quote:
en op Highbury zit je zo dicht op het veld dat het veld enorm klein isquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:32 schreef NY_Giant het volgende:
Bij Wembley zijn ze vergeten om het wat dichter tegen het veld aan te bouwen...
Qua architectuur vind ik em ook niet de mooiste. Maar het ontwerp van het stadion is gewoon heel intimiderend. De tribunes zijn hoog, steil, staan dicht op het veld en de volgende verdieping valt steeds een stukje over die daaronder. Daardoor kan ik me voorstellen dat wanneer je op het veld staat het lijkt alsof er een stapel dominostenen op je neer dreigt te vallen. Dat moet in combinatie met het lawaai van de supporters best intimiderend zijn.quote:
idd,stelletje stadionbarbarenquote:Op zondag 2 april 2006 16:27 schreef NY_Giant het volgende:
De uitslag lijkt me helaas wel duidelijk...
Kom je wel achter als je er ooit geweest bentquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Bernabeu in hemelsnaam in de finale ?
Ok, dat zal wel invloed hebben op m'n mening.quote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je er ooit geweest bent
prachtig stadionquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je er ooit geweest bent
ik vind Nou Camp niet zo bijzonderquote:Op zondag 2 april 2006 17:55 schreef tong80 het volgende:
Wat doet Bernabeu in hemelsnaam in de finale ?
Wembley natuurlijk.
Maar het had Camp Nou moeten zijn.
Samen met Wembley de 2 meest overschatte bakken van Europa volgens mij.quote:
Wembley ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 april 2006 18:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Samen met Wembley de 2 meest overschatte bakken van Europa volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |