abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 21:44:05 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36590776
igraine myhron is ook wel wat oudeer als ambertje beterschap iig
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36590968
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine myhron is ook wel wat oudeer als ambertje beterschap iig
Ja maar dat was ze niet toen ze buikgriep had...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 2 april 2006 @ 23:08:47 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36594053
that i did not know
  maandag 3 april 2006 @ 13:02:56 #54
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36605048
pinquit, dat lijkt wel op de zesweken-pukkeltjes. Zijn berucht mijn kinderen hebben ze ook gehad, hoewel niet precies met zes weken. Weet niet zeker of dat nou altijd van de borstvoeding komt of soms ook niet, maar ziet er volgens mij niet echt uit als eczeem. In ieder geval zijn de eczeemplekjes bij Noa en Emma anders!
Oh ja, als het van de borstvoeding komt, komt dat omdat jij aan het ontzwangeren bent en de zwangerschapshormonen kwijtraakt. Gevolg = acne.
  maandag 3 april 2006 @ 13:14:58 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36605380
arwen heetf ook pusitjes gehad, en zij kreeg fv komt van de hormonen van de mama wat er dan uitkomt
Ik ben zo verliefd op ons meisje
Nooit had ik durven dromen dat ze zo mooi ( mooier als ik had gedahct ) zou zijn en zo lief en zo leuk.
Ze kan soms zo verbaasd kijken en dan weer heel serieus en als ik haar uit bedje haal, dan krijg je zo;n grote glimlach, dat heel haar gezichtje en lijfje mee lacht
Ze vind het momenteel prachtig om haar onderlipje naar binnen te zuigen ziet er zo lief uit hihi en alles moet haar mondje in het liefst twee handjes tegelijkertijd.
Nu ligt ze haar broek vol te persen en kijkt ze met haar mooie kijkers aan en lacht ze en brabbelt ze al kreunend
zucht.. had ik al gezegd dat ik verliefd op haar ben ....
pi_36606646
De dunne luiers blijven hier even op het moment. Bah, jammer dat we niet aan hem merken wat er is. Heeft ook geen koorts ofzo. Wel hebben we al zitten voelen of hij (zo vroeg) al tandjes krijgt. Laten zien doet hij het niet. Maar het is wel duidelijk dan Merlijn zich niet lekker voelt. Denk dat ik straks weer met hem op bed ga liggen, kan hij drinken wanneer hij wil en slapen lekker dicht bij mamma. Wel erg gezellig. Zo ook iedere ochtend. Vanmorgen kwam hij om 5.45 voor een voeding en dan blijft hij bij mij liggen. Heerlijk .
  maandag 3 april 2006 @ 14:03:17 #57
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36606833
Leuk he Evenstar, die verliefdheid... Dat heb ik nou ook! (iets minder in de huilperiodes, maar momenteel gaat het weer goed dus dan is de verliefdheid ook meer dan ooit )
Emma zuigt ook haar onderlipje naar binnen! Echt superschattig. Ik vind trouwens Arwen ook een schattig meiske, heb de foto's gezien in het fototopic
  Redactie Frontpage maandag 3 april 2006 @ 18:12:53 #58
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36614651
We zijn supertrots op Kim!

Gisteravond heeft ze 2x een half uur op haar eigen bedje geslapen! En ze heeft zich 2x omgerold van buik naar rug. Helaas heeft mama het niet gezien.

Vanavond logeert ze bij opa en oma omdat wij naar de Lama's gaan.

Morgen gaan ze naar de kinderarts en woensdag naar de cb-arts. Het gaat nu gelukkig een stuk beter! Ze kletst nu heel veel en kan ook heel lief lachen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_36615057
Randa, misschien heeft Merlijn ook wel een virusje onder de leden. Het heerst onwijs.

Hier gaat het al weer wat beter met de ziekenboeg. Amber was gezellig vandaag en poept een stuk minder dun.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 april 2006 @ 20:32:47 #60
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36619595
Ik heb even een vraagje aan jullie...

Emma lijkt eenkennig te zijn... gisteren zou iemand op haar passen maar die kwam haar na een tijdje weer brengen omdat ze helemaal overstuur was en bleef huilen... zodra ik haar pakte was ze stil. Nu vanmiddag zou de buurvrouw heel even op haar passen terwijl ik 'grote' boodschappen ging doen en heeft ze twee uur lang gehuild en de buurvrouw heeft alles geprobeerd om haar stil te krijgen, niets hielp... toen ik binnenkwam en haar pakte was ze GELIJK stil.

Wat moet ik hier nu mee? Ik kan eigenlijk niet weg...ook mijn schoonmoeder op laten passen (wat binnenkort wel zal moeten, er is een bruiloft waar we naartoe willen en daar kunnen we de kinderen echt niet bij meenemen, dat zie ik niet zitten...) gaat dan een ramp worden.

Iemand van jullie een tip, of dit al eerder meegemaakt? Ben wel een beetje wanhopig aan het worden...
  maandag 3 april 2006 @ 20:33:55 #61
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36619647
Vicky, wat fijn dat het beter gaat met Amber! zo zielig, die diarree...

Djeez, wat goed van Kim! Gezellig, dat geklets
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 20:40:10 #62
81992 Githa
pi_36619902
Ik heb het niet eerder meegemaakt Suzanna maar kan me voorstellen hoe lastig het is. Ik weet dus ook niet of ik je bruikbare tips kan geven, maar ik zou in dit geval proberen vaker op te laten passen. Begin met een korte periode en dan bij je thuis, zodat Emma iig haar vertrouwde omgeving nog heeft en bouw dat zo op.

Meer kan ik even niet verzinnen, wie weet heeft iemand ervaringen uit de praktijk, sterkte iig, lijkt me toch moeilijk als je kindje niet even zonder je kan
pi_36621227
Even een vraagje over Sara. Ze heeft nu alweer een paar dagen dat ze geen melk wil drinken. Ze eet 's morgens een bord pap (helemaal op) en na het eten een schaaltje yoghurt, meer zuivel dus niet. Zodra de melkfles in de buurt komt is het brullen. We hebben eigenlijk van alles geprobeerd, melk koud, melk warm, melk zelf laten drinken uit haar 'zelf vasthoudt fles' melk uit een tuitbekertje enz enz, ze vertikt het. We hebben haar 'in de houdgreep' gehad, dan drinkt ze 3 slokken en zet het op een brullen, ze moet er niets van weten. Water, thee, diksap en eten gaat er gewoon in, maar melk niet. Wat moet ik hier nou mee? Is het genoeg aan zuivel wat ze nu binnenkrijgt? Ze krijgt 200 ml pap en ruim 100 ml yoghurt...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 21:16:17 #64
81992 Githa
pi_36621473
Aanbevolen hoeveelheid is 300/350 ml zuivel per dag Fuente, dus ze krijgt nog redelijk wat binnen.
Heb je al geprobeerd om wat (dik)sap door de melk te doen of wat melk door de thee, dat smaakt misschien wat beter voor haar.
Als ze dat ook niet wil dan een extra bordje yoghurt of pap als je je zorgen maakt. Het moet niet perse melk zijn, het gaat om de zuivel.
Onder dwang naar binnen gieten is niet de oplossing denk ik dikke kans dat ze het de volgende keer dan juist weigerd.

Edit: ohw wacht Sara is nog geen jaar dus zal ze meer als 350 ml per dag nodig hebben. Dan is het gemiddeld 150 ml per kilo per dag.
  maandag 3 april 2006 @ 21:41:35 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36622548
Wat je zou kunnen doen Fuente is ipv de boterham 's middags ook een bordje pap geven, dan heeft ze 200 ml zuivel extra te pakken. Of karnemelk met roosvicee/diksap erdoor, misschien wil ze dat wel?
Wat ik me nog kan herinneren hebben ze ongeveer 500 ml zuivel op een dag nodig.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  maandag 3 april 2006 @ 21:42:28 #66
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36622586
Op de leeftijd van Sara, bedoel ik met die 500 ml .
  maandag 3 april 2006 @ 22:21:29 #67
45621 Suzanna
Mama van...
pi_36624233
Lastig, Fuente. Noa heeft hier ook een periode zo'n moeite met melkdrinken gehad. Ze drinkt nu alleen maar melk in bed, als ze plat ligt. Ondertussen knuffelt ze met haar doek en houd ik de fles vast, anders gaat ze ermee spelen en m uitspugen. Dat is al vanaf dat ze 6 maanden is eigenlijk!

Githa: ik heb er nogal moeite mee om vreemden op te laten passen, dus heb nog nooit naar zo'n oppas gezocht. Vandaar dat ze eigenlijk nooit bij anderen dan familie eventjes alleen is. Eigenlijk zowiezo nooit langer dan een half uur zonder mij...
het rare is alleen dat dat bij Noa ook zo is, en die is nooit eenkennig geweest, zelfs niet een klein beetje...! Dat komt nu pas een beetje.
pi_36625530
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
Wat je zou kunnen doen Fuente is ipv de boterham 's middags ook een bordje pap geven, dan heeft ze 200 ml zuivel extra te pakken. Of karnemelk met roosvicee/diksap erdoor, misschien wil ze dat wel?
Wat ik me nog kan herinneren hebben ze ongeveer 500 ml zuivel op een dag nodig.
Mag ze al wel karnemelk hebben? Ze vindt zure dingen namelijk erg lekker, yoghurt bunkert ze het liefst zoveel mogelijk, zonder iets erdoor..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 3 april 2006 @ 22:56:44 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36625808
volgens mij niet omdat krnemelk toch een soort afval is

Arwen is were verwend
heb een paar hele leuke schoentjes gehaald bij de hema die past ze wel de andere zijn nog te groot! en van oma heeft ze een mooi jurkje gekregen en vast een pakje voor in de zomer en twee slabbetjes. Ik ga eens vragen of geen vasteklantenkorting kan krijgen bij de zeeman
was wel humor ze hadden het jurkje ook in blauw ik zeg nee roze het is een meisje die moet roze
Ze was vandaag wel beetje huilerig, mijn god die kan een geluid eruit gooien volgens mij was het in timboektoe nog te horen , maar toch is ze zo lief

suzanna ik zou proberen eerst te laten wennen door die persoon bij je thuis te laten als je er bij bent en dan eens vijfminuutjes in een andere kamer rommelen of iets dergelijks en het dan zo opbouwen..

ingrid en djeez succes morgen bij de ka!!
  maandag 3 april 2006 @ 23:02:48 #70
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36626056
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Fuente het volgende:

[..]

Mag ze al wel karnemelk hebben? Ze vindt zure dingen namelijk erg lekker, yoghurt bunkert ze het liefst zoveel mogelijk, zonder iets erdoor..
Volgens mij wel, als ze ook yoghurt mag. Waar je denk ik alleen even aan moet denken is, dat als ze geen 500ml opvolgmelk krijgt, je vit D bij moet gaan geven. Ik zou even het CB bellen als ik jou was, maar karnemelk lijkt me nog altijd beter als gèèn zuivel .
  maandag 3 april 2006 @ 23:06:08 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36626191
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij niet omdat krnemelk toch een soort afval is
Nee joh, karnemelk is niet anders als het voorstadium van yoghurt . Maar goed, ik zou iig even het CB bellen in Fuente's geval. Opvolgmelk is natuurlijk altijd nog het beste, maar wat je er niet in krijgt, krijg je er niet in.
  maandag 3 april 2006 @ 23:06:56 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36626214
nee oke dan heb ik niets gezegd
pi_36631190
Thnx dames, ik bel strakkies ff het CB, iig alvast bedankt, de tip van diksap door de melk gaan we zekers ook proberen!
Sara
Merel
Ukje
pi_36642722
[Nee, dat is stem-spam namelijk. En dat vinden we hier niet zo leuk. ]

[ Bericht 34% gewijzigd door BE op 04-04-2006 16:28:17 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 4 april 2006 @ 17:32:41 #75
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36646345
Kim is net opgenomen in het ziekenhuis, waar ze een aantal nachten zal moeten verblijven. Ze gaan haar nu eindelijk eens goed onderzoeken, want dat haar iets mankeert, dat is nu wel duidelijk!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')