Ja ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is toch begrijpelijk ?
van alle dames die hier regelmatig posten zijn er maar 2 die kunnen/mogen rijdendus ze zijn een minderheid
![]()
Zie het wel, dump die hele zooi wel bij de verzekeraar.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Politie komt tegenwoordig alleen nog maar als er lichamelijk letsel is.Prioriteiten liggen tegenwoordig bij het boeven vangen.Nadeel is dat je geen proces verbaal hebt,waardoor je minder sterk staat bij een verzekerings procedure.Duidelijk weer een gevalletje van prioriteiten/menings verschillen.
En geen papieren bij je hoeft geen probleem te zijn,want als er wel politie bij komt,kunnen die alle gegevens opvragen.
Lijkt me inderdaad het beste plan.Zie je vanzelf wel waar het schip strand.Zal alleen wel vragen hoeveel de schade is en kijken of het niet goedkoper is,dit uit eigen zak te betalen.Je zakt waarschijnlijk in je no-claim korting en die moet je dan weer op gaan bouwen,waardoor de premie verhoging,wel eens nadelig uit kan gaan pakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zie het wel, dump die hele zooi wel bij de verzekeraar.
Volgens mij zit ik toch fout aangezien ik van een parkeerplaats wegreed.
Zie het idd wel, uit eigen zak ga ik niks betalen, schade zal wel enige duizenden euro's zijn aangezien de hele zijkant in elkaar zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad het beste plan.Zie je vanzelf wel waar het schip strand.Zal alleen wel vragen hoeveel de schade is en kijken of het niet goedkoper is,dit uit eigen zak te betalen.Je zakt waarschijnlijk in je no-claim korting en die moet je dan weer op gaan bouwen,waardoor de premie verhoging,wel eens nadelig uit kan gaan pakken.![]()
Have fun!quote:richardgie gaat maar eens werken.
Kapper?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
ff richting kapperhopelijk is het niet te druk
Correct, kan en mag.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ok, dus jij kan of mag ook rijden
Hier is het:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef hicham het volgende:
R2-D2, wat is het tijdsverschil eigenlijk tussen NL en Zuid-Afrika
Ik heb eigenlijk nog niemand zuid-afrikaans horen pratenquote:moltrein
Dat klinkt best zuid-afrikaansquote:[..]
Kijk, jij begrijpt hetDe mening van de dames telt niet mee, dus vraag je het alleen aan de heren
met de autoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Correct, kan en mag.
Ik moet ook gaan, binnenkort meer.
Je mag rijden maar wie houdt je nou voor de gek, je weet zelf ook wel dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Correct, kan en mag.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef BazzieK het volgende:
je weet zelf ook wel dat vrouwen niet kunnen rijden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel erg geliefd voor je gaat meeten
FYI: Respect voor ouderen, ondeugend is reeds de 60 gepasseerd.![]()
sja, dat zou ook kunnen natuurlijk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kapper?
Koop dan een tondeuse voor hetzelfde geld en haal die gewoon over je bol
ook op de motor?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Correct, kan en mag.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je mag rijden maar wie houdt je nou voor de gek, je weet zelf ook wel dat vrouwen niet kunnen rijden
Mogge
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel erg geliefd voor je gaat meeten
FYI: Respect voor ouderen, ondeugend is reeds de 60 gepasseerd.![]()
Hiermee maak je hem heel snel toonbaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:31 schreef stinkie het volgende:
Volgende week dinsdag word de Alp even nagekeken, meteen nieuwe ketting erop, scheelt mij weer vette klauwen.
Dan eens kijken hoe dat ding toonbaar te maken. Koffer is er al af, gekke plastic op kuipruitje ook. Bagagedrager er misschien nog vanaf, andere knippers achter. Eens kijken.....
geil, dat die hydr. poten als voorveringquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hiermee maak je hem heel snel toonbaar![]()
Mjah meer wat Martie zegt, het is niet een kwestie van hoe maak je hem zo mooi mogelijk. Meer een kwestie van hoe maak je hem zo min mogelijk lelijk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:31 schreef stinkie het volgende:
Volgende week dinsdag word de Alp even nagekeken, meteen nieuwe ketting erop, scheelt mij weer vette klauwen.
Dan eens kijken hoe dat ding toonbaar te maken. Koffer is er al af, gekke plastic op kuipruitje ook. Bagagedrager er misschien nog vanaf, andere knippers achter. Eens kijken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |