quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:52 schreef numero_uno het volgende:
heb nog 1.5 liter Brand weg te tanken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet Hollandia. Sinds mijn A-tijd voor een dispuut kan ik dat merk niet meer zienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:02 schreef cerror het volgende:
Hollandia, check.
whehehe, wie trapte er in?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:07 schreef Alexxxxx het volgende:
gastslotje
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uitquote:
Rotschop van topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uit
Hey Ludoquote:
nee dat moet je ook niet proberen als je dronken bentquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uit
Ik dacht je bent iets vergeten.quote:
Drink dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:28 schreef Lyr het volgende:
Ik heb dorst.
Pics.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:36 schreef Lyr het volgende:
Mijn flatgenoot heeft al een biertje voor me gepakt.Wel tof van haar.
ik heb zin in Mac Donalds morgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:36 schreef guitarist.nl het volgende:
*burp*
quote:
quote:Het is belangrijk dat u nuchter blijft voor uw ingreep. In de bevestigingsbrief staat het tijdstip genoemd vanaf wanneer u nuchter moet blijven. Het is raadzaam dat u niet rookt. Dit alles om uw behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Ook wordt zo voorkomen dat u tijdens of direct na uw ingreep moet overgeven.
Dat was me niet-nuchter waarschijnlijk ook wel gelukt,quote:Ook wordt zo voorkomen dat u tijdens of direct na uw ingreep moet overgeven.
beter dan een hype waarbij iedereen z'n lul op de foto zetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaat iedereen een rubberen eend kopen en op de foto zetten en zo
dat is helaas al een hype sinds de uitvinding van de fotografiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
beter dan een hype waarbij iedereen z'n lul op de foto zet
he gatverrr... laat ze dan tieten op de foto zetten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is helaas al een hype sinds de uitvinding van de fotografie
MacMeppelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
Yo Brian, morgen mac of niet?
Yup.quote:
Dan moet ik naar Zwolle.quote:
ehm is goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
Yo Brian, morgen mac of niet?
de frikandellen van de smullers zijn wel erg lekker (met mayo)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Smullers in Zwolle heeft ranzige patat.
De meeste Smullers trouwens wel
Hoe laat?quote:
daar had ik reeds naar gerefereerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
de frikandellen van de smullers zijn wel erg lekker (met mayo)
Gehandicapte dat je bent ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze gooien altijd de saus over de patat heen, wordt altijd 1 dikke klere bendequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En ik over de Smullersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Gehandicapte dat je bent ...
Ik had het over de Burger King.
14.00 uur.quote:
het is je vergeven mijn zoonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tis laat ik ben niet zo snel meer!!
quote:
.quote:quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Dan moet ik naar Zwolle.
Heersch.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agenda -> nieuwe afspraak -> 1400 -> mac'en met roel
Volgens mij tot 5.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
shoarma tent is net dicht(of was het tot 5 uur?? )
trusten,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij tot 5.
Of is dat alleen in het weekend?
Anyway; ik ga nu maffen en om 2 uur bij de mac zijn.
Pas je css aan men!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
trusten,
ik ga nog ff met mijn rss startpagina'tje klooien
http://zooi.guitarist.nl/start/
ker'l het is ongeveer een half jaar geleden dat ik voor het laatst iets gemaakt hebquote:
Morgen pas.quote:
mietjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:10 schreef 2cv het volgende:
*Adonissen slapen in pyama om te voorkomen dat het ruwe dekbed en ditto matrashoesgevalgevaarte hun stoere huid beschadigt.
Treinquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:14 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is het met je 2cv, 2cv? Kunne we er mee naar Citromobile, of moete we met de trein?
En mijn slips zijn niet sjiek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Trein![]()
Daarbij, jij wilt niet eens met mij in de Eend rijden![]()
Ik rij werkelijk totaal compleet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, dan zou ik ook eens weten hoe mn rij-instructrice zich voelt als ze bij mij in de aut zitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Trein![]()
Daarbij, jij wilt niet eens met mij in de Eend rijden![]()
Ik rij werkelijk totaal compleet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan wanneer ik achter het stuur zit. Mensn die me kennen vluchten al als ze alleen al het karakteristieke geluid van de Eend horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, dan zou ik ook eens weten hoe mn rij-instructrice zich voelt als ze bij mij in de aut zit
Nu echt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
En mijn slips zijn niet sjiek.
(ofzo)
Bagger !
En nu ga ik schijten.
![]()
Ik heb over je reputatie gehoord ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Beter dan wanneer ik achter het stuur zit. Mensn die me kennen vluchten al als ze alleen al het karakteristieke geluid van de Eend horen.
Maisnon, is dat een spatieloze Franse uitroep, of een vrouwelijke geestelijke die van gele kolven houdt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:17 schreef Maisnon het volgende:
* Maisnon Sterft van de slaap
Stomme eindpresentaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |