abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:26:04 #121
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_36518422
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Monaco en Frankrijk zijn toch echt twee aparte landen hoor...
En Liechtenstein en Zwitserland .... of gaat dat te ver
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_36518471
Zullen we toch eerst ons stadion beleid moeten aanpassen. Ik denk dat de belgen weinig trek heb in al die cubcards, verplichte combi's uitkaarts fototregistratie etc. etc. etc.
pi_36518503
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Hephaistos. het volgende:
We hebben de afgelopen jaren een Uefa-cup gewonnen met Feyenoord, AZ is tot de halve finale van dat toernooi gekomen. Ajax heeft een kwartfinale en wat tweede rondes Champions League gehaald, en PSV een tweede ronde en zelfs een halve finale CL gehaald.

En dat terwijl er 10 jaar geleden al werd geroepen dat we zonder de BeNe-liga nooit meer iets voor zouden stellen.
Precies, we stellen al jaren geen ruk voor volgens de geleerde en toch zijn er genoeg incidenten te noemen waar goed gepresteerd hebben.
Structureel zullen we nooit mee doen met de top, maar buiten de jaren '70 is dat eigenlijk ook nooit het geval geweest.

Als bepaalde mensen echt zo begaan zijn met het lot van de kleinere voetballanden, laten die figuren zich is sterk maken voor het opnieuw invoeren van bijvoorbeeld de buitenlander regel.
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:28:24 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36518511
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Geldt net zo goed voor Feijenoord, maar tis toch een simpele som.
Nu heb je over 2 competities meer europese tickets te verdelen dan het geval zal zijn in één samengevoegde competitie.
Misschien worden de verdelingen wel gewoon opgeteld? België heeft twee voorronde-plaatsen en Nederland één voorronde-plaats en één directe kwalificatie, vier plaatsen is niet overdreven veel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:28:25 #125
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36518513
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Hephaistos. het volgende:

En dat terwijl er 10 jaar geleden al werd geroepen dat we zonder de BeNe-liga nooit meer iets voor zouden stellen.
Met als resultaat dat de hele toko wordt leeggekocht en en iedereen overnieuw kan beginnen...
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_36518514
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Zemi77 het volgende:
Zullen we toch eerst ons stadion beleid moeten aanpassen. Ik denk dat de belgen weinig trek heb in al die cubcards, verplichte combi's uitkaarts fototregistratie etc. etc. etc.
Niet alleen die Belgen hoor. Daar heb ik ook weinig zin in
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:28:49 #127
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_36518531
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Geldt net zo goed voor Feijenoord, maar tis toch een simpele som.
Nu heb je over 2 competities meer europese tickets te verdelen dan het geval zal zijn in één samengevoegde competitie.
Jep, helemaal omdat de Uefa bepaald geen fan is van dit soort plannetjes. Die gaan heus niet de Europese plaatsen van Belgie en Nederland bij elkaar optellen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 maart 2006 @ 11:29:50 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36518568
NEt als toen van Raaij met het idee kwam ben ik nog steeds voor!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36518632
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien worden de verdelingen wel gewoon opgeteld? België heeft twee voorronde-plaatsen en Nederland één voorronde-plaats en één directe kwalificatie, vier plaatsen is niet overdreven veel.
No way dat dat gebeurt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:35:10 #130
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36518734
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Robar het volgende:

[..]

No way dat dat gebeurt.
Kun je van te voren nooit zeggen natuurlijk. Als je een paar GOEDE onderhangelaars naar de UEFA stuurt ben je in ieder geval niet kansloos. Als je het niet probeert weet je wel dat het niet gaat lukken.

De UEFA heeft met of zonder de NeBe liga net zoveel europese tickets te verdelen. Of dacht je dat ze die aan verwegistan gaan geven. Dat is pas goed voor het niveau van de europese toernooien... :n
But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
pi_36518824
En de UEFA tickets ook optellen? Dan speelt de halve competitie europees..
pi_36518863
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Met als resultaat dat de hele toko wordt leeggekocht en en iedereen overnieuw kan beginnen...
Dat zal onder een BeNe-liga echt niet anders zijn. Tegen de toplanden kunnen Nederlandse en Belgische voetbalclubs op lange termijn nooit concurreren..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:43:58 #133
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36518975
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Dat zal onder een BeNe-liga echt niet anders zijn. Tegen de toplanden kunnen Nederlandse en Belgische voetbalclubs op lange termijn nooit concurreren..
Het geld dat nederlandse clubs zullen kunnen verdienen aan tv-gelden en sponsoring zullen ze kunnen verdubbelen, daarnaast wordt de competitie aantrekkelijker voor voetballers om in te spelen. Tegen Engeland kunnen we natuurlijk nooit op, maar een beetje een betere balans zou het wel kunnen brengen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:46:40 #134
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36519052
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:38 schreef Staanplaats het volgende:
En de UEFA tickets ook optellen? Dan speelt de halve competitie europees..
Optellen zal wss ook teveel gevraagd zijn, maar een tussenweg moet toch te vinden zijn. Tel iig alle uefa punten van nederland en belgie bij mekaar op, kijk op welke plaats je dan in de ranglijst komt te staan en bepaal aan de hand daarvan de hoeveelheid europese tickets.

Lijkt met toch heel eerlijk..?
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 11:52:40 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36519272
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:46 schreef Dirty_Harry het volgende:

[..]

Optellen zal wss ook teveel gevraagd zijn, maar een tussenweg moet toch te vinden zijn. Tel iig alle uefa punten van nederland en belgie bij mekaar op, kijk op welke plaats je dan in de ranglijst komt te staan en bepaal aan de hand daarvan de hoeveelheid europese tickets.

Lijkt met toch heel eerlijk..?
Optellen? Misschien redeneert de UEFA wel dat ze het gemiddelde nemen van de twee landen.

Is de Belgische kampioen eigenlijk automatisch geplaatst voor de CL? Of moet het eerst een voorronde spelen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36519407
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Optellen? Misschien redeneert de UEFA wel dat ze het gemiddelde nemen van de twee landen.

Is de Belgische kampioen eigenlijk automatisch geplaatst voor de CL? Of moet het eerst een voorronde spelen?
Die speelt eerst voorronde...
pi_36519489
ik zie 1 enorm groot voordeel:
De samenvattingen op zondagavond lekker op de Belgische (lekker weinig reclame) tv kijken ipv Talpa
pi_36519543
Die verdubbeling van tv rechten moet maar blijken. Het is niet automatische dat de tv-gelden naar rato van de markt zullen meestijgen. Er vallen bijvoorbeeld ook een hoop kijkers af van clubs die niet mogen mee doen met de BeNe-liga.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:00:40 #139
107445 Jajong
Hadouken!
pi_36519566
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Staanplaats het volgende:
Die verdubbeling van tv rechten moet maar blijken. Het is niet automatische dat de tv-gelden naar rato van de markt zullen meestijgen. Er vallen bijvoorbeeld ook een hoop kijkers af van clubs die niet mogen mee doen met de BeNe-liga.
BeNe Liga 2 wordt uiteraard ook uitgezonden, net al 3, 4, 5 .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:01:28 #140
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_36519595
Een van de voornaamste redenen waarom spelers niet voor de Nederlandse competitie kiezen is dat ze tegen zoveel kleine clubs moeten spelen... dat beperk je nu natuurlijk wel waardoor ook het niveau van de competitie groter is.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:04:44 #141
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_36519662
De UEFA gaat dit toch nooit goed vinden denk ik.

Ik zou het een leuk experiment vinden om eens een gezamelijk bekertoernooi te starten. Gewoon, om eens te kijken wat dat wordt.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_36519663
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:01 schreef Kang-He het volgende:
Een van de voornaamste redenen waarom spelers niet voor de Nederlandse competitie kiezen is dat ze tegen zoveel kleine clubs moeten spelen... dat beperk je nu natuurlijk wel waardoor ook het niveau van de competitie groter is.
Voornaamste reden is gewoon geld. punt.
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 12:06:00 #143
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36519708
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef Staanplaats het volgende:
Maar het niveau van de nationale divisies zal daardoor stijgen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36519790
Ik denk dat dit een slecht plan is. Wie zit er te wachten op wedstrijden tegen Belgische clubs, die hier totaal niet aanspreken? Bovendien betwijfel ik of het meer geld gaat opleveren. Lijkt me ook al niet dat spelers nu langer bij pakweg Ajax, PSV of Feyenoord blijven omdat ze nu tegen Anderlecht gaan spelen.

Maar niet doen dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36520007
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het niveau van de nationale divisies zal daardoor stijgen.
Ongetwijfeld.
Er zal meer tegenstand, beter spelers. Maar laten we nou niet net doen of wel elke week spetterende voetbalpotjes krijgen te zien, en elke weekeind 8 finales telt. Dan kom je toch bedrogen uit.

Als je het voetbal van de kleine landen wil verbeteren, zal je het moeten beschermen en grote clubs moeten dwingen ook wat te doen met hun jeugdopleidingen, scoutingapperaat. Hoewel de regelgeving dit enorm moeilijk maakt. Maar de jongens die nu bijvoorbeeld bij een HSV spelen hadden dan (vermoedelijk) nooit de Nederlandse competitie verlaten. In ieder geval niet zo vroeg.
pi_36520057
Overigens vind ik er ook gewoon geen tyfus aan om tegen die Belgen te voetballen elke week. Geef mij maar gewoon regio derby's en dergelijke. Waar nog gewoon gestreden wordt voor de eer van de streek.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:21:47 #147
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36520155
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat dit een slecht plan is. Wie zit er te wachten op wedstrijden tegen Belgische clubs, die hier totaal niet aanspreken? Bovendien betwijfel ik of het meer geld gaat opleveren. Lijkt me ook al niet dat spelers nu langer bij pakweg Ajax, PSV of Feyenoord blijven omdat ze nu tegen Anderlecht gaan spelen.

Maar niet doen dus.
alsof de wedstrijden tegen RBC, Willem II, ADO enz. enz. enz. wel aanspreken.
pi_36520194
Nee, maar die spreken niet minder aan dan een potje tegen Zulte-Waregem natuurlijk.

En zijn voor de supporters ook leuker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:25:07 #149
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36520237
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens vind ik er ook gewoon geen tyfus aan om tegen die Belgen te voetballen elke week. Geef mij maar gewoon regio derby's en dergelijke. Waar nog gewoon gestreden wordt voor de eer van de streek.
Je kunt natuurlijk de strijd on de eer van de streek ook vervangen door de eer van het land. De strijd Nederland - Belgie is toch ook prima voor de motivatie(voor nederlands of belgische spelers tenminste.. ).
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:25:51 #150
18641 Dirty_Harry
Make my day....,
pi_36520261
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:23 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar die spreken niet minder aan dan een potje tegen Zulte-Waregem natuurlijk.

En zijn voor de supporters ook leuker.
Zulte Waregem, horen die bij de top 6 van Belgie dan...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')