quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef Paladijn het volgende:
Wat vinden de heren van dit design trouwens?
[afbeelding]
boksbal nodig?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef Sjoewe het volgende:
TIEFT NOU GEWOON EEN TAKKE EIND OP MET DIE KNAKENKARRENKUTTEKERMIS VAN JE![]()
schitterendquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Die is nog niets een zo heel lelijk, sterker ik vind hem best mooi.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc300/th_44376_vectra_opc_1280_05.jpg]afbeelding][/URL]
Knap hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
Rover haalt uit een 4.6 liter V8 wel 260 hele pk's
Heb ik al 14.gifquote:
Wat een powerquote:
Dat vind ik echt een wannabee DTM autoquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Die is nog niets een zo heel lelijk, sterker ik vind hem best mooi.
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc300/th_44376_vectra_opc_1280_05.jpg]afbeelding][/URL]
idd en dat terwijl Ford USA uit z'n eigen blok teminste nog 320 paardjes weet te halenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef BaraCuda het volgende:
Rover haalt uit een 4.6 liter V8 wel 260 hele pk's
In volvo's rijden altijd oude lullenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een wannabee DTM auto
Rijden altijd van die patsers in
mja. hij is wel dik sneller dan een 2.3 T5.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een wannabee DTM auto
Rijden altijd van die patsers in
STERF KLEINE OPDONDERquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In volvo's rijden altijd oude lullen
Oh, ze maakten genoeg nieuws, alleen dat was weinig soeps (mini-rover, streetwise *shrug*quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:43 schreef M5 het volgende:
Kijk! Je weet het zelf ook wel, rover is kut omdat ze niets nieuws maken en gaan daardoor op de fles. Andere merken lopen misschien ook niet al te best maar gaan teminste niet over de kop omdat ze met wat nieuws komen. Rover is was gewoon:
AAAAAAAAAAARGH HOU ME TEGENquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, ze maakten genoeg nieuws, alleen dat was weinig soeps (mini-rover, streetwise *shrug*) Een van de redenen dat ze zo snel failliet gingen was overigens omdat de pensioenfondsen leeg waren. Dat is vrij vervelend als een groot deel van je personeel 50+ is...
Het is jammer voor het merk en de historie erachter, maar het is niet anders. Er zal toch geld verdiend moeten wordenIk zie Jaguar eerlijk gezegd ook wel die kant uitgaan
Damnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
plus dat die klootviolen bij die nieuwe hoster 900 MB hadden moeten over pompen naar hun server en niet 70![]()
Maar wel een backup maken van 300 MB op die ouwe server waardoor ie over mijn 1 Gb hosting heen ging en al mijn email accounts uitgeschakelt waren de hele dag, email doet het nu wel weer maar de emails die tot net 5 min. geleden gestuurd zijn, zijn dus pleite.![]()
enne geen ongeluk, wel pech. Er was een boutje van het ( - ) min punt van de startmotor afgeflikkert waardoor ie niet wilde starten![]()
Eerst zelf 30 min gekloot omdat ik dacht dat het het alarm was, daarna anwb gebelt, spits uur dus die kwam pas na een uur. Heeft daarna nog een uur nodig gehad omdat de startmotor ergens achter het blok zit waar hij bijna niet bij kwam.
kanker tyfus tering zooi.![]()
Gemiddeld kleinquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
JK en TF zijn klein, ik ben gemiddeld
Als je als merk een uber-brakke Tata Indica moet ombouwen om een nieuwe model te krijgen weet je toch al hoe laat het is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, ze maakten genoeg nieuws, alleen dat was weinig soeps (mini-rover, streetwise *shrug*) Een van de redenen dat ze zo snel failliet gingen was overigens omdat de pensioenfondsen leeg waren. Dat is vrij vervelend als een groot deel van je personeel 50+ is...
Het is jammer voor het merk en de historie erachter, maar het is niet anders. Er zal toch geld verdiend moeten wordenIk zie Jaguar eerlijk gezegd ook wel die kant uitgaan
Behoorlijk klote jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
plus dat die klootviolen bij die nieuwe hoster 900 MB hadden moeten over pompen naar hun server en niet 70![]()
Maar wel een backup maken van 300 MB op die ouwe server waardoor ie over mijn 1 Gb hosting heen ging en al mijn email accounts uitgeschakelt waren de hele dag, email doet het nu wel weer maar de emails die tot net 5 min. geleden gestuurd zijn, zijn dus pleite.![]()
enne geen ongeluk, wel pech. Er was een boutje van het ( - ) min punt van de startmotor afgeflikkert waardoor ie niet wilde starten![]()
Eerst zelf 30 min gekloot omdat ik dacht dat het het alarm was, daarna anwb gebelt, spits uur dus die kwam pas na een uur. Heeft daarna nog een uur nodig gehad omdat de startmotor ergens achter het blok zit waar hij bijna niet bij kwam.
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:Het is een Rover dus wat denk je zelf wat wij er van vinden?
Jij vond mij met 1.83 ook kleinquote:
Ugh grote neger die in de verte ziet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:54 schreef Googolplexian het volgende:
lurkt @ 1.88m
definiëer randstedelingen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
randstedelingen zijn gewoon kutdwergen(gemiddeld genomen)
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?
Bas woont in Duitslandquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks is snellerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. hij is wel dik sneller dan een 2.3 T5.
ik trek het gemiddelde wat omhoog ... maar jouw vertrek naar Fryslân deed het gemiddelde ook wel goed, moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Yep...quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef M5 het volgende:
Als je als merk een uber-brakke Tata Indica moet ombouwen om een nieuwe model te krijgen weet je toch al hoe laat het is?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
Vieze oostblokkerquote:
Je weet ook dat BMW zich niet met het design bemoeit heeft, maar ook nog eens een oude terug getunde diesel leverde?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds je je smaak puur aan merken verbind, je weet dat de 75 samen met BMW ontwikkeld is?
Die ziet er niet op neequote:
Ga toch krassenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die ziet er niet op nee
[afbeelding]
Dit beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |