Post dan een gewone piccie of een linkje naar haar sugababes profielquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef kratjuh het volgende:
Moet ze die wel toevallig hebben ...
Keertje checken wat ze voor leuke pakjes in d'r kast heeft ...
Ik in ieder geval niks ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met vooroorlogse motoren
Heb ze altijd wel grappig gevonden, mijn zus is begonnen met een Matchless.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef Makster het volgende:
Wat heb jij opeens met vooroorlogse motoren
Je hebt zelf een afstammeling ervan. Weinig veranderd in 70 jaar.quote:
had ik kunnnen doen maar geen tijd/zin ik zat op mijn werkquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
mercy, had je niet ook gelijk ff die laatste 5 topic aan kunnen passen toen je toch bezig was
avondje tv
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wist ik, t'is Fok! dus met een vette![]()
Die haal jij toch zeker wel ff voor haar......en anders ....een speelpakje will do the jobquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet ze die wel toevallig hebben ...
Keertje checken wat ze voor leuke pakjes in d'r kast heeft ...
ga jij eens gauw pleitte met je rijdende GFT bakquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Brikken, caféracers alles ouder dan rond de '96 =![]()
![]()
Vooral zo lezen in het brikken forum hoe ze wel niet een mooi zadeltje in elkaar hebben geknutseld. Damn, die dingen mogen van mij allemaal de plomp in gepleurd worden samen met de choppers, honda's, suzuki's en al dat andere grut.
Hmm, nou overdrijf ikTot aan choppers zeg maar
Wat jij zei... schelden of gescholden worden.
Ik dank God ook al ben ik niet gelovig op mijn blote knieën dat ze dat soort onzin niet heeft ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post dan een gewone piccie of een linkje naar haar sugababes profiel
()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef kratjuh het volgende:
Ik dank God ook al ben ik niet gelovig op mijn blote knieën dat ze dat soort onzin niet heeft ...
Heb geloof ik op discovery een docu gezien over een restauratie project. Ding was aan het eind van de rit stervens veel geld waardquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ze altijd wel grappig gevonden, mijn zus is begonnen met een Matchless.
Maar nu kwam het door R2-D2. Royal Enfield dan.![]()
Voor de topictitel moest ik even iets verzinnen wat nog niet geweest was.![]()
[..]
Je hebt zelf een afstammeling ervan. Weinig veranderd in 70 jaar.![]()
Dacht dat naked rijders dit wel konden waarderen.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga jij eens gauw pleitte met je rijdende GFT bak![]()
Dat denk jij jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik dank God ook al ben ik niet gelovig op mijn blote knieën dat ze dat soort onzin niet heeft ...
"BEEP"quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Post dan een gewone piccie of een linkje naar haar sugababes profiel
()
Ja ja.....quote:
I believe youquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik wed er geld op dat het niet zo is ...
Ga maar zoeken he ..
Motorpakkiequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
De openingstijden van de winkels hier zijn ook onbegrijpelijkDe ene helft is op donderdagavond open en de andere helft op vrijdagavond
![]()
Ik heb geen blauw pakkie gekocht, maar wel een zwart pakkie.![]()
Nee zo'n showpakkie waarmee je lekker op de motor kunt zitten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
I believe you![]()
[..]
MotorpakkiePics
ow Makster, het mag niequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee er worden geen piccies van zwart pakkie gepost
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Wrom niequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Mercy de lijer, hij verziekt het weer ff voor iedereen hier. Nu blijquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat te bepalen?
R2-D2 te dik![]()
Dat scheelt weer, zag mijn leven ff voorbij flitsenquote:
Stoeipoes !quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:54 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nee zo'n showpakkie waarmee je lekker op de motor kunt zitten.![]()
Is toch simpel, centrum/oude binnenstad donderdag 's avonds, alles buiten het centrum vrijdag 's avondsquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Rausdouwer het volgende:
De openingstijden van de winkels hier zijn ook onbegrijpelijkDe ene helft is op donderdagavond open en de andere helft op vrijdagavond
![]()
Ik heb geen blauw pakkie gekocht, maar wel een zwart pakkie.![]()
Wist jij dat niet ?quote:
hehe, ok danquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
had ik kunnnen doen maar geen tijd/zin ik zat op mijn werk![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga jij eens gauw pleitte met je rijdende GFT bak![]()
Had de gewone PTA SC dat maar hequote:
Wij hebben ook_gek in de OPquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:12 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
Had de gewone PTA SC dat maar he
Goed idee. Nog even stukje film afkijken en dan ben ik ook weg.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil niet dat Rietje zich lam gaat trekken, dus doe ik het alleen voor genodigden via mail![]()
Posten onder andermans accountquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef stinkie het volgende:
Wat een vrouw heb ik he!
BE speaking. Altijd fijn als ik het nieuwe pw krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |