Behoorlijk klote jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
plus dat die klootviolen bij die nieuwe hoster 900 MB hadden moeten over pompen naar hun server en niet 70![]()
Maar wel een backup maken van 300 MB op die ouwe server waardoor ie over mijn 1 Gb hosting heen ging en al mijn email accounts uitgeschakelt waren de hele dag, email doet het nu wel weer maar de emails die tot net 5 min. geleden gestuurd zijn, zijn dus pleite.![]()
enne geen ongeluk, wel pech. Er was een boutje van het ( - ) min punt van de startmotor afgeflikkert waardoor ie niet wilde starten![]()
Eerst zelf 30 min gekloot omdat ik dacht dat het het alarm was, daarna anwb gebelt, spits uur dus die kwam pas na een uur. Heeft daarna nog een uur nodig gehad omdat de startmotor ergens achter het blok zit waar hij bijna niet bij kwam.
kanker tyfus tering zooi.![]()
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:Het is een Rover dus wat denk je zelf wat wij er van vinden?
Jij vond mij met 1.83 ook kleinquote:
Ugh grote neger die in de verte ziet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Googolplexian het volgende:
lurkt @ 1.88m
definiëer randstedelingen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
randstedelingen zijn gewoon kutdwergen(gemiddeld genomen)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?
Bas woont in Duitslandquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks is snellerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. hij is wel dik sneller dan een 2.3 T5.
ik trek het gemiddelde wat omhoog ... maar jouw vertrek naar Fryslân deed het gemiddelde ook wel goed, moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Yep...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef M5 het volgende:
Als je als merk een uber-brakke Tata Indica moet ombouwen om een nieuwe model te krijgen weet je toch al hoe laat het is?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
enne geen ongeluk, wel pech. Er was een boutje van het ( - ) min punt van de startmotor afgeflikkert waardoor ie niet wilde starten![]()
Eerst zelf 30 min gekloot omdat ik dacht dat het het alarm was, daarna anwb gebelt, spits uur dus die kwam pas na een uur. Heeft daarna nog een uur nodig gehad omdat de startmotor ergens achter het blok zit waar hij bijna niet bij kwam.
kanker tyfus tering zooi.![]()
Vieze oostblokkerquote:
Je weet ook dat BMW zich niet met het design bemoeit heeft, maar ook nog eens een oude terug getunde diesel leverde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?
Die ziet er niet op neequote:
Ga toch krassenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die ziet er niet op nee
[afbeelding]
Dit beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |