deze jongens zijn monstersquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik het zeer discutabel om te stellen dat zowel die jongen als zijn ouders beide in Nederland geboren zijn en dat hij dus zodoende geen allochtoon is. Ten tweede: waarom vind jij het belangrijker om te melden dat jij denkt dat de persoon geen allochtoon is dan om te zeggen dat het sukkels zijn?
familie van...?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die Alex is inderdaad een allochtoon.
Check hem hier stoer doen.
[afbeelding]
Ohjaaaaaa.... als je zelf een fake filmpje op internet post moet je eerst een 'bron' hebben om te bewijzen dat het echt fake is... hoe zielig kun je zijn.quote:
Ik vind dat kneuzen die bij de eerste de beste scheet roepen dat er ''keihard moet worden aangepakt' keihard moeten worden aangepakt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:08 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tuurlijk.... want dit soort kneuzen bestaat niet echt...![]()
Gelukkig is dit soort "gangstas" niet verantwoordelijk voor een mindere sfeer in Nederlandquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef gronk het volgende:
Als er een club is die verantwoordelijk is voor de slechte sfeer in nederland dan zijn het wel die verzuurde, verrechtse blanke nederlandertjes met 'gezond verstand'.
Nee, daar hebben we de wildersen voor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Gelukkig is dit soort "gangstas" niet verantwoordelijk voor een mindere sfeer in Nederland![]()
Dit soort tuig is het werk van wilders? En die kaalkopjes ook?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we de wildersen voor.![]()
![]()
Tuig? Ik zeg dat 't fake is. Ben je opeens tuig als je d'r in slaagt om een relletje te maken met een fake-video? What's next? Gaan we Koot en Bie insmeren met pek en veren omdat ze de tegenpartij hebben geliquideerd?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit soort tuig is het werk van wilders? En die kaalkopjes ook?
Jeeee wat een sukkel, twee keer blazen en hij valt om.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
vieze apenkopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
nee die blonde haren blanke huid en blauwe ogen verraden hemquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
en dan ?? kan je aan zijn gezicht zien dat hij Allochtoon is ???
je maakt je alleen druk om de afkomsten en niet om de slachtoffers
ja want die slaan mensen inelkaar en doen aan groepsverkrachtingen heh lulloquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik vind dat kneuzen die bij de eerste de beste scheet roepen dat er ''keihard moet worden aangepakt' keihard moeten worden aangepakt.
Als er een club is die verantwoordelijk is voor de slechte sfeer in nederland dan zijn het wel die verzuurde, verrechtse blanke nederlandertjes met 'gezond verstand'.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
en dan ?? kan je aan zijn gezicht zien dat hij Allochtoon is ???
je maakt je alleen druk om de afkomsten en niet om de slachtoffers
Oja, hordes marokkanen trekken iedere dag plunderend en verkrachtend door de binnensteden van nederland.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:20 schreef Battlegrim het volgende:
[..]
ja want die slaan mensen inelkaar en doen aan groepsverkrachtingen heh lullo![]()
Waarom zijn ze dan gestraft wegens mishandeling?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Ohjaaaaaa.... als je zelf een fake filmpje op internet post moet je eerst een 'bron' hebben om te bewijzen dat het echt fake is... hoe zielig kun je zijn.![]()
Joh, als je kijkt naar dat filmpje dan zie je dat ze niet doormeppen/trappen. 't lijkt alsof dat gozertje een stevig pak rammel krijgt, maar je ziet dat ie als ie staat alleen z'n arm vasthoudt. Hij krijgt een keer een echte tik. That's it.
Als je iemand serieus zo aftuigt zoals in dat filmpje, en je schopt raak en door, dan heb je iemand in tien seconden tijd minstens drie gebroken ribben en een hersenschudding geschopt. Menselijke lichamen zijn breekbaar, zoals iedere vechtsporter je kan vertellen; en iedereen die een serieus gevecht heeft overleefd, zal je ook vertellen dat een echt gevecht binnen vijf seconden is afgelopen. Al het andere is bluf.
Anyway, iemand die zoiets overkomt staat niet binnen vijf seconden weer op z'n benen.
Daarnaast, als 't echt een bromfietsjatter is, dan taait ie met z'n staart tussen ze benen af. Dan maar tien kilometer lopen. Je gaat niet nog bij degenen die je net hebben afgetuigd blijven hangen, en je stapt zeker niet bij ze in de auto. Tenzij je levensmoe bent.
Maar jij bent Mrs T.... Jij hoeft alleen maar "shut up, you foo'... " te zeggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ofwel het is fake ofwel die "gangstas" zijn pussies en kunnen niet schoppen. Dat kan zelfs ik nog beter (als poezelige vrouw).
Die laatste is toch vrijgesproken toen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Floripas het volgende:
Bah. Ik hoop dat ze deze jongens die het recht in eigen hand namen opsluiten naast de vrouw die de tasjesdief doodreed.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Floripas het volgende:
Bah. Ik hoop dat ze deze jongens die het recht in eigen hand namen opsluiten naast rijlessen geven bij de vrouw die de tasjesdief doodreed.
Oh ja? Dan vrees ik het ergste voor de veroordeling van deze jongens.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:42 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Die laatste is toch vrijgesproken toen?
Taakstrafje ŕ la 240 uur toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Dan vrees ik het ergste voor de veroordeling van deze jongens.
Ja, zoiets - het "recht in eigen hand nemen" wordt nu eenmaal toegejuicht door het leverworstklootjesvolk.quote:
Nou, als een winkelier een kutjunk zijn zaak uitschopt omdat de politie standaard om de hoek staat te wachten tot het veilig is, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Iemand tegen zijn wil meenemen omdat je denkt dat hij je scooter heeft gejat en dan filmen hoe je hem met zijn 3-en in elkaar schopt dat is een heel stuk over dat denkbeeldige randje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zoiets - het "recht in eigen hand nemen" wordt nu eenmaal toegejuicht door het leverworstklootjesvolk.
En iemand doodrijden omdat-ie je tasje heeft gejat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, als een winkelier een kutjunk zijn zaak uitschopt omdat de politie standaard om de hoek staat te wachten tot het veilig is, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Iemand tegen zijn wil meenemen omdat je denkt dat hij je scooter heeft gejat en dan filmen hoe je hem met zijn 3-en in elkaar schopt dat is een heel stuk over dat denkbeeldige randje.
Ik vind het overigens allemaal over het denkbeeldige randje - dit nog wel wat verder dan jouw voorbeeld - maar dat weet jij ook wel, coalitiepartner,quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, als een winkelier een kutjunk zijn zaak uitschopt omdat de politie standaard om de hoek staat te wachten tot het veilig is, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Iemand tegen zijn wil meenemen omdat je denkt dat hij je scooter heeft gejat en dan filmen hoe je hem met zijn 3-en in elkaar schopt dat is een heel stuk over dat denkbeeldige randje.
Ja, een geweldsspiraal is per definitie een briljant idee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit soort gasten moet je een nekschot geven.
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, een geweldsspiraal is per definitie een briljant idee.
1. Hij jat een brommer
2. Die gastjes trappen hem in elkaar.
3. Jij geeft ze een nekschot.
4. Marokko (?) komt bommen gooien om wraak te nemen op het feit dat jij onderdanen hebt lopen vermoorden.
Goh, ik vond dat 't nog knap lang duurde voordat er iemand 'keihard aanpakkuh' riep.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.
Paar uur schoffelen schrikt ze echt niet af en dat is ook helemaal niet gangster. Een echte gangster wordt op z'n minst met 10.000 volt naar 'n andere wereld geholpen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh, ik vond dat 't nog knap lang duurde voordat er iemand 'keihard aanpakkuh' riep.![]()
Dat vonden de jongens van het filmpje ook.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.
Marokko zou wel raad weten met dit gajes, Nederland niet. Da's het verschil. Vandaar dat je opmerking bullshit is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vonden de jongens van het filmpje ook.
Ik weet wel waar ik liever woon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marokko zou wel raad weten met dit gajes, Nederland niet. Da's het verschil. Vandaar dat je opmerking bullshit is.
Dat wil niet zeggen dat alles hier perfect is. Er spelen meer zaken een rol dan alleen het strafklimaat.quote:
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.quote:
Natuurlijk wil iemand die aangeklaagd worden liever hier voor de rechtbank verschijnen. Hier is het een paar uur tuinieren, in Marokko weten ze er wel raad mee. Ik vind het ook niet zo relevant of dit soort sukkeltjes het eens zijn met het strafklimaat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.
Ik hoor ze meestal over de pakkans, maar goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als slachtoffer zou ik liever een harder strafklimaat hebben, met mij velen denk ik. Hoe vaak hoor je die mensen of hun nabestaanden er niet over dat de straffen belachelijk laag zijn....
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Om nog maar niet te spreken over hoe ernstig je genomen wordt door justitie als je geprobeerd hebt jezelf, je dierbaren of je eigendommen te beschermen tegen de daders.
Ik hoor ze juist vaak over de lage straf na de uitspraak. Pakkans is ook niet relevant als het gaat om de straffen, dan is er immers al iemand gepakt. Van de hak op de tak springen is je niet vreemd he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoor ze meestal over de pakkans, maar goed.
Hoe dan ook: jij vindt dit een terechte straf voor het stelen van een brommer?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?
Mij hak zie je, en mijn tak kun je blijkbaar niet aan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoor ze juist vaak over de lage straf na de uitspraak. Pakkans is ook niet relevant als het gaat om de straffen, dan is er immers al iemand gepakt. Van de hak op de tak springen is je niet vreemd he?
Ja.quote:Is dat van die brommer bij de rechtbank ter sprake geweest?
Koekje van eigen deeg, nińita.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan dat prima aan. Alleen ben jij constant uitgeluld en begin je weer over wat anders. Dat valt niet echt onder de noemer "discussie".
Nee, ze gaan naar de vermeende dader op zoek om hem mores te leren, dat heeft niks met zefverdediging te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?
Maar zelfverdediging wordt in dit land wel serieus genomen, het recht in eigen hand nemen (wat deze jongens deden) niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, ze gaan naar de vermeende dader op zoek om hem mores te leren, dat heeft niks met zefverdediging te maken.
Wat denk je eigenlijk op te schieten met vergelding? Krijg je daar je auto mee terug als-ie in de fik is gestoken? Lost dat de pijn in je gewrichten die je de rest van je leven zult voelen, nadat je in elkaar bent geslagen? Maakt dat dat je je veiliger voelt op straat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als slachtoffer zou ik liever een harder strafklimaat hebben, met mij velen denk ik. Hoe vaak hoor je die mensen of hun nabestaanden er niet over dat de straffen belachelijk laag zijn....
Tot op zeker hoogte natuurlijk wel, maar ik sla liever een dief tegen de grond dan dat ik hem laat lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar zelfverdediging wordt in dit land wel serieus genomen, het recht in eigen hand nemen (wat deze jongens deden) niet.
Vind jij dat dan niet terecht?
En wat maakt dat voor verschil met wat deze jongens deden?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Voordat iemand het verkeerd begrijpt, ik heb het dus over een situatie waarin je iemand op heterdaad betrapt.
Uhm allesquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
En wat maakt dat voor verschil met wat deze jongens deden?
Dus als iemand aan je auto zit mag je 'm met zes man aftuigen?quote:
Nee, als je hem betrapt dan bel je de politie en zorg je, desnoods met een beetje geweld, dat ie er nog staat / ligt tegen de tijd dat de politie er is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus als iemand aan je auto zit mag je 'm met zes man aftuigen?
Dan blijft staan dat jouw opmerking onzin is, brichera.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, mermelada de huevas.
Ay conchita, bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan blijft staan dat jouw opmerking onzin is, brichera.
Inhoudelijk nog wat te melden, webona?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ay conchita, bemoei je met je eigen zaken.
Net zo min als jij, que se le quema el arroz.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inhoudelijk nog wat te melden, webona?
Weer inhoudelijk, ruca?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Net zo min als jij, que se le quema el arroz.
Lariekoek. Als jij je goed klein maakt word je door de gemiddelde man (of mannen) echt niet binnen tien seconden total loss getrapt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef gronk het volgende:
Als je iemand serieus zo aftuigt zoals in dat filmpje, en je schopt raak en door, dan heb je iemand in tien seconden tijd minstens drie gebroken ribben en een hersenschudding geschopt. Menselijke lichamen zijn breekbaar, zoals iedere vechtsporter je kan vertellen; en iedereen die een serieus gevecht heeft overleefd, zal je ook vertellen dat een echt gevecht binnen vijf seconden is afgelopen. Al het andere is bluf.
Kerel, ik begrijp je totaal niet. Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze schopten hem tegen zijn hoofd en dwongen hem om in de camera te kijken, waarna hij nog wat trappen kreeg. Jezelf zo klein mogelijk maken ging dus niet helemaal op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |