Da's waar ja!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is het probleem meer dat ook de xbox360 en de PS3 gebruik maken van PPC, dus zijn hele betoog slaat als een tang op een varken.
Precies, begrijpelijk van Nintendo. Specs zijn zeker niet allesbepalend voor de kwaliteit van games, maar helaas staren veel mensen zich blind aan cijfertjes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Dit is de rede waarom Nintendo niet graag de specs laat zien. Nu zijn veel mensen teleurgesteld terwijl ze nog niet 1 screen hebben gezien.
quote:IGN ontdekte trouwens ook nog een ander interessant nieuwtje: ook de GameCube zou wellicht met de nieuwe freestyle-controller van de Revolution kunnen worden uitgerust. Technische problemen stonden dat tot nog toe in de weg, maar die zouden zijn opgelost.
Dat is al zo oud als je omaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:22 schreef kipknots het volgende:
Nog iets interessants dat in het nieuwsbericht op t.net staat:
[..]
Wat ik eigenlijk altijd wel denk bij iedere console die wordt uitgebracht is "Hadden ze er maar wat meer RAM in gestopt".quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
Ergens had ik het al wel verwacht dat de specs zeer laag zouden worden, alleen zat ik te denken aan ongeveer 1.2 Ghz, dit is weer een Nintendo move die je niet kan volgen (tenminste totdat de eerste beelden er zijn). Toch zijn het specs die op SDformaat wel alle gameideen zal kunnen verwezenlijken en dus niet die ideen in de weg zullen staan (met wel een veel kleinere marge dan ik had geanticipeerd).
Wat je iig niet zal kunnen doen (tov de rest) is een scenery maken die tot in de verte strekt en alle objecten rendered (zoals in Ghost Recon op de 360), maar dat is niet iets wat ik heel erg zal missen. Spellen zoals RE ed zullen prima te doen zijn op de REV met geweldige graphics die meer dan voldoende zijn om te implementeren wat men wil.
Ik heb alleen dat dubbele gevoel dat je later zult denken ' wat als ze de specs nou iets opgeschroefd hadden?'. We zullen het niet weten (iig niet tot de volgende stap). Het is een beetje hetzelfde gevoel dat ik had op de N64, toen had ik ook al zo'n dubbel gevoel toen ik bijvoorbeeld Mario64 speelde; meer textures en FMV zouden het spel helemaal af maken.
quote:When you play the game on GameCube, the fighting mechanics are based in a third-person perspective. However, on the Revolution, the battles shift into a first person mode, which allows the player to really feel like they are dueling a foe rather than playing a game.
quote:Of course, you can use the controller to aim your bow, your hookshot or your boomerang, as well as some other items. The amount of force you use while handling the controller will also determine how far or fast your items go. There are also some puzzles specially developed on the Revolution version that will require the input from the Revolution's controller. These puzzles will be solved a different way on the GameCube.
quote:not only can you play Twilight Princess on Revolution, when you put the game into the Revolution system, you have the option of an "enhanced" mode of the game.
quote:
Stel ze zijn echt, dan komt N zeker niet mee met de andere 2 fabrikanten. Het zal om orginaliteit gaan, waar we tot op heden dus niets van weten, het apparaat is nog nergens speelbaar gezien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef ikookhier het volgende:
Die specs (waar ik aan de echtheid twijfel) zijn zelf op dit moment oke,
ze weten van aan pakken bij nintendo.
Eiji Aonumaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:51 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]hoe weet EA dat nou weer? First person vechten? Kán tof zijn, mits goed uitgevoerd. Enhanced mode klinkt wel tof
![]()
Denk dat dat een fake interview is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:21 schreef BMH het volgende:
EA over Zelda:
Jah de cube loopt wel ietsjes achter op de ps3 jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:48 schreef moomoo het volgende:
hmm, ik was eerst ook wat ongelukkig over de specs(ervanuitgaand datr ze echt zijn), maar bedacht me toen dat de cube ook ver achterloopt op hardware t.o.v. de xbox en ps3, en dat multiplatformgames er toch nog op elke console ongeveer hetzelfde uitzien(in sommige gevallen zelfs het best op de cube!).
Die Yamauchi tochquote:Years after Square jumped off the Nintendo ship to support PlayStation with a series of smash-hit Final Fantasy role-playing games, Nintendo's retired president, Hiroshi Yamauchi, made some hilarious comments about the booming genre - and about the people drawn to it. "[People who play RPGs are] depressed gamers who like to sit alone in their dark rooms and play slow games," he noted in a 1999 interview. Yamauchi - who incidentally has prided himself on the fact that he has never played a videogame - went on to call RPGs as a whole both "silly and boring." Square Enix's Final Fantasy and DragonQuest RPGs continue to rank amongst the highest-selling games whenever they are released in Japan or America.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |