ahquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De hoeveelheid geheugen, enorme werelden moeten veel tegelijk kwijt kunnen in het RAM. Kijk maar naar Oblivion op de 360, die pop-up is gewoon niet leuk meer.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niks van en het interesseert me ook niks, als ik straks maar leuke games kan spelen.
Ergens best wel logisch aangezien de HDMI controller(s) direct aan RSX gekoppeld zitten of in RSX geïntegreerd zit(ten). En HDMI geeft behalve het DVI-videosignaal, ook een audio signaal (tot max 8 ongecomprimeerde kanalen). Het geluid gaat in ieder geval via RSX, maar ik geloof dat Cell de soundprocessing zelf op zich neemt.quote:
quote:RSX to provide PS3 audio capabilities?
A slide shown at the Game Developers Conference has suggested that the RSX may provide hardware accelerated, 8 channel audio.
The block diagram shows a box for the RSX with an arrow labelled “8 Ch. Audio” as well as its two Video Outs.
RSX is the nVidia-developed graphics card for the PlayStation 3.
Jen-Hsun Huang, nVidia CEO, did speak of SoundStorm 2. The original SoundStorm integrated graphics and audio on nForce2 chipsets.
"We're gonna build SoundStorm 2. It's gonna be awesome."
He was less clear on what form the next SoundStorm would take, saying that nVidia was still trying to figure out how to deliver SoundStorm as a product. Huang spoke about how the new SoundStorm "will come in a way that you won't expect."
Pop up van geluid bedoel je, daar heb je gelijk in want in het beeld zie ik geen pop up.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De hoeveelheid geheugen, enorme werelden moeten veel tegelijk kwijt kunnen in het RAM. Kijk maar naar Oblivion op de 360, die pop-up is gewoon niet leuk meer.
Niet? als je schuin een heuvel afloopt zie je een meter of wat voor je eerst een kale vlakte en naarmate je er dichterbij komt komt er begroeiing tevoorschijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pop up van geluid bedoel je, daar heb je gelijk in want in het beeld zie ik geen pop up.
Waarschijnlijk omdat het praktisch altijd erg donker is dat het me nog niet opgevalleen is. Echt niet gewoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet? als je schuin een heuvel afloopt zie je een meter of wat voor je eerst een kale vlakte en naarmate je er dichterbij komt komt er begroeiing tevoorschijn
Beter kijken in de outdoorsquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Pop up van geluid bedoel je, daar heb je gelijk in want in het beeld zie ik geen pop up.
GoW2 staat volgens mij nog op een release in het eerste kwartaal van 2007, dus misschien maken ze er ook een PS3-versie vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War II is PS2 only toch? Ik lees reacties van mensen die zeggen dattie PS3 launchgame wordt
Die mensen weten niet waar ze het over hebben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War II is PS2 only toch? Ik lees reacties van mensen die zeggen dattie PS3 launchgame wordt
Klopt. De PS1 hebben ze ook nog héél lang in leven gehouden en als ik Sony mag geloven zijn ze van plan de PS2 nog langer te ondersteunen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:48 schreef Retuobak het volgende:
Sony laat iig de PS2 niet afsterven.
FF XII, GoW2, GT4 Online etc.
Kan me heeeel goed voorstellen dat een hoop mensen prima kunnen leven met een paar maandjes later een PS3.
8 mei dus meer duidelijkheidquote:PS3 D-Day Announced
By Colin Campbell
Sony has announced its annual pre-E3 press conference, an event certain to be dominated by PlayStation 3 launch plans.
Just as last year, Sony's event will be held at Sony Pictures Entertainment Studios in Culver City, on the afternoon of the pre-E3 Monday (May 8).
Sony bigwigs and third party acolytes will sing PlayStation 3's praises will offering new demos of launch titles. The media will hope to hear a launch date, price, at-least partial launch line-up and details of the controller.
Nintendo's conference is likely to take place Tuesday while Microsoft's is also on Tuesday morning.
http://www.gamer.nl/nieuws/29927quote:Het Amerikaanse PlayStation Magazine heeft in haar nieuwste editie meer informatie over de PlayStation 3 openbaar gemaakt.
Zo zal de PS3-bezitter de mogelijkheid hebben om een eigen "Lifestyle Server" in te richten. Mensen van friendlists kunnen zo een blog of een forum op deze server plaatsen die ook te zien is wanneer de PS3 uit staat. Zo kan met bijvoorbeeld een video dagboek maken met behulp van de Eye-Toy camera maken. Maar ook kunnen foto's op de server geplaatst worden of replays van gespeelde games. Met behulp van de PSP kunnen foto's en video's naar de PS3 gestuurd worden van en naar vrienden.
Klinkt als... Dingen die theoretisch gezien heel goed mogelijk zijn, maar waarschijnlijk toch niet in de praktijk gebracht zullen worden. Ik kan me nog heel goed de PS2-praatjes herinneren over de vele mogelijkheden zodra de HDD en netwerk-adapter beschikbaar zouden zijn... en dan heb ik het nog niet eens over Ken Kutaragi's fantasie verhalen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/29927
Klinkt als...........nog meer vervuiling van het net..........ach, zolang ik geen video's van opgeschoten pubers die "1337 über-n00bs gePwned" hebben door m'n strot geduwd krijg, vind ik het best.
That's putting it mildly, kan niet zeggen dat ik vrolijker wordt van de aanschaf van een 360 als je ziet hoe hij omgaat met Oblivion in vergelijking met m'n jaar oude PCquote:Op woensdag 5 april 2006 01:21 schreef P-Style het volgende:
Enneh... extra RAM zou geen overbodige luxe zijn nee... (voor MMO's bijv.)
Ik merk het al bij WoW. Speelde het eerst met 512MB ram en nu met 1GB ram. Het verschil is enórm. MMO's vreten geheugen, zeker als je met een beetje veel players tegelijk in een bepaald gebiedje bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:33 schreef Retuobak het volgende:
That's putting it mildly, kan niet zeggen dat ik vrolijker wordt van de aanschaf van een 360 als je ziet hoe hij omgaat met Oblivion in vergelijking met m'n jaar oude PC. Sure, het is deels brak programmeerwerk, maar ook een deel extreem geheugengebrek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |