quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef moussy het volgende:
telt solliciteren en binnen 5 minuten weer buiten staan ook als inspannende activiteit?
Ze schrokken van mijn CV, te veel capaciteiten en wilde niet over 2-3 maanden weer met een spoed sollicitatieronde komen te zittenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:22 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ehhh is dat heel goed of heel slecht?
Ze gaven me adviezen mee wat ik maar wel moest gaan doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou jaaaa zeg, als jij wél wilt, dan moeten ze toch gewoon hun handjes dichtknijpen? Zonde.
Nee, de eerste ronde ging telefonisch, stelde niks voor, dus vandaag mocht ik met mijn CV in mijn hand (had ik zelf voor gekozen trouwens) op gesprek komen en toen zagen ze mijn "dijk van een CV" en was het snel over, die dingen moet je dan ook zeker aanpassen op het werk waar je op solliciteertquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef bixister het volgende:
oh ik ben wat traag zie ik. moussy, hadden ze je CV nog niet gezien voor 't gesprek dan? vreemd om je meteen weer weg te sturen!
Duurquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Oxymoron, sterkte ermee! Ik werk alleen met Photoshop, maar weet niet hoe duur ie is.
oh heerlijk Snoopy.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef snoopy het volgende:
Ik heb mijn nek en schouders daarstraks laten masseren bij zo'n chinese praktijk voor van alles en nog wat. Was heel fijn en maar 15 euro voor een half uur.
snoopy hequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef bixister het volgende:
hihi jaja van alles en nog wat snoopy.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef easy-going het volgende:
snoopy he, maar daar denken we verder nix bij hoor
Mijn CV staat daar al vier jaar ofzo, beetje weg te rottenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:42 schreef texelonia het volgende:
Na de enthousiaste verhalen hier over Monsterboard heb ik ook maar "even" mn CV geplaatst. Ben er meteen helemaal depri van. Drukt me weer met de neus op de feiten hoe weinig ik eigenlijk voorstel
Nee ik weet het, en het komt ook allemaal wel goed, ooit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:50 schreef Luchtbel het volgende:
Echt ik meen het hoor, je kan zo veel voorstellen op papier, dat zegt helemaal niks over wat je waard bent of voorstelt enzo.
Ja dat zou je denken he. Maar waarom vragen ze dan overal zoveel jaar werkervaring. Hoe kun je ervaring opdoen als ze alleen mensen met ervaring willenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Lishe het volgende:
Tex, echt niet te min over jezelf of je ervaring denken hoor! Gewoon plaatsen, iedereen moet een start maken, toch?
Dat snap ik ook niet zo goed... Je moet toch ergens beginnen denk ik dan... zij willen mensen met ervaring maar er zelf niet in investeren zeker...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:58 schreef texelonia het volgende:
Ja dat zou je denken he. Maar waarom vragen ze dan overal zoveel jaar werkervaring. Hoe kun je ervaring opdoen als ze alleen mensen met ervaring willen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef Luchtbel het volgende:
Tis Jamberswaardig. Overdag is zij moeder, werknemer en vrouw, s avonds vouwt zij servetten
Nog niet, heb je ze in de aanbieding?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Maarre M@x even tussendoor, heeft Kai al waterpokken gehad?![]()
Dit heb ik NIET gelezen, NIET onthouden..... *hummmmerdehummmmm*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
even een totaal nutteloze mededeling:
die XXL witte chocoladehagelslag van venz moet verboden worden
die is crimineel lekker
En in de aanbieding met Artiszegels. Er staat hier een hele batterij XL-hagel in de keuken. Komt toch wel op en we willen nu eenmaal naar Artisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:03 schreef lady-wrb het volgende:
even een totaal nutteloze mededeling:
die XXL witte chocoladehagelslag van venz moet verboden worden
die is crimineel lekker
Jaquote:
Nee, nog erger van die enge glurende kindertjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat erg is? Zo'n poppetje van stro en aardewerken potjes. Voor in je tuin ofzo.![]()
![]()
Ja, maar niet met de kindjes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Lishe het volgende:
Maken jullie ook 3-d kaarten dan?
Laafjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:17 schreef jessie het volgende:
Wat ik echt het vreslijk der vreslijkste vind: Laafjes
En nu ga ik echt.
Grapje zeker he, echt, grapje please?quote:
het ergste heb ik achter de rug nuquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef jessie het volgende:
[..]
Grapje zeker he, echt, grapje please?
Lady-wrb sterkte !
geen grapjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef jessie het volgende:
[..]
Grapje zeker he, echt, grapje please?
Lurker hierowquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:21 schreef Oxymoron het volgende:
hallo ik heb een vraag, bij digitaal durf ik het niet goed te stellen maar misschien weten jullie het.
Wat een goed programma is voor digitaal grafisch ontwerpen zoals posters, kaarten, affices, logo's en foto's bewerken. Ik kan alleen Corel Draw maar dat mag ik niet kopen (te duur zeggen ze, meer dan 500 euro).
Maar welk programma dat niet te moeilijk is kan ik dan beter wel kopen?![]()
Heel erg is dat mijn baas van de boerderij beroofd is en in elkaar geslagen en in het zieken huis ligt waardoor ik niet kan werken.![]()
Mijn teennagel gaat erafquote:
Oh daar lees ik al niet meer, word er altijd keipissig van dat ik er niet op kan reageren, zoals dat op Fok! wel kan als iemand zoiets in KLB zet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:08 schreef Tamea het volgende:
Tss, ik zit een beetje teletekst te zappen, zie ik een TV-ergernis staan van een man die zich afvraagt wanneer die dikke presentractice van 4 in het land met zwangerschapsverlof gaat. Het is namelijk geen gezicht, die dikke buik, zeker niet op een breedbeeldtelevisie
Ik weet niet of ik dit nu om te lachen of om te huilen vind.
Dan sla ik onze date even over als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Jade mannen doen hier een wedstrijdje, wie de meeste pokken heeft. Connor was in de veronderstelling dat hij de winnaar was...tot wij Kian uit bed haalden vanmorgen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:30 schreef jessie het volgende:
Bij een vriendin zit er zo'n ding op de wc. Die houd de wcrol vast. Pfff wcrolhouder dusBo gaat daar altijd boven plassen. Ze is superbang voor dat ding. En geef dr is ongelijk. Uit principe zou ik daar voortaan ook boven naar de wc moeten gaan
En wat is het dan wat je nog verder zoekt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:36 schreef jessie het volgende:
Op zich is de woonkamer hier heerlijk groot. De meiden hebben lekker vriendinnentjes hier.
We hebben een tuin.
Soms denk ik wel eens pff zeiktrut wat wil je nou nog meer
Dan post je hem toch gewoon nog een keerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:31 schreef easy-going het volgende:
jullie posten te snel, straks in mijn laafweg
![]()
echt nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:33 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan post je hem toch gewoon nog een keer
eng en laafquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef m@x het volgende:
misschien kan je alvast een nog engere uitzoeken Easy?
Neem een laafquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:02 schreef Syrena het volgende:
Ik moet ook nog iets kneuterigs voor aan mijn muur buiten mijn voordeur.
Oh ja, die hebben we in het begin hier ook zo vaak gehoord toen het met Kai nog niet zo lekker liep en dat is juist iets wat je op dat moment helemaal niet wil horen. Je wil een oplossing of in ieder geval hulp. Als een kindje continu zo ontzettend huilt dan moet er toch iets aan de hand zijn? Wat sneu dat haar vriend dat op dit moment kennelijk niet ziet. Gelukkig is er nu iemand heen die haar even gezelschap kan houden. Kan me voorstellen dat je medelijden met haar hebt hoor LB.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:27 schreef Luchtbel het volgende:
'het hoort er allemaal bij'
Nou weet je, ik heb liever die operatie dan alsmaar pijn door die ingroeiende nagel... Ik loop nu op sandalen omdat ik mijn gewone schoenen niet aankanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:25 schreef Lishe het volgende:
Rewimo, ik vind het best wel eng klinken, die operatie van jou. Heldin!
Beetje tattoo's is niks mis mee...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef Rewimo het volgende:
Hoofd is best leuk, maar die tatouages*ril*
Geert Hoes?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef bixister het volgende:
ieks jessie, ik vind 't maar een griezel!
Het is gewoon de kift dat we jouw Geert Hoes niet knap vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef jessie het volgende:
Enge kaak
Vroeger (als in laaang geleden) waren er van die theorien over slechte mannen enzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:23 schreef Igraine het volgende:
Ja , op die onderste foto heeft ie echt zo'n puntkaak
Ja daar heeft die dame net een hoek op gegevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:25 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha kijk dan op die onderste foto daar heeft hij gatwangen
Nee hoor dan heb ik Geert lekker voor mezelf
Detailquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:26 schreef jessie het volgende:
Ja maar een harde kaaklijn is wat anders als een puntkin hoor
Maar ik val helemaal niet op echte mannenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:26 schreef poemojn het volgende:
een beetje man ziet eruit als een man en heeft een vierkant gezicht jessie
[afbeelding]
Oooooh, kan je ze daaraan herkennen??? Had je me dat niet een jaar of tien geleden kunnen vertellenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:25 schreef Luchtbel het volgende:
Vroeger (als in laaang geleden) waren er van die theorien over slechte mannen enzodie hadden een puntige neus en een harde kaaklijn. Het gerucht gaat dat Coolbabe ook wel op een beetje slecht valt
Ik ben nog in ontkenning LBquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Detail![]()
Sorry Coolbabe ik dacht ik dacht dat iedereen het al wel wist![]()
![]()
Dat ontharen ok (op bepaalde plekken dan...) Maar verder...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef poemojn het volgende:
je bent gewoon moderner dan ik, jessieMaar tijden veranderen, dus ook het mannelijk schoonheidsideaal. En dat lijkt af te rekenen met stevige, ruige kerels. Steeds meer mannen weten de weg te vinden naar beautysalons, ze onderwerpen zich aan liposuctie en andere cosmetische ingrepen. Zij zijn de schaamte voorbij en laten zich nu net als vrouwen maar al te graag mooier maken. Ook ontharen hoort bij deze nieuwe look.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef coolbabe het volgende:
Mannen met tattoosHoe meer hoe beter
Maar wel mooie, uiteraard
ow dat lijkt me niet tof (al is het maar een tussenoplossing)quote:Op zaterdag 1 april 2006 09:22 schreef LadyS het volgende:
prison break is leuk om naar te kijken idd, maar ik ben afgehaakt toen ze zijn tenen eraf gingen knippen met een snoeischaar
Nog een week en dan gaan wij verhuizenNiet naar een eigen huis, maar naar de zolder van mijn schoonmoeder
11 april is de overdracht.
hebbuh!!!!!!!!!!quote:
quote:
Je gaat toch niet met worteltjes naar de kinderboerderij als die geiten het niet mogen opeten?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:54 schreef jessie het volgende:
Vanmorgen lekker naar de kinderboerderij geweest. Nou ja lekker. De geitjes kwamen op onze gekochte worteljes af en dat vinden de meiden en hun moederniet zo leuk
niet echt een pijnstiller, maar hier verkopen ze tijgerbalsemspray, misschien wel een idee om e.e.a. te verlichtenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
vraagje:
vriendje is gister door zijn rug gegaan en verrekt van de pijn.
wat kan ik het beste voor hem kopen? ik heb hier ibuprofen 400 maar is er wellicht een beter middel wat ik voor hem kan halen?
ik bedoelde ivm je sigquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan die kapotte nu eerst even kijken of die gemaakt kan worden. Want hij doet echt helemaal niets meer. En dan evt. verkopen nog.
leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:53 schreef coolbabe het volgende:
Je gaat lekker zo Moussy
Mijn eerste ochtendje werken was loikWoensdag mag ik weer
Betekent dat dat je in de buurt komt wonen hier?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:56 schreef LadyS het volgende:
Bijkomend voordeel is daarbij dat zij al in de plaats woont waar wij willen gaan wonen en er dus meer bovenop zitten
Hahahahaha. Nee we hebben die worteltjes daar gekocht om de dieren te voeren. Dat krijg je dan mee in een zakje. Dan kom je dus in de geitenweide. Die geiten zien die zakjes en rennen op ons af. En daar schrokken we dus vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met worteltjes naar de kinderboerderij als die geiten het niet mogen opeten?
En het jaar daavoor.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, net als vorig jaar Suzanna. Toen was er ook zoiets. Ha ha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |