Je laat de mensen zelf de keus of ze de wisselkosten willen nemen om meer punten te kunnen behalen, of Ide behouden omdat die goedkoop is.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat Ide nog gewoon te koop is, maar aangezien hij niet rijdt, welk nut heeft dat dan?
Als bij komend voordeel snijd je zo ook de mensen niet in de vingers die bijvoorbeeld een paar weekjes op vakantie zijn en Montoya in hun team hadden.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:55 schreef mbn het volgende:
[..]
Je laat de mensen zelf de keus of ze de wisselkosten willen nemen om meer punten te kunnen behalen, of Ide behouden omdat die goedkoop is.
De twee mensen die hoog in de 300 punten zitten, staan nog buiten de top 1000. Dus je hebt best nog een aardige kans dat je 1e blijft.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:01 schreef mbn het volgende:
Ik heb 282 punten en denk dat ik nu wel mijn eerste plaats kwijt ben. Met Heidfeld in je team schiet je snel omhoog. Top 5 zal ik nog wel in blijven, maar echt veel mogelijkheden om goed te wisselen heb ik niet.
Dat in ieder geval niet, dan benadeel je namelijk ruim de helft van het spelersveld met de diskwalificatie van 1 auto. Of Kubica of BMW de strafpunten krijgt, wordt vanavond bij het uitdelen van de punten definitief bekend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:46 schreef azaroth het volgende:
kubica gediskwalificeerd, ik neem aan dat michelin de strafpunten krijgt aangezien die voor de diskwalificatie hebben gezorgd![]()
jammerquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat in ieder geval niet, dan benadeel je namelijk ruim de helft van het spelersveld met de diskwalificatie van 1 auto. Of Kubica of BMW de strafpunten krijgt, wordt vanavond bij het uitdelen van de punten definitief bekend.
Ik dacht dat ik uitgegaan was van de kwalificatie en NIET de startgrid.... Namelijk de tabel uit http://sport.fok.nl/f1/nieuws/28574quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk het deels inderdaad met de strafpunten te maken heeft, die hebben we voorlopig namelijk niet uitgedeeld.
- edit: Ik denk dat jij bent uitgegaan van de startgrid. De punten voor de kwalificatie worden uitgedeeld op basis van de kwalificatie, niet de grid. Deze dus: http://www.formula1.com/race/result/764/24.html
aha, dat zou een hoop verklaren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Liuzzi is een DNF dus gewoon 0 punten.
Die gaat dus nu direct mn team uit. Heb ook Heidfeld maar die kan aan zn race van gisteren weinig doen want hij kreeg vol Fisico's neus op zn achterkant!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Liuzzi is een DNF dus gewoon 0 punten.
* Sally wil ook Liuzzi uit d'r team, maar vreest grote vrezen dat ze 't na deze race nog niet kan bekostigen.... Zonder m'n team helemaal op z'n kop te gooien, zeg maar.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die gaat dus nu direct mn team uit. Heb ook Heidfeld maar die kan aan zn race van gisteren weinig doen want hij kreeg vol Fisico's neus op zn achterkant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |