Bijzonder, aangezien ik een cv-ketel heb op gas en kook op een gasfornuis...quote:"Naar aanleiding van uw brief hebben wij vandaag contact opgenomen met Continuon. Zij zijn de netbeheerder in Almere voor de elektriciteit- en gasaansluitingen. Zij zijn daarom op de hoogte van iedere levering in het netgebied. Echter hebben zij aangegeven dat er geen gasaansluiting is op uw adres en dat er daarom ook geen gas geleverd wordt of kan worden"
Dat is ook zo. Zonder consequenties. Zonder dat ik ongemerkt een steeds grotere schuld krijg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef densmee het volgende:
waar maak je je druk om je hebt gratis gas
Sinds ik van gasleverancier ben veranderd - ik denk rond september/oktober. Wel al gebeld, maar was volgens hun een heel normaal bedrag wat we betaalden. Later realiseerde ik me dat dat een normaal bedrag voor alleen elektriciteit was - ik dacht dat we wel een naheffing zouden krijgen indertijd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef PICHT het volgende:
Hoe lang is dit al gaande?
Mijn vader (of een kennis van hem ofzo) heeft een keer inderdaad met meternummers keihard moeten proberen die mensen daar te overtuigen dat ie toch echt een meter had... dat wordt dus denk ik ook mijn lotquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Xanthe het volgende:
Je hebt wel een meter neem ik aan? Als je zelf contact opneemt met Continuon met de vraag op welk adres (jouw) meternummer in gebruik is? (Nummer staat op de meter zelf).
Zoiets raars heb ik overigens nog nooit gehoord hoor....
Ja, behalve dat Continuon alleen het netwerk beheerd en mij dus niet het gas geeft. RWE is mijn leverancier (althans, ik heb ze twee keer de opdracht gegeven om dat te worden maar ze hebben een of ander nummer niet wat mijn gasaansluiting zou aanduiden) dus ik weet ook niet zo goed bij wie ik nou moet aankloppen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:56 schreef Sputnik het volgende:
Continuon opbellen en vragen of ze even een controleur langs willen sturen.
De broer van mijn vriendin heeft hetzelfde met UPC.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:09 schreef Aventura het volgende:
Who cares. Ik heb een soortgelijk iets met UPC. Ik heb al 1,5 jaar een gratis 8mbit verbinding.
Ik betaal alleen voor tv en telefoon. Heb ze al talloze malen gebeld hierover, maar er geeurt nooit iets. Ik doe er niks meer aan verder.
Dat zal, wettelijk gezien, vrees ik, toch geen stand houden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Roolio het volgende:
Je hebt nu wel voldoende geprobeerd om te betalen. Als je gewoon alle papieren als bewijs houd kunnen ze je niks maken als ze eindelijk doorhebben dat je wel moet betalen.
Ja dat is inderdaad een tijdelijke optie...quote:Ik zou wat je normaal kwijt zou zijn aan de gasrekening wel voor de zekerheid op een aparte rekening storten, zodat je het geld wel hebt als je uiteindelijk moet betalen.
lol dit had ik met enecoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef haarb0l het volgende:
Heb een brief geschreven naar RWE (gas) omdat ik wel gas afneem maar nooit een rekening ontvang. Dit was het antwoord:
[..]
Bijzonder, aangezien ik een cv-ketel heb op gas en kook op een gasfornuis...
MAG ik soms niet betalen ofzo?![]()
Maar even serieus - hoe kan ik het tot hun botte kop laten doordringen?!
Mag dat in termijnen? Ik hoorde van iemand namelijk dat dat in een keer moet en dat wordt toch een beetje problematisch dan...quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
lol dit had ik met eneco
ze konde me niet vinden en waren te lui om even langs te komen
ben toen maar naar nuon gegaan en hebben alles geregelt voor me
(dit duurde onegeveer 6maanden bij elkaar)
Helaas kan je dus wel alles gaan betalen met terug werkende kracht
Wat is een normaal bedrag? Ik heb dit toen we er kwamen wonen meteen veranderd...quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Beach het volgende:
Wat je normaal moet betalen per maand op spaarrekening zetten -> je hebt het bedrag als je het uiteindelijk moet betalen -> je hebt rente erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |