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36536675
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef PICHT het volgende:
Hoe lang is dit al gaande?
Sinds ik van gasleverancier ben veranderd - ik denk rond september/oktober. Wel al gebeld, maar was volgens hun een heel normaal bedrag wat we betaalden. Later realiseerde ik me dat dat een normaal bedrag voor alleen elektriciteit was - ik dacht dat we wel een naheffing zouden krijgen indertijd.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:08:55 #10
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36536708
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Xanthe het volgende:
Je hebt wel een meter neem ik aan? Als je zelf contact opneemt met Continuon met de vraag op welk adres (jouw) meternummer in gebruik is? (Nummer staat op de meter zelf).
Zoiets raars heb ik overigens nog nooit gehoord hoor....
Mijn vader (of een kennis van hem ofzo) heeft een keer inderdaad met meternummers keihard moeten proberen die mensen daar te overtuigen dat ie toch echt een meter had... dat wordt dus denk ik ook mijn lot

Vraag me af hoe ze dan te weten komen wat ik in de tussentijd betaald heb...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:09:27 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36536724
Who cares. Ik heb een soortgelijk iets met UPC. Ik heb al 1,5 jaar een gratis 8mbit verbinding.
Ik betaal alleen voor tv en telefoon. Heb ze al talloze malen gebeld hierover, maar er geeurt nooit iets. Ik doe er niks meer aan verder .
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:10:03 #12
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36536739
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:56 schreef Sputnik het volgende:
Continuon opbellen en vragen of ze even een controleur langs willen sturen.
Ja, behalve dat Continuon alleen het netwerk beheerd en mij dus niet het gas geeft. RWE is mijn leverancier (althans, ik heb ze twee keer de opdracht gegeven om dat te worden maar ze hebben een of ander nummer niet wat mijn gasaansluiting zou aanduiden) dus ik weet ook niet zo goed bij wie ik nou moet aankloppen...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:11:03 #13
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36536773
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
Who cares. Ik heb een soortgelijk iets met UPC. Ik heb al 1,5 jaar een gratis 8mbit verbinding.
Ik betaal alleen voor tv en telefoon. Heb ze al talloze malen gebeld hierover, maar er geeurt nooit iets. Ik doe er niks meer aan verder .
De broer van mijn vriendin heeft hetzelfde met UPC.

Maar het is minder leuk als je een dikke factuur krijgt met achterstallige betalingen - je hebt het product afgenomen dus hebben zij al het recht jou daarvoor te factureren.
pi_36536805
Maar het is HUN fout dat ze er niks aan doen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_36536887
Je hebt nu wel voldoende geprobeerd om te betalen. Als je gewoon alle papieren als bewijs houd kunnen ze je niks maken als ze eindelijk doorhebben dat je wel moet betalen. Ik zou wat je normaal kwijt zou zijn aan de gasrekening wel voor de zekerheid op een aparte rekening storten, zodat je het geld wel hebt als je uiteindelijk moet betalen.
  zaterdag 1 april 2006 @ 00:00:54 #16
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36539427
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Roolio het volgende:
Je hebt nu wel voldoende geprobeerd om te betalen. Als je gewoon alle papieren als bewijs houd kunnen ze je niks maken als ze eindelijk doorhebben dat je wel moet betalen.
Dat zal, wettelijk gezien, vrees ik, toch geen stand houden...
quote:
Ik zou wat je normaal kwijt zou zijn aan de gasrekening wel voor de zekerheid op een aparte rekening storten, zodat je het geld wel hebt als je uiteindelijk moet betalen.
Ja dat is inderdaad een tijdelijke optie...
  zaterdag 1 april 2006 @ 09:00:06 #17
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_36544252
Heb je ook nooit iets van een voorschot te horen gekregen?
Ik ben lelijk.
pi_36545232
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef haarb0l het volgende:
Heb een brief geschreven naar RWE (gas) omdat ik wel gas afneem maar nooit een rekening ontvang. Dit was het antwoord:
[..]

Bijzonder, aangezien ik een cv-ketel heb op gas en kook op een gasfornuis...
MAG ik soms niet betalen ofzo?

Maar even serieus - hoe kan ik het tot hun botte kop laten doordringen?!
lol dit had ik met eneco
ze konde me niet vinden en waren te lui om even langs te komen
ben toen maar naar nuon gegaan en hebben alles geregelt voor me
(dit duurde onegeveer 6maanden bij elkaar)
Helaas kan je dus wel alles gaan betalen met terug werkende kracht
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:41:40 #19
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36547799
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:34 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

lol dit had ik met eneco
ze konde me niet vinden en waren te lui om even langs te komen
ben toen maar naar nuon gegaan en hebben alles geregelt voor me
(dit duurde onegeveer 6maanden bij elkaar)
Helaas kan je dus wel alles gaan betalen met terug werkende kracht
Mag dat in termijnen? Ik hoorde van iemand namelijk dat dat in een keer moet en dat wordt toch een beetje problematisch dan...
pi_36547955
Wat je normaal moet betalen per maand op spaarrekening zetten -> je hebt het bedrag als je het uiteindelijk moet betalen -> je hebt rente erbij
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:55:39 #21
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36548190
Heb net deze mail naar continuon gestuurd, misschien te bot maar wel duidelijk:

Geachte heer/mevrouw,

Volgens RWE, het bedrijf dat mij elektriciteit en gas zou gaan leveren, verzorgt u in almere het netwerk met betrekking tot gas.

RWE probeert voor mij het gas over te zetten naar hun bedrijf, maar dat gaat niet omdat ik geen gasaansluiting zou hebben.

Ik ben er echter vrij zeker van dat ik een gasaansluiting heb op xxxxx te almere, mede omdat ik kook op een gasfornuis en mijn cv ketel ook brand op gas. Er is dus iets raars aan de hand en intussen is het voor mij onmogelijk mijn gasrekening te betalen aangezien ik niet weet waar.

Mocht u ondanks mijn argumenten volstrekt zeker weten dat mijn gasfornuis brandt op zuurstof, kunt u mij dan schriftelijk beloven dat ik momenteel geen gebruik maak van uw gastoevoer en dat eventuele kosten (die ik dus niet schijn te maken) dus ook uiteindelijk niet bij mij terecht komen?

De meter die ik volgens Continuon niet heb heeft als serienummer xxxx en is van J B Rombach.

Met vriendelijke groet,
Haarb0l.
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:57:43 #22
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36548233
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Beach het volgende:
Wat je normaal moet betalen per maand op spaarrekening zetten -> je hebt het bedrag als je het uiteindelijk moet betalen -> je hebt rente erbij
Wat is een normaal bedrag? Ik heb dit toen we er kwamen wonen meteen veranderd...
Driekamer woning met drie verdiepingen, begane grond op eerste verdieping... een soort ruwe schatting?
pi_36548745
Ik betaal 65 euro voor 50 m2. Bereken het maar via je m2. Ik verbruik niet veel doordat mijn verwarming bijna nooit aan staat... Je kunt ze wel bellen om een inschatting te laten maken, dan gaan ze je aparaten in huis na
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:20:19 #24
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36548783
m2? das nogal plat gas dan.

[edit] oooow je bedoeld m2 wooooonoppervlak
pi_36548820
lol... je weet dan wel ongeveer wat je betalen moet. Jij kan rekenen, dat weet ik zeker dus ga het maar uitrekenen
pi_36558476
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Wat is een normaal bedrag? Ik heb dit toen we er kwamen wonen meteen veranderd...
Driekamer woning met drie verdiepingen, begane grond op eerste verdieping... een soort ruwe schatting?
Je hebt toch een gasmeter? Moet je de stand beetje in de gaten houden en dat berekenen met de gasprijs.
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:40:47 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36558594
Heb je je gasstand van tijdens de sitch in september nog? Goed bewaren, en elke maand iets van 50 euro opzij zetten voor het geval-dat. Verder zou ik echt niet al teveel actie ondernemen.
  donderdag 13 april 2006 @ 18:01:38 #28
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36928421
Halelujah, ContiNuon is wakker geworden nadat ik ze n.a.v. de post van Xanthe en Sputnik het serienummer van de meter heb opgestuurd. Ja, inderdaad, alle huizen om me heen hebben een gasaansluiting... ze sturen iemand langs binnenkort om zeker te weten dat ik ze niet voor de gek hou, denk ik
  donderdag 13 april 2006 @ 18:07:45 #29
64781 bonke
pipo koeie
pi_36928562
volgens mij weten ze de meterstanden dan ook niet van jou aansluiting
dus dan hoef je misschien geneens te betalen
pies on joe toe
  donderdag 13 april 2006 @ 18:09:26 #30
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36928609
Dat zou mooi zijn. Ik ga in ieder geval flink boos worden als ze vinden dat het in een termijn moet.
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:38:30 #31
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_36948309
Even uit nieuwsgierigheid: is het een nieuwe woning, met een nieuwe meter of hebben er al eerder mensen van het gas gebruik gemaakt?

Ik kan je verzekeren dat je wel moet betalen. Je maakt ergens gebruik van, in dit geval gas, en er zal vast iets in de algemene voorwaarden staan dat wat je gebruikt, je ook moet betalen.

Het "kwijt raken" van een meter komt heel vaak voor, vooral als je gaat switchen.

Hoe de rekening er uit gaat zien is moeilijk te zeggen. Als je al een jaar niets betaald, zal je waarschijnlijk een jaarrekening krijgen die je normaal gesproken in 1x moet betalen maar waarschijnlijk is de energiemaatschappij wel zo coulant om een betalingsregeling op te zetten. Voorschotten voor dit jaar lopen door, betalingsregeling + normale voorschotten = niet leuk.

Als je minder dan een jaar niets betaald, hangt het van jouw "afrekeningsjaar" af. Afrekeningsjaar is 12 maanden en kan elke maand beginnen: mei 2005 - mei 2006, aug 2005 - aug 2006 enz. Mocht de energiemaatschappij nu (april) begrijpen dat je een meter hebt en gas verbruikt en zou het zou zijn dat jouw afrekeningsmaand augustus is, dan zullen zij proberen alle gemiste voorschotten in de maanden mei, juni en july te "proppen". Met als resultaat een enorm voorschot. Als je dan eenmaal de jaarrekening hebt gekregen, zullen de voorschotten weer normaal zijn.

Betalen moet je dus als al eerder gepost: zet het geld op een spaarrekening. Bij UPC kan je zeggen dat je het nooit gehad hebt / helemaal niet wilde / nooit gebruik van hebt gemaakt, bij energiemaatschappijen kunnen ze het gemakkelijk bewijzen d.m.v. meterstanden.

Succes!
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:41:41 #32
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_36948419
zoiets had zwartedoos met de essent, ja hoor, ze moest toch echt betalen.....ondanks dat er n kneus bij essent had gezegd dat r rekening kwijtgescholden was vanwege hun falen....dat bleek niet waar te zijn, die vent had gewoon gelogen!
pi_36948642
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef densmee het volgende:
waar maak je je druk om je hebt gratis gas
Vroeg of laat komen ze er achter en dan mag je alsnog betalen. Of het een fout is van hun of niet, je trekt uiteindelijk toch aan het kortste eind. Ik zou gewoon geld op zij zetten zodat je niet over bijvoorbeeld een jaar in de geldproblemen komt omdat je het geld allemaal al hebt opgemaakt en ineens voor 1,5 jaar gas moet betalen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:17:33 #34
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37068509
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:47 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Vroeg of laat komen ze er achter en dan mag je alsnog betalen. Of het een fout is van hun of niet, je trekt uiteindelijk toch aan het kortste eind. Ik zou gewoon geld op zij zetten zodat je niet over bijvoorbeeld een jaar in de geldproblemen komt omdat je het geld allemaal al hebt opgemaakt en ineens voor 1,5 jaar gas moet betalen.
Ze zijn inmiddels langsgeweest om te komen kijken naar die meter en gelijk de standen op te nemen. Dat was een aardige mevrouw van Nuon, die gebeld heeft met Nuon en zei dat ons contract in oktober bij Nuon ontbonden is. Vanaf die tijd heb ik dus geen gas meer van Nuon.

Maar RWE zegt dat ze me nooit hebben kunnen aanmelden voor gas... als het niet bij Nuon vandaan komt en niet bij RWE - moet ik dan betalen aan ContiNuon ofzo? Ik snap er echt geen hout van.
pi_37068627
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef haarb0l het volgende:

[..]

Ze zijn inmiddels langsgeweest om te komen kijken naar die meter en gelijk de standen op te nemen. Dat was een aardige mevrouw van Nuon, die gebeld heeft met Nuon en zei dat ons contract in oktober bij Nuon ontbonden is. Vanaf die tijd heb ik dus geen gas meer van Nuon.

Maar RWE zegt dat ze me nooit hebben kunnen aanmelden voor gas... als het niet bij Nuon vandaan komt en niet bij RWE - moet ik dan betalen aan ContiNuon ofzo? Ik snap er echt geen hout van.
haha.. dat probleem zag ik al aankomen. RWE zal even moeten nabellen met de Nuon om dit te corrigeren. Als RWE toentertijd een geldig switchbericht ingestuurd heeft (en daarop een E10/E16/positieve APERAK ontvangen heeft, technische details), dan ben je klant geweest sindsdien, anders is het Nuon.

Ooh.. een helpdeskmuts kan niets met E10/E16/APERAK... ze werken met ECH, dus zien ze alleen standaardgegevens.. vraag maar direct door naar iemand van de 2e lijns of zo.
pi_37075828
haarbol kijk je ook lost?
  woensdag 19 april 2006 @ 07:00:50 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_37086129
---> WGR
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 april 2006 @ 09:03:52 #38
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37087109
Zorg er in elk geval voor dat je de correcte beginstanden hebt; en bij voorkeur ook wat tussenstanden zodat je kunt aantonen wat je ongeveer gebruikt. Hou er rekening mee dat je er nu in de stookmaanden hebt gewoond (een jaar heeft ruwweg 6 stookmaanden en 6 niet-stookmaanden - in de stookmaanden gebruik je het leeuwendeel van je gehele gasverbruik) en dat je gemiddelde verbruik over een jaar genomen moet worden berekend.

Als RWE je niet als klant heeft ingeschreven moet je je gas volgens mij alsnog aan Nuon voldoen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37087557
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

haha.. dat probleem zag ik al aankomen. RWE zal even moeten nabellen met de Nuon om dit te corrigeren. Als RWE toentertijd een geldig switchbericht ingestuurd heeft (en daarop een E10/E16/positieve APERAK ontvangen heeft, technische details), dan ben je klant geweest sindsdien, anders is het Nuon.

Ooh.. een helpdeskmuts kan niets met E10/E16/APERAK... ze werken met ECH, dus zien ze alleen standaardgegevens.. vraag maar direct door naar iemand van de 2e lijns of zo.
Nog iemand in de energiesector

je zou even je eancode kunnen opzoeken op http://www.energieclearinghouse.com/ech.html
misschien dat ze wat hebben aan de eancode die specifiek is voor jou woning.
pi_37089472
LOL.. ik heb een soortgelijk probleem

bij mij : Ik had gas van Nuon, maar kreeg plots geen rekeningen meer.. Nagevraagd, en het bleek dat ik een aanvraag zou hebben gedaan voor gas van Oxxio. Ik : WTF? Maar goed, een paar keer rondgebeld, en het bleek dat een vroegere bewoner (>3 jaar geleden!) bij zijn nieuwe adres een aanvraag had gedaan voor gas van Oxxio. Nu claimt Oxxio, dat deze persoon staat ingeschreven op mijn adres, maar dat klopt iig niet, dat heb ik gecontroleerd toen ik mijzelf inschreef bij de gemeente.

Maar goed, Oxxio heeft het contract dus weer stopgezet, en ik heb aan Nuon gevraagd weer normaal gas te krijgen. Maar dit kan niet, want volgens Nuon heb ik een contract bij Oxxio, en volgens Oxxio heb ik nu een contract met Nuon.

Op dit moment betaal ik dus niks, ben het zat om te lopen bellen/schrijven.. dus ik zet het geld gewoon elke maand op mn spaarrekening..

[ Bericht 1% gewijzigd door WVL_KsZeN op 19-04-2006 11:00:12 ]
pi_37090648
quote:
Op woensdag 19 april 2006 09:33 schreef staticdata het volgende:

[..]

Nog iemand in de energiesector
jah
quote:
je zou even je eancode kunnen opzoeken op http://www.energieclearinghouse.com/ech.html
misschien dat ze wat hebben aan de eancode die specifiek is voor jou woning.
Jeps, extra info is nooit weg. Hopelijk hebben ze die echter al, anders heeft RWE nooit een switch ingediend
pi_37090693
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef WVL_KsZeN het volgende:
LOL.. ik heb een soortgelijk probleem

bij mij : Ik had gas van Nuon, maar kreeg plots geen rekeningen meer.. Nagevraagd, en het bleek dat ik een aanvraag zou hebben gedaan voor gas van Oxxio. Ik : WTF? Maar goed, een paar keer rondgebeld, en het bleek dat een vroegere bewoner (>3 jaar geleden!) bij zijn nieuwe adres een aanvraag had gedaan voor gas van Oxxio. Nu claimt Oxxio, dat deze persoon staat ingeschreven op mijn adres, maar dat klopt iig niet, dat heb ik gecontroleerd toen ik mijzelf inschreef bij de gemeente.

Maar goed, Oxxio heeft het contract dus weer stopgezet, en ik heb aan Nuon gevraagd weer normaal gas te krijgen. Maar dit kan niet, want volgens Nuon heb ik een contract bij Oxxio, en volgens Oxxio heb ik nu een contract met Nuon.

Op dit moment betaal ik dus niks, ben het zat om te lopen bellen/schrijven.. dus ik zet het geld gewoon elke maand op mn spaarrekening..
Jah, een foute switch.. echt lekker is dat. Oxxio zijn klootzakken.. Je moet Nuon ervan overtuigen dat er geen contract (meer) is.. of je gewoon dom houden en je opnieuw aanmelden bij Nuon. Niet vermelden dat je al een contract hebt. Er is namelijk nog altijd geen officieel contract controle protocol (CCP)
pi_37098992
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Jah, een foute switch.. echt lekker is dat. Oxxio zijn klootzakken.. Je moet Nuon ervan overtuigen dat er geen contract (meer) is.. of je gewoon dom houden en je opnieuw aanmelden bij Nuon. Niet vermelden dat je al een contract hebt. Er is namelijk nog altijd geen officieel contract controle protocol (CCP)
mwa.. ik doe er niks meer aan, ik blijf niet bezig zeg.. krijg vanzelf wel een keer de rekening. (of niet natuurlijk)
pi_37099040
indahnesia.com bij welk energiebedrijf ben je werkzaam?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:50:03 #45
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37099713
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
haarbol kijk je ook lost?
Holy.... Fuck.... zou het...? Heb ik sinds oktober deze signature...?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:52:35 #46
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37099815
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

haha.. dat probleem zag ik al aankomen. RWE zal even moeten nabellen met de Nuon om dit te corrigeren. Als RWE toentertijd een geldig switchbericht ingestuurd heeft (en daarop een E10/E16/positieve APERAK ontvangen heeft, technische details), dan ben je klant geweest sindsdien, anders is het Nuon.
Nuon heeft mij verzekerd dat ik in oktober ben uitgeschreven als klant. Ze heeft zelfs nog nagebeld met iemand op kantoor die haar dat vertelde.

RWE heeft mij schriftelijk laten weten dat de aanvraag niet heeft kunnen plaatsvinden door het ontbreken van dit EAN nummer. Zij mogen gaan rondbellen, ik ga echt geen moeite doen om die achterstallige kosten te betalen - wel om te zorgen dat deze achterstallige kosten niet oplopen, puur uit eigenbelang.
pi_37102820
Via het Energy Clearinghouse kan je het EAN adres van je aansluitings nummer opvragen van gas. Hierna kan je er mee naar continion / NRE dat de switch niet correct is uitgevoerd.
pi_37102871
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef WVL_KsZeN het volgende:
LOL.. ik heb een soortgelijk probleem

bij mij : Ik had gas van Nuon, maar kreeg plots geen rekeningen meer.. Nagevraagd, en het bleek dat ik een aanvraag zou hebben gedaan voor gas van Oxxio. Ik : WTF? Maar goed, een paar keer rondgebeld, en het bleek dat een vroegere bewoner (>3 jaar geleden!) bij zijn nieuwe adres een aanvraag had gedaan voor gas van Oxxio. Nu claimt Oxxio, dat deze persoon staat ingeschreven op mijn adres, maar dat klopt iig niet, dat heb ik gecontroleerd toen ik mijzelf inschreef bij de gemeente.

Maar goed, Oxxio heeft het contract dus weer stopgezet, en ik heb aan Nuon gevraagd weer normaal gas te krijgen. Maar dit kan niet, want volgens Nuon heb ik een contract bij Oxxio, en volgens Oxxio heb ik nu een contract met Nuon.


Op dit moment betaal ik dus niks, ben het zat om te lopen bellen/schrijven.. dus ik zet het geld gewoon elke maand op mn spaarrekening..
Oxxio dient een terug switch verzoek in te dienen via het ECH. (electronic clearing house)
  woensdag 19 april 2006 @ 21:31:27 #49
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37108914
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:34 schreef dewaal het volgende:
Via het Energy Clearinghouse kan je het EAN adres van je aansluitings nummer opvragen van gas.
Dat was juist het probleem - ik heb geen EAN adres.
pi_37109046
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef WVL_KsZeN het volgende:

[..]

mwa.. ik doe er niks meer aan, ik blijf niet bezig zeg.. krijg vanzelf wel een keer de rekening. (of niet natuurlijk)
Pas daar maar mee op, want je zult ooit aan iemand moeten betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')