Oh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Noir666 op 02-04-2006 15:07:42 ]"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
kelly, wil je verkering?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()
Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeldquote:
Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeld![]()
No Offense![]()
De enige stille hints waar ik gevoelig voor ben zijn PI's, maar die vertikken de meeste mensen te gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Pido het volgende:
[..]
Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?
En die ene post, je avatar was ff weg. En toen was 'ie opeens weer terug.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mijn avatar moet trouwens ook wel eens naar de WC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef Barbaaf het volgende:Sicko!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele natte, lieve droom hoor
![]()
Ik geloof je.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele nette, lieve droom hoor
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar vertel, waar ging ie dan over?![]()
Ik gok op een date met Kelly op een terrasje in de lentezon waarbij jullie allebei een ijsje namenquote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, dromen vergeet ik heel snel, deze bleef me alleen bij doordat de wekker ging voor de GP vanochtend
. Ik herinner me alleen nog iets over terrasjes, een lentezonnetje en ijsjes
![]()
als het een ranzige droom met illegale content was had ik 't natuurlijk voor mezelf gehouden![]()
Stalkerquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?
Wat deed je daar?quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?
en/of? zoveel lijken ze toch niet op elkaarquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Als je niet weet wie wie is.quote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Stalkerjaloers
Hoe kan het trouwens en/of zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |