verkeerde paard gepakt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
Bitchslappenquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:22 schreef moomoo het volgende:
nog even over paarden.. die pater zei dat ik zn paard mocht hebben maar als ik er op stap wordt ik beschuldigd van diefstal :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt leuk zijn de korte side quests..Where facts are few, experts are many.
Ik vond maar 8 Redwort Flowers, en dat was blijkbaar al genoegquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
Ik neem aan dat je thief bent?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
Ik moet godver nou ook 10 nirnroot plantjes voor die alchemist hebben. Staan er 3 bij dat watertje, en die kutplanten groeien niet terug. De rest van de omgeving uitgekamd,staan vol met plantjes maar de verfuckte nirnroot kan ik nergens meer vindenZijn er nog andere plekken waar ik ze kan vinden, jatten, kopen?
En dan ben ik omdat ik per ongeluk een of andere quill jatte ook nog eens uit de mage guild gekicked. Wat een onvergeeflijke zakken zeg, moet ik 40 plantjes gaan zoeken20 Redwort Flowers en 20 Dragon's Tongue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kamer waar het ligt daar heb ik mijn eerste Root gevonden dus daar staat de eerste in een potjeRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Inderdaad, gewoon langs het water lopen, dan heb je ze zo; als ik op weg ben ergens naartoe loop ik gewoon altijd langs het water, mocht ik ze tegen komen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef twi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idemquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:14 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
dit gaat echt ZO ten koste van m'n nachtrust... gisteren weer tot 2:30 bezig geweest...
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Asmodean het volgende:
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests
kan deze link even in de OP worden geplaatst?
Een standaard dag in het leven in Tamrielquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:27 schreef Morthill het volgende:
Vandaag om 8.30 opgestaan, tot 12.00 gespeeld, zo maar naar faculteit om practicum te gaan maken.
Daarna weer naar huis en verder spelen, heb nog een Oblivion gate gevonden die dicht moet/
Standaard dag voor mij is voor de 100.000ste keer guards achter me aan hebben terwijl ik rondjes door de stad renquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
Ja idd, ben ook bij de mage guild gegaan, maar dat gaat ook niet echt werken. Mijn mage skills zijn nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Een standaard dag in het leven in Tamriel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Ben nog steeds level 1, en zit alleen te babbelen met mensen en leuke dingen te doenZit nu in het kasteel van Chorrol, ben
Ben ik ook aant doen, schiet niet erg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., echt leuk zijn de korte side quests..heb ik alvast in deze op gedaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:08 schreef Asmodean het volgende:
http://www.uesp.net/w/index.php?title=Oblivion:Quests
kan deze link even in de OP worden geplaatst? Voordat mensen vragen gaan stellen moeten ze eerst even daar kijken.
bedankt!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die is wel grappig hahaquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:40 schreef Egamer het volgende:
tvp, dat is snel.![]()
Trouwens, ik ben nu die quest Brush in the Dead aan het doen. Met die painting trollen.
Die heb ik gister ook geprobeerd. Die grot ligt direct achter de Inn he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:47 schreef EmjaY het volgende:
Heb net pas de eerste Dark Brotherhood missie gedaan.
Kwam trouwens op weg naar die huppelepup Inn, ten zuiden van Imperial City in een grot ergens, echt een loeisterk wijf tegenEcht 10x sterker dan ik tot dat moment had meegemaakt
Later maar even terug
quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Standaard dag voor mij is voor de 100.000ste keer guards achter me aan hebben terwijl ik rondjes door de stad ren
Ik zit op een 2600, 1,2 GB geheugen en een 256 MB Geforce FX kaart. niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef Herkauwer het volgende:
Vraagje voor jullie experts! Ik heb een AMD 2700, 512, 6600GT AGP 128MB... Dat werkt voor geen meter, hoeveel zal 512 extra geheugen uitmaken?? Want verder doet mijn pc het nog prima!
Iemand een idee, ik weet dat de prestaties omhoog zullen gaan, maar is dat voldoende om dan een beetje goed te spelen?
Ik moet nu weg, zal later vandaag alle namen/plaatsen waar je die quest kunt beginnen. De Quest begint iig bij een groot beeld wat een stuk van de rivier vandaan staat. Als je begint bij het dorpje helemaal rechtsonder, dan de weg volgen die naar het noorden loopt (aan de rechterkant van de rivier). Oplaatst kom je het beeld dan wel tegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:50 schreef clowncloon het volgende:
hoe kom je daaraan dan?
Meridan, Meridian... zo heet dat ding ongeveerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik moet nu weg, zal later vandaag alle namen/plaatsen waar je die quest kunt beginnen. De Quest begint iig bij een groot beeld wat een stuk van de rivier vandaan staat. Als je begint bij het dorpje helemaal rechtsonder, dan de weg volgen die naar het noorden loopt (aan de rechterkant van de rivier). Oplaatst kom je het beeld dan wel tegen.
Je moet wel minimaal lvl 10 zijn om de quest te beginnen.
Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zit op een 2600, 1,2 GB geheugen en een 256 MB Geforce FX kaart. niet vooruit te branden.
De bossen in gaan en beren slachtenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:07 schreef Egamer het volgende:
Weet iemand waar ik 20 bear pelts kan krijgen? Ik heb namelijk iets gestolen van de fighters guild.
enorm verschil. Dag en nacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ow... Hoe goed is die videokaart? Want als die vergelijkbaar is met mijn kaart of beter dan hoef ik het natuurlijk niet te proberen
hmm, dan ga ik denk ik er maar eens ¤40 tegenaan gooien voor extra geheugen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
enorm verschil. Dag en nacht.
Geforce FX zuigt voor DX9 games, 6600GT kan er prima mee overweg.
Sorry !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:04 schreef Retuobak het volgende:
Screenshot Nick, screenshot. (of een cap/foto van scherm mag ook)
Danku !quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef NJ het volgende:
TT-fix.
PROESTquote:
Gegegoogled en deze gevonden. Topic op dat forum heet: My Guide to the Vampire Cure (Oblivion) **SPOILERS**quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
Meer vechten in die arena!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Meer in de arena vechten, levellen, meer dungeons langs, levellen, meer quests doen, levellen, joepen, levellen etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef piet_pelle het volgende:
I need some freaking money, ik heb echt veel te weinig en kan helemaal niks leuks kopen. En in de arena verdien ik nog maar net 100 per gewonnen potje dat schiet ook niet op.
Iemand enig idee hoe ik zoveel geld ik Retuobak kan krijgen?
Oh en nog een ding, ik ben dan wel een warrior maar kan ik ook ergens meer spreuken kopen of krijgen op een of andere manier?
Tnx![]()
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:37 schreef twi het volgende:
Ik begin een beetje moedeloos te worden. Ik ben dus vampier. Mooi klote. Ja, leuk heeft z'n voordelen, maar kwam er pas na een tijdje achter dat ik dan naar een chapel moet gaan vlak erna. Nu kan ik dus overdag niet lopen, heb net gefeed, maar ik ben uit het Mage Guid gekicked. Dus moet ik eerst die Redwort Flowers zoeken. 20 stuks, en 20 stuks Dragons Tongue.
Heb 4 Redwort Flowers gevonden, maar kan er niet meer vinden. Heb nu gelezen dat ik daarna nog 5 grand sould gems krijgen (grand, niet great of greater, whatever) en pas dan kan iemand me helpen. Ben nu al uren aan het zoeken en sta op 't punt de disc te breken.
AlexLPUMUSE, heb jij nog tips voor locaties waar je Redwort Flowers en Dragons Tongue kan vinden? En zijn er mensen die een cure voor vampier zijn hebben gevonden?
PLEH
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:56 schreef -skippybal- het volgende:
Tering, kwam net in een dungeon een soort Ice-dude tegen. Ding was echt groot en healde zichzelf constant. Koste me echt veel pijlen, en de meeste waren 3x sneak-bonus![]()
Wel voor iets van 5K geloot![]()
Die ja, hij ziet ook wel cool (quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh, kon je daar frost salts van looten?
Zo ja, dan weet ik wel welke je bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...In vond hem te irritant en had 'm na 1 van z'n kutklusjes al geslicedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef Wessiej het volgende:
Ik moest gewoon aan 5600 gold komen zodat ik een mooie staff kan kopen want ik weet waar in een dungeon Ebony Armor en een van de beste zwaarden verstopt liggen.
Alleen ook een onmogelijke bewaker erbij, maar als ik die staff heb is die zo dood.
Al vanaf 200 in 1 dag naar 4000.
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:45 schreef MMaRsu het volgende:
Weet iemand waar ik een Elven Bow kan vinden? Wil die erg graag hebben want dan kan ik expert marksman worden
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
vertel ff in een spoiler waar die ebony armor en zwaard liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij mij ging ooit een mannetje in het bos iemand summonen en die had dus een Elven Bow. Misschien eens proberen?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, die quest met die paranoide elf...Je kan hem ook aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:22 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik zag op het officiele Oblivion forum in het mod gedeelte een mod staan die een kist ergens plaatst met daarin 2x potion die je cured van die vampierziekte. Mocht het dus niet lukken met zoeken, kun je het op die manier proberen.
Die special lockpick kun je krijgen alsMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je daar een bepaald lvl voor hebben?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
lol ben pas 2quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef Wessiej het volgende:
10
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteldquote:
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oowja een mannetje in het bos, nee die zal ik ff opzoeken![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:23 schreef twi het volgende:
Ik heb ze ik heb ze
Redwort Flowers zijn te vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dragon Tongue's zijn te vinden:Zullen veel mensen blij mee zijn, met deze toevoeging van je TwiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, hoeven mensen niet meer echt de hele map over te zoeken
je begint het wel leuk te vinden
Die wijnbroers?quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat krijg je dan? Ik heb het aan die broers verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
bastardquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet hoe al die vijanden hetenZe zien er een beetje freaky uit, en zijn niet echt sterk. Maar se summonen wel allemaal figuren dus die doodgaan wanneer je dus dat "mannetje" dood maakt. Maar ik weet niet of de wapens blijven liggen dan.
En zo kreeg IK dus mijn Elven bow. Jaja ik heb er al lekker één![]()
Save-game kopen??quote:
Dat had ik ook met WoWquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef washandje het volgende:
Ik zat echt niet op dit spel te wachten maar besloot het toch maar te halen en het verraste me juist heel erg
Dat maak ik nou juist niet meer vaak mee, meestal weet ik al ver van tevoren welke game leuk gaan worden en welke niet
Civilization IVquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oblivion is het spel waar ik al jaren op wacht (en denk niet ik alleen) en het stelt niet eens teleur!
Waar zie je dat nou tegenwoordig nog?
Underwater Breathing ftw!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Zo wat een relaxte gift voor die verrotte quest met die vissen.![]()
en 4 fortify athleticsquote:
Ja, ik kwam erachter, werd meteen lvl 9quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef Asmodean het volgende:
slapen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
er staat anders een link met duidelijke uitleg over de quests in de OP.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
Ik heb net eindelijk echt de Gray Fox ontmoet
Black Hand is mooierquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kun je hem niet reviven. Jat gewoon een nieuwe
Ja die zou toch vlak na de release komen??quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit al aan m'n 8e paard ofzo twi
Die beesten gaan te snel dood.
Dat armour pack is zo'n slecht idee nog niet.
Ja zeker weten, maar die was er nietquote:
Mijn paard is nog nooit dood gegaan, die zwarte van lucienquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit al aan m'n 8e paard ofzo twi
Die beesten gaan te snel dood.
Dat armour pack is zo'n slecht idee nog niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
er staat anders een link met duidelijke uitleg over de quests in de OP.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef VrijeVal het volgende:
Kan iemand me misschien verklappen hoe ik de gate sluit bij kvatch?
Heb die monsters daar verslagen en alles doorzocht.. maar kan niks vinden![]()
bvd
Ik kreeg een krant dat Gray Fox ontmaskerd wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
Je bent al bij martin en hebt de gate nog niet dicht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef VrijeVal het volgende:
Ehm.. ik zie geen vuurbal.. en al helemaal geen torens waar ik in kan.. die man bij die houten bijlen zegt dat ik de gate moet sluiten... en die man in de kerk voor de deur wil em nog steeds niet openen.. martin wil pas mee als iedereen er veilig uit kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het gaat toch wel over deyepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?Alles wat ik post is toch wel leuk
Je kan er wel komen, maar hij wil niet meequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik wist niet eens dat je bij martin kon komen zonder die te sluiten
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan er wel komen, maar hij wil niet mee![]()
save van te voren hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Migwi het volgende:
Nu raak ik wel geïrriteerd zeg, net meer dan 80 lockpicks verspild op een lock.
Ik doe gewoon steeds hetzelfde en de ene keer heb ik er 4 op een rij goed en gaat de 5e fout en een andere keer gaat alles gewoon meteen fout.
Klotezooi!
Even spoilerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Anyway, om hem te sluitenthxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat dorpje aan de kust Woutervn? Je bedoelt Anvil? Zo ja, lees de spoiler.Kijk dat had ik nog niet geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
Leuk verjaardagscadeau misschien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan weer niet verder spelen, alweer zit me vriendin er achter :/
dan maar uurtje wachten
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,quote:
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Migwi het volgende:
Nu raak ik wel geïrriteerd zeg, net meer dan 80 lockpicks verspild op een lock.
Ik doe gewoon steeds hetzelfde en de ene keer heb ik er 4 op een rij goed en gaat de 5e fout en een andere keer gaat alles gewoon meteen fout.
Klotezooi!
Vaker omhoog tikken ze vallen nml. met 3 snelheden, snel, iets langzamer en langzaam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Bij het begin kan je met dit spel ontzettend veel aanpassen aan de look van je character, maar toch zie ik weinig fotootjes langskomen.. Ben wel benieuwd hoe iedereen ze character eruit ziet, zal vanavond ook van mijn mietje een plaatje posten
Psst, ik heb een lockpick glitch gelezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ligt eraan wat je bent, ik ga er sowieso niet in lopen. Hoe meer armour, hoe ineffectiever spells.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Ben je een spellcaster, want Heavy Armor heeft een negatieve invloed op de kracht van je spellsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Level zegt niks in Oblivion he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,
de naardat ze hier 2 uur aan Oblivion zat op me xbox 360
alleen vanmorgen was ze hier, dus dan wil ze ff gamen
Ze is gvd op de pc al een hoger lvl als mij, en dat in 10 uur..(lvl3)
Ik 14 uur en pas lvl 2
Nee ben geen spell caster, ben meer een bow/thief/sneak combinatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bent, ik ga er sowieso niet in lopen. Hoe meer armour, hoe ineffectiever spells.
Super! Erg mooie vrouw hèquote:
Ik heb een 3 Ghz IP4 processorquote:Recommended:
* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card
Minimum System Requirements:
* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
Kan ik hem terug gaan brengen of is hier een oplossing voor?quote:Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series
Fx series staat erbij. Misschien laatste videodrivers eens proberen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Molluck het volgende:
en een Nvidea Geforce FX5600XT
Lief paardje???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
zijn er mensen die de Unicorn hebben gevonden?
lief paardje
Ik ben dan ook een ongelovelijke WoT nerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Super! Erg mooie vrouw hè
je bent de eerste hier die die naam herkent
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
Na de main quest kun je toch gewoon verder gamen?
Dat saven doe ik sinds gister dus ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
In een van mijn vorige topics had ik een oplossing voor de FX series, het is zeker mogelijk het spel hiermee goed te draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Molluck het volgende:
Kan ik hem terug gaan brengen of is hier een oplossing voor?![]()
als je WoT geweldig vond moet je A Song of Ice and Fire eens proberen, van George RR Martin. Ik hield het eerst voor onmogelijk, maar die boeken zijn nóg beterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ongelovelijke WoT nerd
Bullshit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef Asmodean het volgende:
[..]
als je WoT geweldig vond moet je A Song of Ice and Fire eens proberen, van George RR Martin. Ik hield het eerst voor onmogelijk, maar die boeken zijn nóg beter
PC versie? Zo ja:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit in dikke shitIk zit vast tussen 2 rotsen en ik kan niet eruit fasttravelen omdat ik in de lucht hang
het "fixme" dingetje uit Morrowind werkt niet en m'n laatste save is iets te ver weg, ook omdat ik net eindelijk 10 nirnroots had gevonden. Help?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC versie? Zo ja:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "E" knop is bijna kapot geramd. Ik ging wel een level omhoog met m'n acrobatics zonder dat ik daadwerkelijk sprong
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat dorpje aan de kust Woutervn? Je bedoelt Anvil? Zo ja, lees de spoiler.Vraagje over de ex-eigenaar van het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat laatst met een paard in een rots vast (360) .. moest van mijn paard af.. rondje lopen om de uitgang van de rots te vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit in dikke shitIk zit vast tussen 2 rotsen en ik kan niet eruit fasttravelen omdat ik in de lucht hang
het "fixme" dingetje uit Morrowind werkt niet en m'n laatste save is iets te ver weg, ook omdat ik net eindelijk 10 nirnroots had gevonden. Help?
Ja zitten wel eens wat foutjes in. Ik heb ook al klem gezeten onder zwevende boom. Ik wou wel eens kijken hoe die boom er van de binnenkant uit zag. Grootse fout van m'n levenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat laatst met een paard in een rots vast (360) .. moest van mijn paard af.. rondje lopen om de uitgang van de rots te vinden.
Toen ik er uit was zag ik een rots, met daarin kennelijk een paard
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Vraagje over de ex-eigenaar van het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]Thanx! Meteen effe proberen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel procent Chameleon is dat ding??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo loop ik er tegenwoordig altijd bij
[afbeelding]
En ik had wat van m'n scrolls enzo gedumpt
He,.. het spel is mooier op 360quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:21 schreef Retuobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo loop ik er tegenwoordig altijd bij
[afbeelding]
En ik had wat van m'n scrolls enzo gedumpt
Volgorde maakt niet uit, als ze maar omhoog gaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:29 schreef piet_pelle het volgende:
Dat lockpicken, dat moet toch in een bepaalde volgorde of verbeeld ik me dat maar?
Dat suckt iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef gieling het volgende:
Gvd, Dimplus SE gister (ochtend) verzonden maar vandaag niks binnen
vroeg ik me af, oblivion op pc met 1280 x 1024 + HDR verder alles aan (AA wil niet maar oke) vs Xbox 360 (edit: op HDTV dan)quote:
quote:
Ik zit al een week te wachten en heb nog niks.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:22 schreef gieling het volgende:
Gvd, Dimplus SE gister (ochtend) verzonden maar vandaag niks binnen
Ziet 'er ook zo cool uitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn thief/assassin Artemis Entreri (hoezo copyright bashen) is nu een vampier
He, compression artifactsquote:
40 meen ik, mooie ringquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoeveel procent Chameleon is dat ding??
Oneens, HDRquote:
Das iig niet aan de screenshots af te zien.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
He, compression artifacts
En he, ik durf te wedden dat het er op m'n PC in 1280x1024 mooier uit ziet dan op m'n SDTV met de 360
Ja maar jij hebt een uber pc lulquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oneens, HDR
Heb beide geprobeerd, en ik geef toch ruim de voorkeur aan HDR.
Overigens heb ik sowieso nauwelijks kartels, maar ja, compression artifacts he![]()
Wat snap je niet aan compression artifacts?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Das iig niet aan de screenshots af te zien.
Heeft die AA? Ziet er niet zo uitquote:
't Is een wood elf met een iets te dikke kopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ziet 'er ook zo cool uit![]()
[afbeelding]
Ja, dat hebben ze bij Oblivion wel goed gedaan. Net even de Condemned demo gespeeld en daar was op 1280 met 4xAA nog steeds lijntjes en kartels bespeurenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
....
Overigens heb ik sowieso nauwelijks kartels, maar ja, compression artifacts he![]()
ow, ik dacht dat het met Oblivion zelf gewoon niet kon, snap zelf ook wel dat als je een uber gpu hebt dat het in principe dan wel kanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sommige GPU's kunnen dat gewoon hoor
Ja, maar bij Oblivion niet....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sommige GPU's kunnen dat gewoon hoor
Dat is een quest mannetje dan volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:30 schreef Migwi het volgende:
Interessant hoor... :p
Net Dark Brotherhood gejoined, ik in een stadje in zo'n hol van hun PATS BOOM 2 man gekilled en nog een met een cool zwaard (althans zo leek 't) en die kon niet dood, alleen knock-out. SAAAAAAAI!
Heel makkelijk er in te patchenquote:
Jammer alleen dat ze weer weg gaan altijdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kwam overigens een Rune Stone tegen, die mij een gruwelijk wapen en armor gaf voor een tijd ( kan natuurlijk niet zien hoelang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vrag over de Dark Brotherhood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Is al een mod voorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt tijd dat je zelf een bedroll mee kunt sjouwen, en aldus overal kunt slapen waar je maar wilt
En weer een persoon 65 euro armer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef UMOI het volgende:
Jeej vandaag gekocht (voor de Xbox 360)....vanavond ff spelen ..kijken of het ook zo verslavend is als Guild Wars.
![]()
waar!?quote:
Verslavender.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef UMOI het volgende:
Jeej vandaag gekocht (voor de Xbox 360)....vanavond ff spelen ..kijken of het ook zo verslavend is als Guild Wars.
![]()
Prima dikte hoor... beter dan de meeste guides... deze laat geen chips vingers achter !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:44 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net de guide gekocht. Ziet er wel aardig uit, alleen vind ik het jammer dat het van dat cheap-ass dunne papier is.
Ik vergeleek het met de guide van Pro Evolution Soccer 5. Dat is echt een meesterwerkje. Van dat mooie gladde papierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Prima dikte hoor... beter dan de meeste guides... deze laat geen chips vingers achter !
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vergeleek het met de guide van Pro Evolution Soccer 5. Dat is echt een meesterwerkje. Van dat mooie gladde papier.
Het oblivion-papier is ruw
Ja ik moet wel eerlijk zeggen dat ik baalde dat het Bradygames was en niet Piggyback.... die gasten maken idd GUIDESquote:
Tis maar waar je om wil zeikenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vergeleek het met de guide van Pro Evolution Soccer 5. Dat is echt een meesterwerkje. Van dat mooie gladde papier.
Het oblivion-papier is ruw
Bahquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef H.Flick het volgende:
Als er staat Vampirism added is het al te laat. Je moet het doen als je porphyric hemophilia hebt. Als je dat niet doet binnen 3 dagen word je een vampier en jij bent dat dus al.
Of je moet een deathwish hebbenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:31 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bah
Binnenkort geen groen gras meer, geen geweldige pracht vol in het zonlicht
Als je zo boos blijft, dan verwacht ik leuke uitslagen in de PES, FOKCUP!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Ik word hier gewoon echt niet blij van. Ik heb al m'n ingredienten voor de Vampire Cure bij die bitch ingeleverd, moet 24 uur wachten. Oke, moet ik maar doen in een of andere cave bij 'r huis in de buurt. Moet ik daardoor wel 36 uur wachten, ik heb me immers voor die trut ingezet om van alles en nog wat te verzamelen en de afgelopen 24 uur niet kunnen feeden. Prima, om ik 36 uur later terug. Is dat fucking huis leeg. Kan er niet wachten of slapen want ik ben aan het trespassen, en ik kan gvd nergens heen omdat het nu dag is,nadat ik ee paar uur buiten heb gewacht. Ik zeg het niet vaak, maar wat een vuile kuthoerAls dit een bug is breek ik die disc alsnog inn 2'en, want dan kan ik weer 2 uur overnieuw gaan doen...
Gefeliciteerd...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn thief/assassin Artemis Entreri (hoezo copyright bashen) is nu een vampier
Saven voor je ergens aan begint hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef twi het volgende:
Ik word hier gewoon echt niet blij van. Ik heb al m'n ingredienten voor de Vampire Cure bij die bitch ingeleverd, moet 24 uur wachten. Oke, moet ik maar doen in een of andere cave bij 'r huis in de buurt. Moet ik daardoor wel 36 uur wachten, ik heb me immers voor die trut ingezet om van alles en nog wat te verzamelen en de afgelopen 24 uur niet kunnen feeden. Prima, om ik 36 uur later terug. Is dat fucking huis leeg. Kan er niet wachten of slapen want ik ben aan het trespassen, en ik kan gvd nergens heen omdat het nu dag is,nadat ik ee paar uur buiten heb gewacht. Ik zeg het niet vaak, maar wat een vuile kuthoerAls dit een bug is breek ik die disc alsnog inn 2'en, want dan kan ik weer 2 uur overnieuw gaan doen...
8-0, 12-0, 9-0, 7-0 staan ingeplanned voor komende 2 weekeinden...Ik zit nu gewoon stilletjes in m'n eentje op een bankje in haar huis, te wachten tot het nacht is. Dan ga ik nog maar een sidequest doen ofzo en dan terug, kijken of ze er weer is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je zo boos blijft, dan verwacht ik leuke uitslagen in de PES, FOKCUP!![]()
![]()
Ja, maar ik moest een half uur alleen al gewoon heen en weer lopen, en die save is ook weer nabij die zuidelijke stad gemaakt. Ik kan natuurlijk wel gelijk naar die Vampieren cave gaan, dat is waar. scheelt weer een kwartier lopen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Saven voor je ergens aan begint hedat doe ik altijd
Fast travel is your friendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest een half uur alleen al gewoon heen en weer lopen, en die save is ook weer nabij die zuidelijke stad gemaakt. Ik kan natuurlijk wel gelijk naar die Vampieren cave gaan, dat is waar. scheelt weer een kwartier lopen.
hmm 2de wedstrijd moet je tegen mij, maar die uitslagen, ga ik niet mee makenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
8-0, 12-0, 9-0, 7-0 staan ingeplanned voor komende 2 weekeinden...Ik zit nu gewoon stilletjes in m'n eentje op een bankje in haar huis, te wachten tot het nacht is. Dan ga ik nog maar een sidequest doen ofzo en dan terug, kijken of ze er weer is.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
....
Ik zit nu gewoon stilletjes in m'n eentje op een bankje in haar huis, te wachten tot het nacht is.
...
Ik red 't niet tot die cave, tegen die tijd ben ik verbrandquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ga in een cave zitten? Meestal zijn ze op een ander tijdstip wel aanwezig..Ik wil soms ook naar de marksman trainer, die is s'middags en soms s'nachts aan het jagen dus dan is ze er niet
Fasttravel lukt ook niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ik red 't niet tot die cave, tegen die tijd ben ik verbrand
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Geen idee hoe ik moet fasttravellen eigenlijkIs dat niet PC only?
Lijkt me niet. Gewoon je map tevoorschijn toveren enquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:26 schreef twi het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Als je gewoon feed, kan je overdags gewoon lopenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:27 schreef Retuobak het volgende:
Dat lijkt me wel HEEL sterk, ik zou Oblivion twee keer zo lang moeten spelen zonder fast travel
Hoe heb je het ooit gered als vampire eigenlijk? Overdag binnen wachten ofzo? :S
Hmmmmmmmm.......quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Wanneer je buiten loopt en je health gaat er om onverklaarbare redenen af. Gewoon iemand besluipen wanneer ze in bed liggen en dan op Feed klikken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hoe weet ik wanneer ik moet feeden?
En hoe doe ik dat?
En ik heb geprobeerd Umbra te killen op level 5. Geen goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |