Bernabéu - Nou Camp had de finale moeten zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:19 schreef _Acid_ het volgende:
Wembley by far!
Bernabeu had er niet eens mogen staan(ik noem een nou-camp)
om eerlijk te zijn had ik verwacht dat Bernabéu al na 2 rondes ofzo uit zou liggenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Vast fraude omdat Bernabeu zo ver kwam
Je doet ook goed hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn had ik verwacht dat Bernabéu al na 2 rondes ofzo uit zou liggen
en frauderen is iets dat ik sowieso nooit zou doen bij iets als dit, omdat ik er totaal geen baat bij heb
idd, iedereen die op Highbury is geweest weet dat dat het mooiste stadion is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef Yeahinho het volgende:
Kut-finale, er wordt hier gewoon op naam gestemd.
Wembley dus.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Wembley! Al was het alleen maar omdat Real in bernabejoe speelt.
En Highburyquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
Bernabeu natuurlijk.
Als er 1 stadion gruwelijk overschat is samen met Nou Camp is het Wembley wel.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Wembley! Al was het alleen maar omdat Real in bernabejoe speelt.
quote:
en op Highbury zit je zo dicht op het veld dat het veld enorm klein isquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:32 schreef NY_Giant het volgende:
Bij Wembley zijn ze vergeten om het wat dichter tegen het veld aan te bouwen...
Qua architectuur vind ik em ook niet de mooiste. Maar het ontwerp van het stadion is gewoon heel intimiderend. De tribunes zijn hoog, steil, staan dicht op het veld en de volgende verdieping valt steeds een stukje over die daaronder. Daardoor kan ik me voorstellen dat wanneer je op het veld staat het lijkt alsof er een stapel dominostenen op je neer dreigt te vallen. Dat moet in combinatie met het lawaai van de supporters best intimiderend zijn.quote:
idd,stelletje stadionbarbarenquote:Op zondag 2 april 2006 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
De uitslag lijkt me helaas wel duidelijk...
Kom je wel achter als je er ooit geweest bentquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Bernabeu in hemelsnaam in de finale ?
Ok, dat zal wel invloed hebben op m'n mening.quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je er ooit geweest bent
prachtig stadionquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je er ooit geweest bent
ik vind Nou Camp niet zo bijzonderquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wembley natuurlijk.
Maar het had Camp Nou moeten zijn.
Samen met Wembley de 2 meest overschatte bakken van Europa volgens mij.quote:
Wembley ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Samen met Wembley de 2 meest overschatte bakken van Europa volgens mij.
Dat is inderdaad een fantastisch stadion. Ben er paar jaar geleden geweest toen Ajax tegen Roma moest. Met die wereldgoal van vd Meijde in de eerste minuut. Pfff wat was ik onder de indruk van dat stadion. Prachtig gewoonquote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Stadio Olimpico!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:42 schreef WeebI het volgende:
ja ik stop hem om 12.00
iedereen die wilde stemmen heeft dat wel gedaan en iedereen die nog wil stemmen heeft daar
a) nog steeds tijd voor
b) het maakt toch geen reet meer uit
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:39 schreef WeebI het volgende:
En de uitslag van de finale:
Wembley - 52
Estadio Santiago Bernabéu - 34
well played wembley
ja en, dan kunnen er veel voetballers niet meer meedoen aan de tournaments hier. En Highbury is er ook nog maar een paar maandjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
idd hele erge ruk-uitslag, een stadion dat niet eens meer bestaat![]()
![]()
![]()
De Meer had moeten winnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef rubbereend het volgende:
ja en, dan kunnen er veel voetballers niet meer meedoen aan de tournaments hier. En Highbury is er ook nog maar een paar maandjes
Eenschquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank voor de goede organisatie WeebI !
Goede samenvatting.quote:
pffffffffffffffffff grapjasquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef Cart_man het volgende:
Kutuitslag. Had er maar eentje mogen winnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, terecht?! Wembley is natuurlijk absoluut niet het mooiste stadion dat meedeed, maar het heeft gewoon een redelijke loting gehad...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef numero_uno het volgende:
Toch nog een terechte winnaar
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
Goed georganiseerd Weembley
Jammer van de uitslag.
quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wembley natuurlijk.
Maar het had Camp Nou moeten zijn.
Ik verkies Wembley boven Bernabeu. Maar Camp Nou boven Wembley.quote:
Oke, op die manierquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verkies Wembley boven Bernabeu. Maar Camp Nou boven Wembley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |