Terug naar vector graphics met bliepjes geluidquote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat ik weer een nieuwe generatie wil. De games van nu konden net zo goed op de n64 gemaakt worden (in een of andere vorm). Ik zou het niet erg vinden.
In een héél andere vorm dan!quote:Op maandag 3 april 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
De games van nu konden net zo goed op de n64 gemaakt worden (in een of andere vorm).
Daggla kan idd in de toekomst kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 18:54 schreef Tomasso het volgende:
Daggla heeft de games al gezien?
Elke keer dat hij in een Nintendo topic komt zit hij maar te trollenquote:
Valt wel mee hoor. Hij is de revo niet bepaald aan het ophemelen neequote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef Tomasso het volgende:
Elke keer dat hij in een Nintendo topic komt zit hij maar te trollen
Constateringen als "graphics zijn kut" ?quote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hij is de revo niet bepaald aan het ophemelen neeMaar de Revo afkraken doet 'ie ook niet. Ik zie Daggla eigenlijk alleen maar constateringen doen... en daar is niks mis mee.
Zou je een quote kunnen geven, want ik zie dat Daggla nergens beweren hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef Tomasso het volgende:
Constateringen als "graphics zijn kut" ?
Meneer heeft al beelden gezien van games?
net zijn posts snel nagelopen, maar kon niet iets vinden in de trend van "graphics zijn kut"...quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Constateringen als "graphics zijn kut" ?
Meneer heeft al beelden gezien van games?
Beter lezen dan of anders gewoon maar niets zeggen,quote:Op maandag 3 april 2006 20:06 schreef Tomasso het volgende:
Komt het m.i. toch wel op neer toen ik zo vlug las.
Maar goed, ik heb er geen tijd voor, ik moet nog een verslag maken.
De huidige cube is even snel als de xbox. 2* specs van huidige cube > xboxquote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De specs, zoals gelekt, zijn gelijk aan een pc van een paar jaar oud. En ongeveer zo snel als de huidige gen XBOX.
De huidige cube is niet zo snel als de XBOX.quote:Op maandag 3 april 2006 21:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De huidige cube is even snel als de xbox. 2* specs van huidige cube > xbox
Mja ligt eraan hoe sterk ze de architectuur verbouwd hebben. Op zich kan ATi heel veel met zuinige GPU's, dankzij de aanschaf van o.a. ArtX (het bedrijf dat verantwoordelijk was voor de flipper chip). Maar ja, omdat het ook tegen een extreem lage prijs moet zullen we maar moeten zien wat voor performance we te zien krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik weet niet wat ATi allemaal gedaan heeft met die Hollywood.
mwoah, wat ze uit de cube persen en wat ze uit de xbox persen vind ik elkaar niet veel ontlopenquote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De huidige cube is niet zo snel als de XBOX.
Maar 2x XBOX krijg je er met deze specs niet uit, denk ik.
Ik weet niet wat ATi allemaal gedaan heeft met die Hollywood.
Eén van de beste posts in deze hele topicreeks!quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Daarom, afwachten tot e3 en dan pas oordelen.
Dat ligt aan het genrequote:Op woensdag 5 april 2006 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
realistische physics zijn belangrijk voor een game. de besturing kan nog wel zo leuk en revolutionair zijn, maar als het spel er niet realistisch op reageert is het al snel gedaan met de fun
Bij het ene genre maakt het niet uit of hij niet speelbaar is en bij het andere welquote:
Dat wel. Maar er zijn dus ook genres die gewoon realisme vereisen.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
Dat ligt aan het genre
Zoals? Ik kan voor elk genre wel bedenken dat sommige games wel realisme moeten hebben en andere compleet niet aangezien het allebij leuk kan zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat wel. Maar er zijn dus ook genres die gewoon realisme vereisen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:07 schreef devv05 het volgende:
Precies dezelfde games met bijna dezelfde gare graphics en een idiote afstandsbediening als controller om het revolutionair te maken. Alleen Nintendo kan zoiets idioots bedenken en er nog succes mee boeken ook. MS of Sony had er nooit mee weggekomen.
Precies dezelfde games = NOTquote:Op woensdag 5 april 2006 13:07 schreef devv05 het volgende:
Precies dezelfde games met bijna dezelfde gare graphics en een idiote afstandsbediening als controller om het revolutionair te maken. Alleen Nintendo kan zoiets idioots bedenken en er nog succes mee boeken ook. MS of Sony had er nooit mee weggekomen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef BroesWillems het volgende:
PS3 tussen de 500 en 600 euro... Gunstig voor Nintendo?Mensen kiezen voor de Revo (of x360) aangezien ze de PS3 te duur vinden, Revo verkopen gaan goed.
Thats the wonder of massproduction. Gekeken naar de huidige specs hebben ze volgens mij nog wel wat ruimte in het budgetquote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef Retuobak het volgende:
PPU's zijn prijzig he alex4allofyou, dat weet je right?
Denk dat een PPU toch al snel 40-50 dollar bovenop de kostprijs van de console zou mikken
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Thats the wonder of massproduction. Gekeken naar de huidige specs hebben ze volgens mij nog wel wat ruimte in het budget![]()
Het is ook helemaal niet nuttig. Als je zwaartekracht wil kun je ook je toetsenbord van je buro afschuiven. Als je animatietechnieken overdrijft, komt het allemaal veel beter over.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Realistische physics kunnen ook de 360 en de PS3 nog niet aan. Zwaartekracht is zo complex, dat kan alleen de NASA berekenen
Ik heb al massaproductie verrekend in die 40 dollar.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Thats the wonder of massproduction. Gekeken naar de huidige specs hebben ze volgens mij nog wel wat ruimte in het budget![]()
Nog een scenario, Nintendo komt met een soort Brain Training Game voor de REV en laat Oprah Winfrey m testen op haar show. Oprah is larisch (Oprah is altijd zeer enthousiast over leerzame toepassingen) en ze raadt het aan om te kopen in haar show.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef BroesWillems het volgende:
PS3 tussen de 500 en 600 euro... Gunstig voor Nintendo?
ik denk dat er 2 scenario's zijn:Mensen kiezen voor de Revo (of x360) aangezien ze de PS3 te duur vinden, Revo verkopen gaan goed. Mensen zouden de Revo kiezen als console voor er naast maar aangezien ze de PS3 voor zoveel geld hebben gekocht, hebben ze geen zin om nog meer geld te betalen voor een andere console en kopen ze liever een spel voor de PS3
En in de wereld van scenario`s van alex4allofyou:quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nog een scenario, Nintendo komt met een soort Brain Training Game voor de REV en laat Oprah Winfrey m testen op haar show. Oprah is larisch (Oprah is altijd zeer enthousiast over leerzame toepassingen) en ze raadt het aan om te kopen in haar show.
idd, ik denk dat Oprah zelfs nog een lekke condoom goed zou kunnen promoten... "Je raakt wel zwanger maar krijgt geen geslachtziektesquote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef Retuobak het volgende:
Oprah is idd een krachtig wapen
Market iets succesvol bij Oprah en bam, you're in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |