quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
Maarten van Rossum gaat een kwis presenteren
Tof, dankje!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
Die van mij mag dicht. Dit is meer informatie.
Was ook al erg benieuwd naar de quizquote:
Volgens mij zijn quizzen op Nederland 3 altijd moeilijk geweest. Hier geldt het principe 'Of je hebt het ergens opgepikt, of je zit stomverslagen te kijken'. Zoiets ondervind ik altijd bij Twee Voor Twaalf, Met Het Mes Op Tafel en Per Seconde Wijzer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef OpenDeur het volgende:
Ik hoop dat hij niet zo moeilijk wordt als 'University Challenge'. Daar wordt je wel heel erg met je onwetendheid geconfronteerd. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een leuke quiz wordt. Maarten van Rossem is sowieso een goede keuze.
Go Nijmegen overigens![]()
Tweekamp heette dat vroegerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef Molluck het volgende:
Grappig, een soort van Schoolstrijd dus?
You're not too far from the truthquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt omdat je die vraag zelf al eens hebt bedacht
jammer voor je, want MIJN TUe gaat dit easy winnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef speknek het volgende:
van Rossem snapt natuurlijk dat als ie z'n eigen UU niet laat winnen, we hem excommuniceren.
De strijd is begonnenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef komrad het volgende:
[..]
jammer voor je, want MIJN TUe gaat dit easy winnen
VU! VU! VU! VU!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:10 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Was ook al erg benieuwd naar de quiz.
Hoe weet gij dat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:01 schreef Andyvie het volgende:
Nou, Wageningen zal wel niet winnen, die studenten zijn gekozen op hoe ze over komen op tv, niet hoe slim ze zijn
dat is de enige plek met talent?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef Neleos het volgende:
Het zou mij heel erg verbazen als Twente dit niet gaat winnen.
Maartenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
You're not too far from the truth
O ja, had ik al gezegd dat Van Rossem HEERSCHT?
V.
Ik speel vals, ik ben voor meerdere universiteiten, waaronder de UvA en de WUR (en stiekem nog 2quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:24 schreef pfaf het volgende:
Er gaat hier ook een universiteits-strijd ontstaan volgens mij.
Klassenwerkquote:
Ik snap nog steeds niet waarom jullie zo hoog aangeschreven staanquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:50 schreef ChRoNiC het volgende:
Erasmus Rotterdam
Gaan we zeker wel winnen van de VU, paupers
De vragen bij deze spelprogramma's verbleken bij de vragen in 'University Challenge'. De deelnemers zitten vaak ook met de mond vol tanden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn quizzen op Nederland 3 altijd moeilijk geweest. Hier geldt het principe 'Of je hebt het ergens opgepikt, of je zit stomverslagen te kijken'. Zoiets ondervind ik altijd bij Twee Voor Twaalf, Met Het Mes Op Tafel en Per Seconde Wijzer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |