Klopt, maar ik gun het die gozer van harte.quote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we maar winnen kan het me niet veel schelen wie er scoort.
quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef marsu het volgende:
Macka scoort altijd en overal, dus dat komt wel goed.
Ik zeg banwaardig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt echt irritant ja.
ik was ook 25 minuten te laat.quote:Op zondag 2 april 2006 13:32 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat het om half 3 zou beginnen, kom net mn bed uit
quote:
Markus Rosenberg.quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!quote:Op zondag 2 april 2006 13:35 schreef jimjim1983 het volgende:
wat is een macka?
quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
vergeet dat je dat ooit gezien hebt. alsjeblieft vergeet het!
dat is ook zielig.quote:Op zondag 2 april 2006 13:40 schreef marsu het volgende:
Waarom mag ik m niet bij zijn bijnaam noemen? Anderen noemen Huntelaar toch ook gewoon The Hunter enzo.
quote:Ajax in gevecht met Admirals over logo in gras
Ajax is in conflict met de Amsterdam Admirals over een eventueel Admirals-logo op het gras in de Amsterdam Arena. Ajax is fel tegen, omdat de kwaliteit van het veld hierdoor behoorlijk zou verminderen
De American football-club trekt zich hier echter niets van aan. Beide clubs huren de Amsterdam ArenA, maar Ajax heeft er meer rechten over. Ajax zal dus toestemming moeten geven om het logo in het gras te laten zetten.
Donder is op met dat logo, leuk dat ze die sport ook in NL spelen maar al dat extra gezeik hoeft niet mee te komen uit de states. Als ze een logo aan de zijlijn willen net zoals Ajax dan mag het wbt wel maar niet midden op het veldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |