quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is echt triest, wat het triester maakt is dat veel blanke zuidafrikanen denken dat dat een straf van God is![]()
Die Bazziek he, ik heb daar een goeie naam voor![]()
Bazziek = Windlawaai![]()
De enige zonder rijbewijs die een aardig mondje kan meepraten![]()
![]()
........................quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Brikken, caféracers alles ouder dan rond de '96 =![]()
![]()
quote:
Voor deze keer vergeef ik het jequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]Moest even een grens aan nemen.
Gaat meer om die lelijke ZX-6Ren van '95 en '96 die niet zo oogstrelend zijn.. of van die andere oude GSXR modellen
Hoezo niet? Ennequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer thuis.Had niet verwacht vandaag(Donderdag) nog thuis te komen.
quote:
Ach soquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
.Was vandaag weer bestuurslid van dienst.Moet je openen en afsluiten,kas opmaken etc.Normaal is het op Donderdag nooit zo druk,maar de afgelopen 3 weken wel,behalve vandaag
.
He R2-D2quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
He R2-D2hoe is het met jou daar in dat verre Zuid Afrika?Mocht je wat makkelijker in kunnen loggen in de toekomst,fotoboek is bij gewerkt
.
Ik ga trouwens de binnenkant van m'n ogen maar ens bekijken.richardgie is zo moe als een konijn.
Hi hi,laatste post staat alweer op Vrijdag.
ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:41 schreef BazzieK het volgende:
Ligt iedereen al van zijn of haar favoriete motor te dromen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |