Hij bedoelt de huidige NL-competitiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een uiting die erop wijst dat het een leuke competitie kan worden?????
Gelukkig denkt de KNVB niet zo egoistisch zoals jij hoop ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:05 schreef Jajong het volgende:
Meteen doen, gelijk al die drama clubs weg. Lullig voor de fans van pak em beet NAC tot RBC, maar zo heb je én een groter publiek, en een hoger niveau competitie, waardoor de BeNe-competitie én meer TV-gelden trekt, én aantrekkelijker is voor grote spelers.
Zoveel clubs zitten er niet tussen Breda en Roosendaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:05 schreef Jajong het volgende:
Meteen doen, gelijk al die drama clubs weg. Lullig voor de fans van pak em beet NAC tot RBC, maar zo heb je én een groter publiek, en een hoger niveau competitie, waardoor de BeNe-competitie én meer TV-gelden trekt, én aantrekkelijker is voor grote spelers.
Monaco en Frankrijk zijn toch echt twee aparte landen hoor...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ik ga alleen akkoord, wanneer België weer bij Nederland komt. Want twee landen met één competitie zie je nergens, dus waarom wel bij ons? Zo zielig zijn we toch niet?
Z'n eigen club gaat er dan ook aan onderdoor, die lopen dan veel vaker CL mis, om over kampioenschappen nog maar te zwijgen..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig denkt de KNVB niet zo egoistisch zoals jij hoop ik
Haha, dat meen je toch niet serieus mag ik hopen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Z'n eigen club gaat er dan ook aan onderdoor, die lopen dan veel vaker CL mis, om over kampioenschappen nog maar te zwijgen..
Ben benieuwd of die paar extra sponsors en tv-gelden dat gat gaan dichten.
Waarschijnlijk vreest hij voor zijn eigen clubje dat ze dan helemaal geen Europees meer gaan halenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat meen je toch niet serieus mag ik hopen?.
Lijkt me ook logisch, de nieuwe top3 wordt dan Anderlecht, PSV, en wij. ( In willekeurige volgorde )quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vreest hij voor zijn eigen clubje dat ze dan helemaal geen Europees meer gaan halen![]()
Je was voor Ajax........ toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:20 schreef Suijk het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij gewoon gelijk hoor.
De kloof wordt dan nog groter denk ik dat ie nu al aan het worden is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Jajong het volgende:
En DG; tja, lullig, maar zoals t nu is wordt de kloof alleen maar groter, en moeilijker te overbruggen.
Wat is er mis met een elite zootje? Wat bedoel je daarmee precies?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De kloof wordt dan nog groter denk ik dat dat nu al aan het worden is.
Krijg je helemaal zo'n elite zootje
Tuurlijk krijgt Ajax er een paar concurrenten bij, maar dat maakt het juist leuker vind ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:20 schreef Suijk het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij gewoon gelijk hoor.
Jep, maar een logisch gevolg als de top uitgebreid wordt, dat je dan de kampioenschappen over meer clubs gaat verdelen. Ajax, PSV, Feyenoord, AZ (als ze het volhouden), Anderlecht, Brugge gaan de pot verdelen. De CL plaatsen worden natuurlijk niet verdubbeld.quote:
Dat je dadelijk een club of 16 hebt waar het allemaal om draait en de overige hangen er maar een beetje bijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is er mis met een elite zootje? Wat bedoel je daarmee precies?
Geldt net zo goed voor Feijenoord, maar tis toch een simpele som.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, dat meen je toch niet serieus mag ik hopen?.
En DG; tja, lullig, maar zoals t nu is wordt de kloof alleen maar groter, en moeilijker te overbruggen.
En Liechtenstein en Zwitserland .... of gaat dat te verquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Monaco en Frankrijk zijn toch echt twee aparte landen hoor...
Precies, we stellen al jaren geen ruk voor volgens de geleerde en toch zijn er genoeg incidenten te noemen waar goed gepresteerd hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Hephaistos. het volgende:
We hebben de afgelopen jaren een Uefa-cup gewonnen met Feyenoord, AZ is tot de halve finale van dat toernooi gekomen. Ajax heeft een kwartfinale en wat tweede rondes Champions League gehaald, en PSV een tweede ronde en zelfs een halve finale CL gehaald.
En dat terwijl er 10 jaar geleden al werd geroepen dat we zonder de BeNe-liga nooit meer iets voor zouden stellen.
Misschien worden de verdelingen wel gewoon opgeteld? België heeft twee voorronde-plaatsen en Nederland één voorronde-plaats en één directe kwalificatie, vier plaatsen is niet overdreven veel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Geldt net zo goed voor Feijenoord, maar tis toch een simpele som.
Nu heb je over 2 competities meer europese tickets te verdelen dan het geval zal zijn in één samengevoegde competitie.
Met als resultaat dat de hele toko wordt leeggekocht en en iedereen overnieuw kan beginnen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef Hephaistos. het volgende:
En dat terwijl er 10 jaar geleden al werd geroepen dat we zonder de BeNe-liga nooit meer iets voor zouden stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |