Beter voetbal met reclame tussendoor dan een kutprogramma waar niemand naar kijkt en reclame tussendoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:42 schreef Nashje het volgende:
Thuiswedstrijden van Roma.
Maarja het zal toch wel weer uitlopen op massa's reclame.
Understatementquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:45 schreef WeebI het volgende:
[..]
Beter voetbal met reclame tussendoor dan een kutprogramma waar niemand naar kijkt en reclame tussendoor.
quote:
Maar ze hebben het ook over uitzendingen op zondag. Als het een grap is is het wel een slechte dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:10 schreef WebForce het volgende:
Een 1 april grap op 31 maart. Niet de grap van mediakrant, maar van Talpa, want het staat op talpa.tv
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
Italiaans voetbal is toch niet om aan te zien.
Alleen Roma-Lazio is wel aardig; buiten het veld.
Sturing naar Real Madrid als coachquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had toch liever gezien dat Sturing de grap was...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:16 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had toch liever gezien dat Sturing de grap was...
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik ben nu AC Milan- Lecce aan het kijken.![]()
Moet je even rechtermuisknop klikken, in eigenschappen de link kopieren en in de adresbalk pasten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik krijg hem alleen niet los van de site
Ik wil een directe stream in mijn WMP.
BB, stond dat niet voor Big Brother?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp voor Juve.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp voor AC Milan.
Broadbandquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:36 schreef brighton het volgende:
[..]
BB, stond dat niet voor Big Brother?
Hoe dan ook, leuk
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp voor Juve.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp voor AC Milan.
Ik ook maar betekent dit dat ze niet meer bij sportkanaal komen???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kan alle grote wedstrijden al live zien..
De streams laden ook ontzettend snel. Benieuwd of het ook zo is als meer mensen de streams hebben ontdekt.quote:
Kaladze was toch ook met de hakje richting Dida?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:55 schreef BramKVO het volgende:
schitterend initiatief !
Lecce - Milan zeer aantrekkelijke match overigens. Milan toch al 3tal serieuze kansen gehad, maar ook Lecce is al serieus gevaarlijk geweest. Aanvallend zit het wel goed bij Milan, zonde eigenlijk dat een speler als Rui Costa meestal de bank verwarmt, maar verdedigend opnieuw enkele serieuze steken laten vallen. Vooral Kaladze heeft er al op los geklungeld.
seedorf speelt puikquote:
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
seedorf speelt puik
Die moet gewoon mee naar het wk![]()
dus jij wil zeggen dat nick hofs beter is als seedorf, of dat wesley sneijder beter is als seedorfquote:
Ik wil zeggen dat Seedorf helemaal niet goed speelt. Heeft al een paar keer door dom balverlies een counter van de tegenstander ingeleidquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat nick hofs beter is als seedorf, of dat wesley sneijder beter is als seedorf![]()
je kan altijd bal verlies leiden, heb je er ook naar gekeken hoe en bal werd ingespeelt net naar hemquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat Seedorf helemaal niet goed speelt. Heeft al een paar keer door dom balverlies een counter van de tegenstander ingeleid.
Nergens op, te lage odds.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat we het centrale Serie A topic beter kunnen gebruiken voor het liveverslag. Alles wat met Talpa en Italiaans voetbal te maken heeft kan hier besproken worden.
Serie A #20 - Forza Treviso!
quote:donderdag, juni 08, 2006
Ook Duitse Bundesliga naar Talpa
Nog meer voetbal volgend seizoen bij Talpa. De zender mag de komende 3 jaar ook live-wedstrijden en samenvattingen uit de Duitse Bundesliga gaan uitzenden. De Bundesliga behoort tot de meest sterke en boeiende voetbalcompetities van Europa en vormt een welkome aanvulling op het reeds bestaande pakket van voetbalrechten bij Talpa, aldus een woordvoerder.
De zender heeft al de uitzendrechten voor de ere- en eerste divisie, de (uit)wedstrijden van het Nederlands Elftal en Jong Oranje, het EK onder de 21 en de Italiaanse eredivisie.
Talpa komt sowieso met een 2e zender ja, open. En ik denk dat ze daar veel van het live voetbal en al het andere dan de eredivisie heen gaan zetten om op Talpa1 familieprogramma's te programeren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
Komt er dan een tweede zender van Talpa? En zo ja, gratis of niet? Als het allemaal gratis is, zijn dit wel mooie ontwikkelingen! Nu de Primera Divisio en Premier League nog, dan ga ik Talpa nog waarderen!
de live competitie wedstrijden denk ik wel, dat doen ze nu toch ook met italiaans voetbal?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
denk juist allemaal via internet
Bij Italiaans voetbal had ie alleen de rechten van de thuiswedstrijden van dit seizoen van Ascoli en Lecce en nog iets. En die speelden niet vanaf 18.00.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de live competitie wedstrijden denk ik wel, dat doen ze nu toch ook met italiaans voetbal?
Die hebben naar mijn idee nog meer reclames tussendoor dan bij Talpaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf Sportschau kijken voor de samenvattingen, prachtprogramma. De live wedstrijden zijn wel stoer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |