Als je het doet, doe het dan goedquote:
Ja, beetje jammerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Je weet ook dat BMW zich niet met het design bemoeit heeft, maar ook nog eens een oude terug getunde diesel leverde?
Rebadged, zelfs niet eens de moeite gedaan om er zelf een motor in te zetten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yep...
Waren die mini-rovers uberhaupt omgebouwd of alleen gerebadged? Ik meen me uit de TG aflevering te herrineren dat ze voor 2x zoveel verkocht werden na import.
ga je mond spoelen, uit de kluityen gewassen tuinkabouterquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik trek het gemiddelde wat omhoog ... maar jouw vertrek naar Fryslân deed het gemiddelde ook wel goed, moet ik zeggen
Cool, die zou je eigenlijk in R&P moeten posten xDquote:
Toppertjequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
Ik kom uit de randstad en ben heul niet zo klein
en Sjoewe, lekkere picca voor zo na het eten![]()
Ga je gang, en pak je ban even mee op de weg terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Cool, die zou je eigenlijk in R&P moeten posten xD
Moet je ook maar niet zo laat etenquote:
Doe maar boos, ben je toch nietquote:
Dat is een nadeel aan het posten van die pic aldaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ga je gang, en pak je ban even mee op de weg terug![]()
Miskoop van de eeuwquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een nadeel aan het posten van die pic aldaar
Stijg ik wel in je achting als ik zeg dat ik destijds ook naar een 190 heb zitten kijken (maar uiteindelijk toch voor de 600 gekozen heb)
Nee dan daal je alleen maar verder als je dat roestgedrocht verkozen hebt boven het fraaiste stukje auto techniekquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is een nadeel aan het posten van die pic aldaar
Stijg ik wel in je achting als ik zeg dat ik destijds ook naar een 190 heb zitten kijken (maar uiteindelijk toch voor de 600 gekozen heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |