quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:15 schreef bwt het volgende:
leuke bike, behalve dan dat er kawaop staat
gelukkig is i zo te vervangenquote:
Ik was nog mildquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:18 schreef stinkie het volgende:
Trage stront
BE is avondje weg, dus vandaag staat er vleesch op het menu
Net dubbele Texas steak op, dubbel wegens verpakt per twee. Verder al het ingevroren restvlees uit de vriezer opbakken. Of het nog goed is weet ik morgen
Oke te mildquote:
ik was gelijk van de partijquote:
Je bent er dan ook eenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik was gelijk van de partij![]()
voelde me aangetrokken![]()
Blijkbaarquote:
quote:
... zeg dat nog eens... ik kan je niet zo goed verstaan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:48 schreef worldpimber het volgende:
TLR is gewoon een ubergeile dikke pimbfiets. Gisternacht kwam er eentje langs school bulderenen zonet ook. Damn, geen jengelgeluid, maar echt power hoor je dan
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
... zeg dat nog eens... ik kan je niet zo goed verstaan.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:
Moet trouwens niet een keer die foto vervangen worden,als ik al gereden heb is het echt geen winter meer
Vulllen met poser foto's![]()
Ik vinnèk ook niet top, maar de tèxt wel grappigH.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat een lelijk ding
![]()
en die text erop![]()
Die opmerking een eerste keer maken en dan lol hebben ok, maar daarna exact dezelfde opmerking is gewoonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Snotneushoe vaak is dat al niet tegen jou gezegd
![]()
Had hem al gezien maraeeehh, wat bedoelt ie er precies meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vinnèk ook niet top, maar de tèxt wel grappigH.![]()
Zonde van al die goodies.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat een lelijk ding
![]()
en die text erop![]()
Wáár heb je het in godsnaam overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
Hey rellen.
![]()
Ik kom er net achter dat die Duc fighter die kuipdelen zo lelijk heeft vanwege 5 euro spuitwerk uit een knikkerbusje, en dat ze behalve niet schadevrij vooral dubbel zijn in verband met circuitgebruik.![]()
Sterkte met een slapperdewasser TL1000S.. maar je beleeft wel wat op zo'n ding dag.
![]()
Redelijk duidelijk dacht ik .. wie doet een poging?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef hicham het volgende:
Wáár heb je het in godsnaam over [afbeelding]
Damn, das kut. Sterkte.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Ik schrijf dit vanwege iets dat me onlangs is overkomen, aangezien ik slachtoffer ben geworden van de nieuwste oplichtingstruc.
sorry, record Alp staat op 3,5 week in de regen en sneeuw ongebruikt buiten staan en meteen starten. Niet nodig dusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
Roep jij even achterom wat ik bedoelde met mijn vorige post.![]()
Net de TLR aan de lader gezet, leek niet echt nodig na 1.5 week stilstaan.
Iemand een nieuwe accu kopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |