Talpa komt sowieso met een 2e zender ja, open. En ik denk dat ze daar veel van het live voetbal en al het andere dan de eredivisie heen gaan zetten om op Talpa1 familieprogramma's te programeren.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
Komt er dan een tweede zender van Talpa? En zo ja, gratis of niet? Als het allemaal gratis is, zijn dit wel mooie ontwikkelingen! Nu de Primera Divisio en Premier League nog, dan ga ik Talpa nog waarderen!
de live competitie wedstrijden denk ik wel, dat doen ze nu toch ook met italiaans voetbal?quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:07 schreef jorienvdherik het volgende:
denk juist allemaal via internet
Bij Italiaans voetbal had ie alleen de rechten van de thuiswedstrijden van dit seizoen van Ascoli en Lecce en nog iets. En die speelden niet vanaf 18.00.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de live competitie wedstrijden denk ik wel, dat doen ze nu toch ook met italiaans voetbal?
dat Talpa de Bundesliga mag uitzenden
Die hebben naar mijn idee nog meer reclames tussendoor dan bij Talpaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf Sportschau kijken voor de samenvattingen, prachtprogramma. De live wedstrijden zijn wel stoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |