Het filmpjequote:Welkom op dit weblok 16 miljoen rechters! We noemen geen namen, maar excuses maken met een lame diss omdat je een bReEzaH hebt afgetuigd, is zoo maart 2006. Een echte rappert doet zoiets natuulijk niet. Neen! Een echte gangsterrapper uit laten we zeggen Heerhugowaard laat zijn soldiers gewoon een white bitch ownen. Dus toen de brommer -van een mattie- van Angelus aka Alex werd gestolen, 'ging de hele klik van Heerhugowaard' op zoek naar de dader. De klik ging verhaal halen bij Marco. En dus jat deze Marco nooit van zijn leven meer een brommert. Weten waarom niet? check DIT FILMPJE van 6 minuten... De rappers hadden hun cammetje toch al mee vanwege die videoclip (rechtsklik+save), dus waarom de boel niet ff filmen voor in de rechtszaal? De Aftermath: Rappert Alex werd deze maand veroordeeld tot 240 uur schoffelen, maar is in hoger beroep gegaan, want "Er is helemaal niets gebeurd." Twee andere hoofdrolspelers van de fel realistische gangstahmovie werden eveneens veroordeeld wegens ernstige mishandeling. Acht maanden onvoorwaardelijk voor de een, vrijgelating voor de ander, omdat zijn straf gelijk was aan zijn voorarrest. Angelus, je hebt ook wel gelijk... Het is allemaal de schuld van die probleemjongeren. Lange Frans, kijk en huiver...
Whahahahahaquote:D.S.S member on lock
D.S.S. member Arsalan was arrested this morning( 19-01-2006).
We still don't know what are the charges against him. But we do know that it has something to do with his fighting in Veenendaal and that the police is still looking for the rest of Dark Angel crew. They were attacked by major group of people where someone got stabbed. But we are sure that it was not him who stabbed the guy, the police is just trying to suppress him to get more information out of him. And they certainly got no case against him. This is another attempt of police to get the Dark Angels members in to jail. To be continued..............
Popo's stupidity
Ars was released after being questioned. They got no charges against him. That’s another dumb attempt of popo to get to Dark Angels members. Of course we are going to clap back at these clowns. Wait for our new track..........
X-Angelus case
On 8 of November 20005 rapper X-Angelus has been arrested.
He has been charged for kidnapping, extortion and attempt to murder.
His response to these charges was: It's all bullshit man, they just trying to make a big case out of nothing. After 2,5 month being imprisoned he's been released. His lawyers didn't make any statements. On 7 march 2006 is the court. To be continued.....
[
Krijgen we weer van die EO-forum praktijken?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat is de website van die gasten?
Nee, was benieuwd. En uiteraard had ik graag mijn mening willen geven, ware het niet dat gastenboek en contact formulier tijdelijk niet beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Krijgen we weer van die EO-forum praktijken?![]()
![]()
We zijn pas geleden met een paar vrienden zo'n groepje tegengekomen. Flikkers echt, je kon merken dat ze zich kapotschrokken. Beetje excuses maken toen de eerste klappen waren gevallen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:35 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vet heftige gasten man... met zn 3en zo'n kneusje pakken. Waarom kom ik dat soort gasten nooit tegen?
God wat krijg ik dan verschrikkelijk zin.... maar goed.
Nou ja, altijd voorzichtig zijn met aannames. Maar dit soort gasten schrikken inderdaad nogal eens wanneer de tegenstander in plaats van 'oe niet slaan' te roepen ze plots een stoeptegel in hun porem duwt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
We zijn pas geleden met een paar vrienden zo'n groepje tegengekomen. Flikkers echt, je kon merken dat ze zich kapotschrokken. Beetje excuses maken toen de eerste klappen waren gevallen.
Heb je ook met die marokkaantjes, beetje grote bek terug en net doen of je ze in elkaar slaat.. er vallen dan echt geen klappen meer hoor!
Wees een man of hou gewoon je bek denk ik dan.
Ga niet zo quasi stoer zitten doen![]()
hehequote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef L.Denninger het volgende:
Ik begrijp dus dat L-IS en Pappie-Culo een knokploeg aan het oprichten zijn om naar HHW te gaan ?
Mwah... "dit soort jongeren" wordt altijd zo makkelijk geroepen. Er bestaat onder de jeugd nu eenmaal een zekere geweldscultuur.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Teveel aandacht voor dit soort jongeren..
Een baan??? Ze kunnen niet eens Nederlands... God, wat een kneuzen... met z'n allen tegen 1 gast die op de grond geknield zit... en dan steeds tegen z'n hoofd schoppen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Teveel aandacht voor dit soort jongeren..
Laat ze lekker een baan zoeken ofzo..
Ongelukkigen..
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik dacht meer aan een rap plaatje over hun moeders ofzo, komen ze vanzelf wel hier heen.
liever lui dan moe
Schrijf anders een hoogst intelligente brief naar de Telegraaf ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:50 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Waar is het in godsnaam fout gegaan in dit land..
Ben al aan het typenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Schrijf anders een hoogst intelligente brief naar de Telegraaf ofzo![]()
Dit soort dingen gebeuren overal, al jaaaaaaaaaaaaaaaaren.
Ja maar ze werken voor grote jongens he?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
VJ Renate is 1m60 ofzo en ze steekt een kop boven die rapperts uit. En ze schoppen als wijven
.
Idd, zo triest. 'Het zijn kleine jongens maar ze werken voor grote jongens.' Hoezo geen zelfkennis.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja maar ze werken voor grote jongens he?![]()
in de magnetron?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:36 schreef Battlegrim het volgende:
parasieten
en je weet wat je met parasieten moet doen
Na afloop een biertje in de schone buurt van HHWquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef L.Denninger het volgende:
Ik begrijp dus dat L-IS en Pappie-Culo een knokploeg aan het oprichten zijn om naar HHW te gaan ?
Wanneer gaan we jongens?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Na afloop een biertje in de schone buurt van HHW![]()
nog effe deze neger platmeppenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jongens?!![]()
Dat is nog een gangsta!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:47 schreef MrBean het volgende:
En nu mogen ze 3 kwartier schoffelen in de tuin van de burgemeester?
Verdomme, aan een wurgpaal op de dam lijkt me beter en dat alle japanners hen mogen stenigen met lege fotoroldoosjes.
ALEX is zeker Allochtoon hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:19 schreef 1ofthefew het volgende:
het zullen een keer GEEN Allochtonen zijn ...
(en nog noord-afrikaans ook)
Die Alex is inderdaad een allochtoon.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ALEX is zeker Allochtoon he![]()
Schaam je man . ontkennen kan niet dit is een Nederlander![]()
veroordelen is zeker moeilijk healleen bij allochtonen he
![]()
Het is niet echt Nederlands wat hij en zijn 'matties' spreken op sommige momenten in de video.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
[..]
ALEX is zeker Allochtoon he![]()
Schaam je man . ontkennen kan niet dit is een Nederlander![]()
veroordelen is zeker moeilijk healleen bij allochtonen he
![]()
Wat een ontzettende RANDDEBIEL ben jij ook. Jij maakt je druk om de afkomst. Het is overduidelijk dat het een allochtoon is, want hij praat met zo'n accent. Dat je zo dom bent om daaraan te twijfelen, daar kan je ook niks aan doen. Maar ik waar me vooral aan erger is dat het godverdomme overduidelijk een allochtone groep is die met vier man iemand laf in elkaar trappen en denken dat ze 'gangster' zijn, en dan kom jij hier vertellen dat het misschien geen allochtoon is. Wie maakt zich hier nou druk om afkomsten?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
en dan ?? kan je aan zijn gezicht zien dat hij Allochtoon is ???
je maakt je alleen druk om de afkomsten en niet om de slachtoffers
fake: in scene gezet. Bedoeld om te rellen. Bedoeld om ophef te veroorzaken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:50 schreef gronk het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat 't fake is.
Tuurlijk.... want dit soort kneuzen bestaat niet echt...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef gronk het volgende:
[..]
fake: in scene gezet. Bedoeld om te rellen. Bedoeld om ophef te veroorzaken.
Jullie worden gepiepeld.
Bron? Dit ziet er niet echt nep uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Jullie worden gepiepeld.
Hij ziet er uiterst Hollands uit... en z'n accent is ook erg.... Tilburgs volgens mij...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
en dan ?? kan je aan zijn gezicht zien dat hij Allochtoon is ???
je maakt je alleen druk om de afkomsten en niet om de slachtoffers
Dat maakt niet uit. Nu worden zij gepiepeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Jullie worden gepiepeld.
Ik verbeter de fout van de vorige userquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende RANDDEBIEL ben jij ook. Jij maakt je druk om de afkomst. Het is overduidelijk dat het een allochtoon is, want hij praat met zo'n accent. Dat je zo dom bent om daaraan te twijfelen, daar kan je ook niks aan doen. Maar ik waar me vooral aan erger is dat het godverdomme overduidelijk een allochtone groep is die met vier man iemand laf in elkaar trappen en denken dat ze 'gangster' zijn, en dan kom jij hier vertellen dat het misschien geen allochtoon is. Wie maakt zich hier nou druk om afkomsten?
Jij bent echt zo dom.
Ten eerste vind ik het zeer discutabel om te stellen dat zowel die jongen als zijn ouders beide in Nederland geboren zijn en dat hij dus zodoende geen allochtoon is. Ten tweede: waarom vind jij het belangrijker om te melden dat jij denkt dat de persoon geen allochtoon is dan om te zeggen dat het sukkels zijn?quote:
Hij moet het ook nog allemaal verwerken he.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien Meki?
allang gezienquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien Meki?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |