quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:08 schreef martjin het volgende:
Mijn uitslag voor de volgende ronde komt alvast, anders vergeet ik het weer en ik ben er nu toch:
1 - 2
2 - 2
3 - 3
4 - 2
5 - 2
6 -1
7 -3
8 - 2
9 - 1
10 - 2
Volgens mij gaat er niets veranderen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef zolTan15 het volgende:
hopelijk veranderd er niet teveel, vond het zo wel leuk eerlijk gezegd
we hebben 4 antwoorden waarvan 1 woord (LERIT) een niet bestaand woord is en de andere 3 al verschillend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik vind dit idee zeker leuk, maar denk dat er t'e weinig mogelijke woorden/antwoorden zijn en dat er dus vaak tien punten worden gescoord. Ik denk dat het voor dit spel het beste/leukste is om echt totaal andere inzendingen te krijgen. In ieder geval waardeer ik jouw inzet en enthousiasme Bjoro ^ O^.
Ben benieuwd wat anderen van Bjoro's idee vinden.
Stel je denkt drie antwoorden zeker te weten. Dan kun je met de overige twee foto's puzzelen totdat je een goed Nederlands woord hebt. Dat vind ik meer puzzelen dan echt raden waar de bal is (wat de bedoeling van dit spel is (was?).quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we hebben 4 antwoorden waarvan 1 woord (LERIT) een niet bestaand woord is en de andere 3 al verschillend.
Ik denk dat ik zo nog een stuk of 10/15 woorden kan maken van de letter combinaties.
Het goede antwoord is een normaal nederlands woord...dus LERIT is zeker niet goed !
eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:24 schreef dndiek het volgende:
Ik ga voor BEZIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |