Que ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Wat vinden de heren trouwens van mijn nieuwe OP feature![]()
Que ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zit op kantoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:59 schreef R2-D2 het volgende:
Ik weet het!Ik weet het!Ik weet het!![]()
Dat smiley blokEdit: Te laat
![]()
![]()
En nu weer onder gebakken vissie?
formulieren invullen (of door politie laten doen als ze erbij zijn) Opsturen naar verzekering en that's it. Die vechten onderling wel uit wie schuldig is en die verzekering betaald.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef hollander172 het volgende:
Iemand die me iets kan vertellen over schadeafwikkeling bij aanrijdingen?
Gister een Ford Ka een kusje gegeven.Echt triest die bakken, ik heb echt helemaal niks op een miniscuul deukje na en haar hele zijkant zit in elkaar.
![]()
Allemaal plastic.. Waar denk je dat Ka een afkorting van is ...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef hollander172 het volgende:
Gister een Ford Ka een kusje gegeven.Echt triest die bakken, ik heb echt helemaal niks op een miniscuul deukje na en haar hele zijkant zit in elkaar.
![]()
wat stinkie zegtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:21 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Kijk, jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
idd ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat stinkie zegt
en voor de zekerheid het aantal getuigen goed noteren, het zal nie de 1e keer zijn dat je een paar dagen later hoort dat er ineens meer getuigen zijn![]()
is toch begrijpelijk ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef hicham het volgende:
R2-D2, wat is het tijdsverschil eigenlijk tussen NL en Zuid-Afrika
moltrein
[..]
Kijk, jij begrijpt hetDe mening van de dames telt niet mee, dus vraag je het alleen aan de heren
Ik had hem vanochtend al meteen in de OP.txt gezet voor het volgende topic
Geen agenten (wilden niet komen) en geen getuigen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd ja.
En ten tijde van invullen ook goed kijken wat evt agenten invullen. De eerste keer deden ze dta bij mij ookfout, ik een hoop gezeik met verzkering dus. Laatste keer hadden de getuige alleen hun gegevens aan mij mee gegeven, erg prettig onderhandelen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag gesolliciteerd per mail, naar een functie waarbij goed om kunnen gaan met computers een vereiset was, volgesn de advertentie... vergeet ik mn CV als attachment toe te voegen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:53 schreef worldpimber het volgende:
Jees, wat een nachttopicpoepers ook he. En moeten wij nou gaan lezen hoe Kees Kroket bezoek kreeg uit Friesland en drempels te hoog zijn als je te lang wacht met het bonken van een vrouw
Politie komt tegenwoordig alleen nog maar als er lichamelijk letsel is.Prioriteiten liggen tegenwoordig bij het boeven vangenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Geen agenten (wilden niet komen) en geen getuigen.
Hadden allebij geen papieren bij ons dus hebben van autopapieren en ID bewijs kopietje gemaakt en zijn weer vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |