Ik denk 't ook niet, maar probeerde even Dylan- en/of Hendrix fans op de kast te krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:46 schreef Muziekjunkie het volgende:
Maar volgens mij is het de Hendrix versie, niet die van U2.
Hendrixquote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef Borkydude het volgende:
welke is beter? Jimi Hendrix, Dylan, U2, Richie Havens?
Ik ken ´m wel in de versie samen met Fatman Scoop, alleen weet ik het niet meer zeker, kan ´m niet meer op m´n pc vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef XQZ-me het volgende:
Ik ben op zoek naar de wat swingendere/dance versie van het nummer 'All night long' van Lionel Richie. (nummer wordt vaak in kroegen gedraaid)
Iemand enig idee van welke artiest die afkomt?
Double Vision - Knockin'quote:Op woensdag 5 april 2006 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
Dit nr was net op de radio bij ik meen Slam FM! ....
t gaat als volgt (tis al een oudje)
knock knock knockin'
knock knock knockin'
knockin' on the back of your door
oh baby I'm knock knock knockin' knock etc etc
Thanks![]()
Met een beetje zoeken had je die zelf ook kunnen vinden, maar goed het isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef stribe het volgende:
kent iemand dit nr, het begint pas echt bij 46 seconden
http://www.superfeesten.tv/_videos/2006-02-25exxelent.wmv
Calexio - bisbee blue (van hun nieuwe cd "Garden Ruin").quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef cosmick het volgende:
Weet er perongeluk iemand welke plaat Claudia de Breij rond kwart voor 1 draaide (voor BEP) ?
Geen melding op de site, geen afkondiging en die muts reageert ook niet op mijn mailtje![]()
wat n herriequote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Nummer 2
Uit een set geplukt, maar kan zo snel niet meer vinden hoe dit nummer dan heette. Daniele Mondello @ Qlimax 2003.
Bedankt alvast
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:47 schreef Doodmetaal het volgende:
van die xbox reclame (of was het nou playstation ik weet het even niet meer) dat ze allemaal een watergevecht gaan houden. Welk muziekje is dat?
Henry Hall & His Orchestra - Teddy Bears Picnicquote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is in ieder geval Teddy Bears Picnic. maar ik weet niet precies van wie. De tekst is al heel oud volgens mij. Is waarschijnlijk meerdere malen uitgevoerd door verschillende artiesten.
Upside Downquote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef Bjoro het volgende:
ff een makkie:
Hoe heet dat (nieuwe) nummer van Jack Johnson met die video clip met dat getekende aapje erin ?
Thanx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |