quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
Mijn uitslag voor de volgende ronde komt alvast, anders vergeet ik het weer en ik ben er nu toch:
1 - 2
2 - 2
3 - 3
4 - 2
5 - 2
6 -1
7 -3
8 - 2
9 - 1
10 - 2
Volgens mij gaat er niets veranderen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef zolTan15 het volgende:
hopelijk veranderd er niet teveel, vond het zo wel leuk eerlijk gezegd
we hebben 4 antwoorden waarvan 1 woord (LERIT) een niet bestaand woord is en de andere 3 al verschillend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik vind dit idee zeker leuk, maar denk dat er t'e weinig mogelijke woorden/antwoorden zijn en dat er dus vaak tien punten worden gescoord. Ik denk dat het voor dit spel het beste/leukste is om echt totaal andere inzendingen te krijgen. In ieder geval waardeer ik jouw inzet en enthousiasme Bjoro ^ O^.
Ben benieuwd wat anderen van Bjoro's idee vinden.
Stel je denkt drie antwoorden zeker te weten. Dan kun je met de overige twee foto's puzzelen totdat je een goed Nederlands woord hebt. Dat vind ik meer puzzelen dan echt raden waar de bal is (wat de bedoeling van dit spel is (was?).quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hebben 4 antwoorden waarvan 1 woord (LERIT) een niet bestaand woord is en de andere 3 al verschillend.
Ik denk dat ik zo nog een stuk of 10/15 woorden kan maken van de letter combinaties.
Het goede antwoord is een normaal nederlands woord...dus LERIT is zeker niet goed !
eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef dndiek het volgende:
Ik ga voor BEZIT
heb je wel gelijk in natuurlijk....maar heb de woorden een beetje dusdanig gekozen zodat er veel met de onderlinge letters te doen is !quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stel je denkt drie antwoorden zeker te weten. Dan kun je met de overige twee foto's puzzelen totdat je een goed Nederlands woord hebt. Dat vind ik meer puzzelen dan echt raden waar de bal is (wat de bedoeling van dit spel is (was?).
wanneer weet je dan dat het goed is ?quote:Op zondag 2 april 2006 00:32 schreef Stansfield het volgende:
Het idee is leuk alleen is het te makkelijk te kopieren nu. Wanneer iemand een goed woord heeft kun je het nu snel ook neerzetten.
Das waar maar je hebt natuurlijk maar een beperkt aantal woorden wat kan. En wanneer je dus een aantal letters hebt maar een vaag woord eruit haalt kun je weer opnieuw gaan zoeken.quote:Op zondag 2 april 2006 00:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wanneer weet je dan dat het goed is ?
en dat kan met die rijtjes toch ook ?
klopt wel...maar met deze letters zijn toch echt een stuk of 20 woordcombi's mogelijk !quote:Op zondag 2 april 2006 00:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Das waar maar je hebt natuurlijk maar een beperkt aantal woorden wat kan. En wanneer je dus een aantal letters hebt maar een vaag woord eruit haalt kun je weer opnieuw gaan zoeken.
lijkt mij 3125 als je uitgaat van 5 foto'squote:
243 met 5quote:Op zondag 2 april 2006 00:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt mij 3125 als je uitgaat van 5 foto's
ja tuurlijk je hebt gelijk....ga ik met mijn stomme kop weer uit van 5 antwoorden ipv 3quote:
wat ik ook kan doen is de foto's opnieuw plaatsen maar dan met nummers en 5 nieuwe foto's zoeken ook met nummers !quote:Op maandag 3 april 2006 10:24 schreef dndiek het volgende:
Misschien is het leuk nog even de uitslag af te wachten want er zijn wel erg veel verschillende antwoorden
hoezo dan ? maakt toch niet uit....ik vertel toch niet wie alles goed heeft en wie nietquote:Op maandag 3 april 2006 10:34 schreef dndiek het volgende:
Dan liever nieuwe foto's wat mij betreft
een expiriment dat wordt afgewezen kun je toch ook als geslaagd beschouwen ?quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef Beschouw het volgende:
Speelden we mooi een ronde voor de kat z'n viool![]()
Maakt niks uit Bjoro. Nu sta ik tenminste nog een paar dagen langer bovenaanquote:Op maandag 3 april 2006 19:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een expiriment dat wordt afgewezen kun je toch ook als geslaagd beschouwen ?
er is nog niet gezegd wat goed is en wat fout, je mag ook hetzelfde invullen als de vorige keer
Always look on the bright side of life........ geef die 10 antwwoorden nou maarquote:Op maandag 3 april 2006 20:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maakt niks uit Bjoro. Nu sta ik tenminste nog een paar dagen langer bovenaan![]()
laten we dat dus maar niet doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die teletubbie is leuk
En ben ik blij dat de vorige ronde niet meetelt
Overigens, het kan een heel leuk principe zijn, al moeten de woorden dan niet hier gepost worden, maar naar Bjoro gemailed worden..
Dan al?quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Bjoro het volgende:
Zo hier dan de nieuwe opgave (met nummers) !
WOENSDAG AAN HET EINDE VAN DE MIDDAG VOLGEN DE GOEDE ANTWOORDEN
dan pas bedoel je.....het duurt al veel te langquote:
Mietjesquote:Op woensdag 5 april 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
Mis de inzendingen van:
Zwoerd
DeTolk
Proud2beDiepfries
Black-Death
Noca
Niet wakker maken. Verhoogt mijn kansen!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
Mis de inzendingen van:
Zwoerd
DeTolk
Proud2beDiepfries
Black-Death
Noca
rubbereend
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:38 schreef deejaylethal het volgende:
Wanneer komt de uitslag?
quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Bjoro het volgende:
Zo hier dan de nieuwe opgave (met nummers) !
WOENSDAG AAN HET EINDE VAN DE MIDDAG VOLGEN DE GOEDE ANTWOORDEN
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:35 schreef Bjoro het volgende:
Mis de inzendingen van:
Zwoerd
DeTolk
Proud2beDiepfries
Black-Death
Noca
rubbereend
Je bent goed BEZIG Bjoro. Ik niet. Vier goedquote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Bjoro het volgende:
Het (ant)woord was dus: BEZIG....dit had niemand goed
Nou zie ik helemaal niks meer. Help ik ben blind.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef Beschouw het volgende:
Heb je een vergrootglas voor me, Bjoor?
Waarom staat mijn naam er niet bij?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
krijg hem niet mooier/beter
Iemand tips
oepsquote:Op donderdag 6 april 2006 14:21 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam er niet bij?![]()
Had de laatste keer 4 goed overigens..
pas het ff aan...sorry !quote:
Mijn score van ronde 6? al toegevoegd..quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:18 schreef Bjoro het volgende:
nog geen inzending ontvangen van :
EnGCatjuh
Zjakkie
Proud2beDiepfries
Black-Death
Da_Sandman
Noca
rubbereend
DivineJester
Ekterror
de_Onverzettelijke
SCH
Bruce117
ik heb het gezien !quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:44 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Mijn inzending staat hier overigens 12 berichten naar boven ofzo..
Beetje op je werk fokkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef Bjoro het volgende:
slecht nieuws....voor een volledig overzicht moeten jullie wachten tot maandag.
Ik heb het op mijn werk gemaakt en ben het vergeten door te sturen naar thuis
misschien maak ik het nog wel goed met 10 nieuwe foto's......maar ik beloof niets !
misschien als we heeeel lief doen tegen RayMania........quote:
ben af en toe net een wijf...dan kan ik 2 dingen tegelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Bjoro fokt op zijn werk en hij schrijft in zijn column dat hij de rest van de dag over voetbal lult.
Zal wel een druk baantje zijn daar. Bezigheidstherapie of zo.
Morgenochtendquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien als we heeeel lief doen tegen RayMania........
quote:
jij hoeft je niet druk te maken....althans deze ronde nog nietquote:
Grote opluchtingquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij hoeft je niet druk te maken....althans deze ronde nog niet
Je hoeft je niet druk te maken over een goede scorequote:
Bespeur ik hier enig leedvermaak?quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:06 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Je hoeft je niet druk te maken over een goede score![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:05 schreef RayMania het volgende:
Post dit weekend ook wel weer een nieuwe ronde btw.
wie weet dat ik vandaag zelf weer een keertje mee kan doenquote:
Ja ik ook, als ik naar m'n percentage kijk sta ik een stuk hogerquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:10 schreef dndiek het volgende:
toch jammer dat ik de eerste 4 rondes gemist heb
goede berichten !quote:
en nog steeds 100.000 foto's op internetquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:14 schreef bergkampf het volgende:
zondag 16:00 einde van de competitie he
Eens. Tot zondag vind ik wel erg lang wachtenquote:Op woensdag 12 april 2006 09:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en nog steeds 100.000 foto's op internet
daarna een weer een WK, ook al zo'n foto-geniek evenement !
Maar ik stel voor dat vanmiddag de uitslag komt, Ray ?
ach wel nee....dan raak het spel in z'n vergetelheid.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:36 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, maar anders krijgt niet iedereen genoeg tijd om mee te doen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Weer mee eensquote:Op woensdag 12 april 2006 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach wel nee....dan raak het spel in z'n vergetelheid.
Iedereen gaat het invullen uitstellen waardoor een hoop het weer vergeten !
gewoon 2 of 3 dagen mogelijkheid tot invullen is mijn optie
Straks is een rekbaar begrip. Exacte tijd wil ik wetenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:45 schreef RayMania het volgende:
Uitslag straks ja.
okequote:
pssst het is DivineJesterquote:Op woensdag 12 april 2006 20:26 schreef RayMania het volgende:
DevineJester 5
Wow, dat gaat goed.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:26 schreef RayMania het volgende:
Bruce117 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |