ik wist dat deze reply geen ja zou wordne op de een of andere manierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
je neukt schapen op dit moment dus kan geen lange berichten typen?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wist dat deze reply geen ja zou wordne op de een of andere manier
eerst maar eens een baan en een rijbewijs lijkt me, en dan ga ik naar Litouwen om er een te halenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja moest het even onderbreken he
Al een niva in de garage staan
?
Hoe oud ben je dan in godsnaamquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst maar eens een baan en een rijbewijs lijkt me, en dan ga ik naar Litouwen om er een te halen
22. En in Litouwen zijn ze lekker goedkoopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan in godsnaamMaarja litouwen? Nogal een end weg he
Je geilt op alles met wielen maar hebt nog geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
22. En in Litouwen zijn ze lekker goedkoop
Wat is daar vreemd aan? Je kunt en vrouw toch ook knap vinden zonder dat je er ooit mee geneukt hebt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je geilt op alles met wielen maar hebt nog geen rijbewijs?Leg uit
Maarja rijden er daar ook nog veel van rond of moet je echt goed gaan zoeken?
Ja ok maar een rijbewijs kan je zelf voor zorgen, als je dat bij een vrouw doet krijg je van die nare woorden als verkrachting naar je kopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Je kunt en vrouw toch ook knap vinden zonder dat je er ooit mee geneukt hebt?
En er zijn er daar nog genoeg
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
rijbewijs ben ik druk mee bezig hoorheb nu zo'n kleine 20 lessen gehad denk ik.
en die Niva kost, exclusief invoerrechten, BTW en BPM, zo'n 300 euro
ja,ik ben geen natuurtalentquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300 euroKan mijn oude brommer nog voor meer verkopen
Dat is geen slechte koop dan idd.
Maarja zit je nog ver van je auto examen af? Enne vraag me nog steeds af waarom je niet eerder je rijbewijs hebt gehaald, zeg niet dat het raar is![]()
Haha heb een tijd voor een GP32 (aziatische handheld) magazine geschreven zonder er ooit ook maar een aangeraakt te hebben, best simpel over dingen schrijven als je een beetje slap kan lullenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja,ik ben geen natuurtalentdus duurt nog wel even. Maar ik ga altijd traga van start, en als ik eenmaaliets doro heb, gat het als een speer
Ik heb bij mn werk als heftruckchauffeur er gewoon een paar dingen in laten sluipen die bij autorijden iet zo handig zijn, op zn zachts gezegd.
en tsja, waarom niet... weinig geld, te weinig ballen om naar de rijschool te stappen (![]()
), OV-jaarkaart, en ik vond het wel stoer dat ik op een geven moment wel artikelen in een vrachtwagentijdschrift publiceerde zonder dat ik ook nog maar ene meter in een (vracht)auto had gereden
nee, nog geen baan gevondenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:54 schreef BazzieK het volgende:
Haha ok, om vervolgens een baan te vinden die je rijbewijs weer langzamer laat gaan
Whahaha ironie ten top.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag gesolliciteerd per mail, naar een functie waarbij goed om kunnen gaan met computers een vereiset was, volgesn de advertentie... vergeet ik mn CV als attachment toe te voegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |