quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:52 schreef numero_uno het volgende:
heb nog 1.5 liter Brand weg te tanken
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet Hollandia. Sinds mijn A-tijd voor een dispuut kan ik dat merk niet meer zienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:02 schreef cerror het volgende:
Hollandia, check.
whehehe, wie trapte er in?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:07 schreef Alexxxxx het volgende:
gastslotje
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uitquote:
Rotschop van topic.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uit
Hey Ludoquote:
nee dat moet je ook niet proberen als je dronken bentquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik wil voor mezelf een startpagina maken, en daarop rss feeds van bijv nu.nl en fok fotoboek op plaatsen maar kom er niet echt uit
Ik dacht je bent iets vergeten.quote:
Drink dan.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:28 schreef Lyr het volgende:
Ik heb dorst.
Pics.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:36 schreef Lyr het volgende:
Mijn flatgenoot heeft al een biertje voor me gepakt.Wel tof van haar.
ik heb zin in Mac Donalds morgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:36 schreef guitarist.nl het volgende:
*burp*
quote:
quote:Het is belangrijk dat u nuchter blijft voor uw ingreep. In de bevestigingsbrief staat het tijdstip genoemd vanaf wanneer u nuchter moet blijven. Het is raadzaam dat u niet rookt. Dit alles om uw behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Ook wordt zo voorkomen dat u tijdens of direct na uw ingreep moet overgeven.
Dat was me niet-nuchter waarschijnlijk ook wel gelukt,quote:Ook wordt zo voorkomen dat u tijdens of direct na uw ingreep moet overgeven.
beter dan een hype waarbij iedereen z'n lul op de foto zetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan gaat iedereen een rubberen eend kopen en op de foto zetten en zo
dat is helaas al een hype sinds de uitvinding van de fotografiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
beter dan een hype waarbij iedereen z'n lul op de foto zet
he gatverrr... laat ze dan tieten op de foto zetten!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is helaas al een hype sinds de uitvinding van de fotografie
MacMeppelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
Yo Brian, morgen mac of niet?
Yup.quote:
Dan moet ik naar Zwolle.quote:
ehm is goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:53 schreef cerror het volgende:
Yo Brian, morgen mac of niet?
de frikandellen van de smullers zijn wel erg lekker (met mayo)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Smullers in Zwolle heeft ranzige patat.
De meeste Smullers trouwens wel
Hoe laat?quote:
daar had ik reeds naar gerefereerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
de frikandellen van de smullers zijn wel erg lekker (met mayo)
Gehandicapte dat je bent ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze gooien altijd de saus over de patat heen, wordt altijd 1 dikke klere bendequote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. En ik over de Smullersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Gehandicapte dat je bent ...
Ik had het over de Burger King.
14.00 uur.quote:
het is je vergeven mijn zoonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tis laat ik ben niet zo snel meer!!
quote:
.quote:quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 03:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Dan moet ik naar Zwolle.
Heersch.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agenda -> nieuwe afspraak -> 1400 -> mac'en met roel
Volgens mij tot 5.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
shoarma tent is net dicht(of was het tot 5 uur?? )
trusten,quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij tot 5.
Of is dat alleen in het weekend?
Anyway; ik ga nu maffen en om 2 uur bij de mac zijn.
Pas je css aan men!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
trusten,
ik ga nog ff met mijn rss startpagina'tje klooien
http://zooi.guitarist.nl/start/
ker'l het is ongeveer een half jaar geleden dat ik voor het laatst iets gemaakt hebquote:
Morgen pas.quote:
mietjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:10 schreef 2cv het volgende:
*Adonissen slapen in pyama om te voorkomen dat het ruwe dekbed en ditto matrashoesgevalgevaarte hun stoere huid beschadigt.
Treinquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:14 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe is het met je 2cv, 2cv? Kunne we er mee naar Citromobile, of moete we met de trein?
En mijn slips zijn niet sjiek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Trein![]()
Daarbij, jij wilt niet eens met mij in de Eend rijden![]()
Ik rij werkelijk totaal compleet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, dan zou ik ook eens weten hoe mn rij-instructrice zich voelt als ze bij mij in de aut zitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Trein![]()
Daarbij, jij wilt niet eens met mij in de Eend rijden![]()
Ik rij werkelijk totaal compleet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan wanneer ik achter het stuur zit. Mensn die me kennen vluchten al als ze alleen al het karakteristieke geluid van de Eend horen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, dan zou ik ook eens weten hoe mn rij-instructrice zich voelt als ze bij mij in de aut zit
Nu echt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
En mijn slips zijn niet sjiek.
(ofzo)
Bagger !
En nu ga ik schijten.
![]()
Ik heb over je reputatie gehoord ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Beter dan wanneer ik achter het stuur zit. Mensn die me kennen vluchten al als ze alleen al het karakteristieke geluid van de Eend horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |