Volgens mij bedoel je Rhianna - sos. (lijkt volgens mij wel op de Sugababes)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Arcee het volgende:
Een nummer van de Sugababes. Aan 't einde zit iets van oeh la la la oeh la la la la. Volgens mij is het niet Red Dress en ook niet Ugly, hoewel die laatste wel op de playlist (Van Q Music) stond toen ik keek. Misschien een andere versie?
Tag Team - Whoomp! There It Isquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:Een hiphop/RnB nummer mte de tekst ´Whoop that ass´, komt vaak voor.. ![]()
Dankquote:
Enigma - Return to innocencequote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Impry het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2498234148335857479&q=crosswind&pl=true
Welk nummer hoor je hier op de achtergrond?
Hardcell & Grindvik - Squarequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:26 schreef Syndicate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Komt uit een mix van awakening, maar ik kan met geen mogelijkheid de artiest/titel vinden
het nummer
weet jij niet welk nummer ik bedoel?quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek het dance nummer met de sample er in van sean paul - ever_blazin.
Daar is een club mix van. Echter wil ik graag weten van wie die is. Het is alleen de sample die ze gebruiken en dan met een lekkere beat er onder.
Iemand een idee?
Anyonequote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef donroyco het volgende:
Heb nog een aantal requestjes:De dance/trance versie van ´Take on me´ van A-ha De Red Hot Chili Peppers hadden het nummer By the Way, nu hoorde ik daar een dance/trance versie
van. Wie is de uitvoerende?En van het aloude deuntje La Cucharacha was er ook een dance/trance nummertje gemaakt, wie is daarvan de uitvoerende? En m´n laatste request: een hardstyle nummer met de tekst ´You´re soon all be death [...] 1000 miles in a plane´
Bij voorbaat dank![]()
het zijn er een hoop ja ik weet het..
![]()
Ik hoorde hem gisteravond ook, het is Sean Paul - Ever Blazin'(Lucien's ReCut Raggamatic Mix)quote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij niet welk nummer ik bedoel?
[..]
Geen house, maar wel de samples:quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef Shirley het volgende:
Ik zoek een house achtig nummer met een westerndeuntje erin en een soort breakbeat. Datzelfde westerndeuntje zit ook in Missy Elliot's nieuwe single We Run This. Wie weet hoe dit nummer heet???
Juist! Die sample is het! Als iemand nou ook nog de titel heeft van het nummer dat ik zoek, ben ik heel blij.quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Geen house, maar wel de samples:
The Shadows - Apache
Sugarhill Gang - Apache
Kylie Minogue - I Believe In You (Mylo Vocal) heeeeeeel misschien?quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Deze had ik al eerder gevraagd (wist m'n oude vraag zelfs terug te vinden) maar helaas niemand die em wist.. misschien nu wel.
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Ik heb hem gevonden!quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Juist! Die sample is het! Als iemand nou ook nog de titel heeft van het nummer dat ik zoek, ben ik heel blij.
thnx!quote:
Andain - Summer Callingquote:Op maandag 3 april 2006 01:26 schreef Roolio het volgende:
[url=
De]http://www.ryoni.com/models/adriana_lima.html]De muziek onder dit filmpje, van wie?[/url]
Alvast bedankt!
Dario G - Carnaval de Parisquote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik zoek een WK of EK tune ( ik weet niet meer welke het was) van een paar jaar geleden.
Kan iemand mij de titel kunnen geven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |