En iemand doodrijden omdat-ie je tasje heeft gejat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, als een winkelier een kutjunk zijn zaak uitschopt omdat de politie standaard om de hoek staat te wachten tot het veilig is, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Iemand tegen zijn wil meenemen omdat je denkt dat hij je scooter heeft gejat en dan filmen hoe je hem met zijn 3-en in elkaar schopt dat is een heel stuk over dat denkbeeldige randje.
Ik vind het overigens allemaal over het denkbeeldige randje - dit nog wel wat verder dan jouw voorbeeld - maar dat weet jij ook wel, coalitiepartner,quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, als een winkelier een kutjunk zijn zaak uitschopt omdat de politie standaard om de hoek staat te wachten tot het veilig is, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Iemand tegen zijn wil meenemen omdat je denkt dat hij je scooter heeft gejat en dan filmen hoe je hem met zijn 3-en in elkaar schopt dat is een heel stuk over dat denkbeeldige randje.
Ja, een geweldsspiraal is per definitie een briljant idee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit soort gasten moet je een nekschot geven.
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, een geweldsspiraal is per definitie een briljant idee.
1. Hij jat een brommer
2. Die gastjes trappen hem in elkaar.
3. Jij geeft ze een nekschot.
4. Marokko (?) komt bommen gooien om wraak te nemen op het feit dat jij onderdanen hebt lopen vermoorden.
Goh, ik vond dat 't nog knap lang duurde voordat er iemand 'keihard aanpakkuh' riep.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.
Paar uur schoffelen schrikt ze echt niet af en dat is ook helemaal niet gangster. Een echte gangster wordt op z'n minst met 10.000 volt naar 'n andere wereld geholpen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Goh, ik vond dat 't nog knap lang duurde voordat er iemand 'keihard aanpakkuh' riep.![]()
Dat vonden de jongens van het filmpje ook.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
4 is onzin. Dit soort gedrag moet je gewoon uitroeien, met wortel en tak.
Marokko zou wel raad weten met dit gajes, Nederland niet. Da's het verschil. Vandaar dat je opmerking bullshit is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vonden de jongens van het filmpje ook.
Ik weet wel waar ik liever woon.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Marokko zou wel raad weten met dit gajes, Nederland niet. Da's het verschil. Vandaar dat je opmerking bullshit is.
Dat wil niet zeggen dat alles hier perfect is. Er spelen meer zaken een rol dan alleen het strafklimaat.quote:
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.quote:
Natuurlijk wil iemand die aangeklaagd worden liever hier voor de rechtbank verschijnen. Hier is het een paar uur tuinieren, in Marokko weten ze er wel raad mee. Ik vind het ook niet zo relevant of dit soort sukkeltjes het eens zijn met het strafklimaat.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me het dan corrigeren: ik weet wel in welk land ik liever voor de rechtbank moet verschijnen - zowel als beklaagde alswel als slachtoffer.
Ik hoor ze meestal over de pakkans, maar goed.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als slachtoffer zou ik liever een harder strafklimaat hebben, met mij velen denk ik. Hoe vaak hoor je die mensen of hun nabestaanden er niet over dat de straffen belachelijk laag zijn....
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Evil_Jur het volgende:
Om nog maar niet te spreken over hoe ernstig je genomen wordt door justitie als je geprobeerd hebt jezelf, je dierbaren of je eigendommen te beschermen tegen de daders.
Ik hoor ze juist vaak over de lage straf na de uitspraak. Pakkans is ook niet relevant als het gaat om de straffen, dan is er immers al iemand gepakt. Van de hak op de tak springen is je niet vreemd he?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hoor ze meestal over de pakkans, maar goed.
Hoe dan ook: jij vindt dit een terechte straf voor het stelen van een brommer?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?
Mij hak zie je, en mijn tak kun je blijkbaar niet aan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoor ze juist vaak over de lage straf na de uitspraak. Pakkans is ook niet relevant als het gaat om de straffen, dan is er immers al iemand gepakt. Van de hak op de tak springen is je niet vreemd he?
Ja.quote:Is dat van die brommer bij de rechtbank ter sprake geweest?
Koekje van eigen deeg, niñita.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan dat prima aan. Alleen ben jij constant uitgeluld en begin je weer over wat anders. Dat valt niet echt onder de noemer "discussie".
Nee, ze gaan naar de vermeende dader op zoek om hem mores te leren, dat heeft niks met zefverdediging te maken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij verdedigt de jongens in dit filmpje, die immers hun brommer "beschermden" tegen de "dader"?
Maar zelfverdediging wordt in dit land wel serieus genomen, het recht in eigen hand nemen (wat deze jongens deden) niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee, ze gaan naar de vermeende dader op zoek om hem mores te leren, dat heeft niks met zefverdediging te maken.
Wat denk je eigenlijk op te schieten met vergelding? Krijg je daar je auto mee terug als-ie in de fik is gestoken? Lost dat de pijn in je gewrichten die je de rest van je leven zult voelen, nadat je in elkaar bent geslagen? Maakt dat dat je je veiliger voelt op straat?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als slachtoffer zou ik liever een harder strafklimaat hebben, met mij velen denk ik. Hoe vaak hoor je die mensen of hun nabestaanden er niet over dat de straffen belachelijk laag zijn....
Tot op zeker hoogte natuurlijk wel, maar ik sla liever een dief tegen de grond dan dat ik hem laat lopen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar zelfverdediging wordt in dit land wel serieus genomen, het recht in eigen hand nemen (wat deze jongens deden) niet.
Vind jij dat dan niet terecht?
En wat maakt dat voor verschil met wat deze jongens deden?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef Evil_Jur het volgende:
Voordat iemand het verkeerd begrijpt, ik heb het dus over een situatie waarin je iemand op heterdaad betrapt.
Uhm allesquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
En wat maakt dat voor verschil met wat deze jongens deden?
Dus als iemand aan je auto zit mag je 'm met zes man aftuigen?quote:
Nee, als je hem betrapt dan bel je de politie en zorg je, desnoods met een beetje geweld, dat ie er nog staat / ligt tegen de tijd dat de politie er is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus als iemand aan je auto zit mag je 'm met zes man aftuigen?
Dan blijft staan dat jouw opmerking onzin is, brichera.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, mermelada de huevas.
Ay conchita, bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan blijft staan dat jouw opmerking onzin is, brichera.
Inhoudelijk nog wat te melden, webona?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ay conchita, bemoei je met je eigen zaken.
Net zo min als jij, que se le quema el arroz.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inhoudelijk nog wat te melden, webona?
Weer inhoudelijk, ruca?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Net zo min als jij, que se le quema el arroz.
Lariekoek. Als jij je goed klein maakt word je door de gemiddelde man (of mannen) echt niet binnen tien seconden total loss getrapt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:20 schreef gronk het volgende:
Als je iemand serieus zo aftuigt zoals in dat filmpje, en je schopt raak en door, dan heb je iemand in tien seconden tijd minstens drie gebroken ribben en een hersenschudding geschopt. Menselijke lichamen zijn breekbaar, zoals iedere vechtsporter je kan vertellen; en iedereen die een serieus gevecht heeft overleefd, zal je ook vertellen dat een echt gevecht binnen vijf seconden is afgelopen. Al het andere is bluf.
Kerel, ik begrijp je totaal niet. Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze schopten hem tegen zijn hoofd en dwongen hem om in de camera te kijken, waarna hij nog wat trappen kreeg. Jezelf zo klein mogelijk maken ging dus niet helemaal op.
Nee, maar dat doet ie toch echt zelf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik doel op het filmpje waar dit topic onder meer over gaat. Die kerel maakte zich ook zo klein mogelijk, maar dat lukte niet altijd even goed.
Over bullshit gesproken. Ik heb in de dojo van m'n trainer gedemonstreerd gekregen hoe je nu precies een zijwaartse trap moet plaatsen, waarbij-ie uiteindelijk met z'n bal van z'n voet tegen je ribbenkast aan tikt. Dan besef je maar al te goed dat als zoiemand doortrapt, dat-ie dan finaal door de zijkant van je ribbenkast heen schopt. En dat dat vast geen prettig gevoel is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
Lariekoek. Als jij je goed klein maakt word je door de gemiddelde man (of mannen) echt niet binnen tien seconden total loss getrapt.
Gaat je beter af dan lezen dan...quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:22 schreef gronk het volgende:
Lukt me binnen vijf seconden.
Heeft ie dat ook echt gedaan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef stukovich het volgende:
Gaan wij niet een beetje Offtopic.
Die gast heeft een brommer gejat en doorverkocht (aangezien die 'gangsters' geld willen) toch. En nu krijgt hij een paar klappen en trappen.
Het matige is dat het 2 tegen 1 is, maar die boy is ook geen lieverdje.
Case dismissed..?
Tja., ik hoor die gast ook niet echt zeggen van ik heb het niet gedaan, en hij heeft vrij snel bekend (misschien onder drukquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heeft ie dat ook echt gedaan?
Da's de vraag.
Nee... maar ja... die sukkel probeert onder het trappen krijgen ook half een gesprek aan te gaan dus erg gewiekst is ie niet. Misschien dat ie inderdaad maar gewoon roept wat ie denkt dat ie moet roepen om er onderuit te komen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:52 schreef stukovich het volgende:
[..]
Tja., ik hoor die gast ook niet echt zeggen van ik heb het niet gedaan, en hij heeft vrij snel bekend (misschien onder druk)
Wil jij insinueren dat het happy slapping was ....
Yep, ik weet 't, begrijpend lezen is moeilijk, zeker sinds ze 't hele onderwijssysteem overhoop hebben gegooid. Laat ik 't speciaal voor jou, als moeilijk lerend eigenwijs pubertje 't nog eens uitleggen:quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |