Ja maar dat was ze niet toen ze buikgriep had...quote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine myhron is ook wel wat oudeer als ambertjebeterschap iig
![]()
Mag ze al wel karnemelk hebben? Ze vindt zure dingen namelijk erg lekker, yoghurt bunkert ze het liefst zoveel mogelijk, zonder iets erdoor..quote:Op maandag 3 april 2006 21:41 schreef Leah het volgende:
Wat je zou kunnen doen Fuente is ipv de boterham 's middags ook een bordje pap geven, dan heeft ze 200 ml zuivel extra te pakken. Of karnemelk met roosvicee/diksap erdoor, misschien wil ze dat wel?
Wat ik me nog kan herinneren hebben ze ongeveer 500 ml zuivel op een dag nodig.
Volgens mij wel, als ze ook yoghurt mag. Waar je denk ik alleen even aan moet denken is, dat als ze geen 500ml opvolgmelk krijgt, je vit D bij moet gaan geven. Ik zou even het CB bellen als ik jou was, maar karnemelk lijkt me nog altijd beter als gèèn zuivelquote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Fuente het volgende:
[..]
Mag ze al wel karnemelk hebben? Ze vindt zure dingen namelijk erg lekker, yoghurt bunkert ze het liefst zoveel mogelijk, zonder iets erdoor..
Nee joh, karnemelk is niet anders als het voorstadium van yoghurtquote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
volgens mij niet omdat krnemelk toch een soort afval is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |