Het begin van dat jaar was slecht, was nog onder Beenhakker. Die vertrok al snel, en toen Jonk de plek van de vertrokken Wouters innam, begon het te draaien.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Slecht seizoen inderdaad, met de UEFA-Cup zegeZal wel van voor dat seizoen zijn, toen Ajax een paar jaar geen Europees mocht spelen. Eerste paar wedstrijden moesten ook in Duitsland werden afgewerkt, in die UEFA-Cup serie. Tegen Orebro en Rot Weiss Erfurt.

Niet meer dan logisch, PSV volgt graag (ex) Ajaciedenquote:Op zondag 2 april 2006 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV volgt hem ook zeer nadrukkelijk, er zou zelfs al gesproken zijn.

Goh hoe zou dat komenquote:Charisteas:
"Huntelaar krijgt veel meer krediet dan ik ooit heb gekregen"

Whaha Chari, aan het begin prutste hij gewoon en de laatste tijd als hij speelt is hij wel nuttig maar hij moet niet zeiken.quote:

1 april Vaduz.quote:Op zondag 2 april 2006 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wormgoor nu al bij de selectie. Die jongen maakt dit seizoen wat mee.![]()

Charisteas was al afgeschreven voordat het seizoen begon. Huntelaar is op de verkoop gekocht. Per minuut scorend ontlopen ze elkaar niet veel. Vergeet niet dat Huntelaar in een betere fase instapt, met RBC en de hele staartkliek.quote:

Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.

quote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoop wel dat Markus er vandaag weer eens 1tje intrapt.

Klopt, maar ik gun het die gozer van harte.quote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.

quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef marsu het volgende:
Macka scoort altijd en overal, dus dat komt wel goed.

Ik zeg banwaardig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt irritant ja.

ik was ook 25 minuten te laat.quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat het om half 3 zou beginnen, kom net mn bed uit

quote:

Markus Rosenberg.quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?

vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |