Dat had ik ook met WoWquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:52 schreef washandje het volgende:
Ik zat echt niet op dit spel te wachten maar besloot het toch maar te halen en het verraste me juist heel erg
Dat maak ik nou juist niet meer vaak mee, meestal weet ik al ver van tevoren welke game leuk gaan worden en welke niet
Civilization IVquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:45 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Oblivion is het spel waar ik al jaren op wacht (en denk niet ik alleen) en het stelt niet eens teleur!
Waar zie je dat nou tegenwoordig nog?
Underwater Breathing ftw!quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef -skippybal- het volgende:
Zo wat een relaxte gift voor die verrotte quest met die vissen.![]()
en 4 fortify athleticsquote:
Ja, ik kwam erachter, werd meteen lvl 9quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef Asmodean het volgende:
slapen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
er staat anders een link met duidelijke uitleg over de quests in de OP.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef Sloavink het volgende:
Weet iemand hoe ik met de thieve's guild en de dark brotherhood in aanraking kom? Die hele thieve's guild kan ik niet vinden en bij de dark brotherhood is er een deur die allemaal rare vragen stelt. Ik heb ook al op het officiele forum gekeken maar dat lukte ook niet echt.
Help?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
Ik heb net eindelijk echt de Gray Fox ontmoet
Black Hand is mooierquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kun je hem niet reviven. Jat gewoon een nieuwe
Ja die zou toch vlak na de release komen??quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit al aan m'n 8e paard ofzo twi
Die beesten gaan te snel dood.
Dat armour pack is zo'n slecht idee nog niet.
Ja zeker weten, maar die was er nietquote:
Mijn paard is nog nooit dood gegaan, die zwarte van lucienquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik zit al aan m'n 8e paard ofzo twi
Die beesten gaan te snel dood.
Dat armour pack is zo'n slecht idee nog niet.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
er staat anders een link met duidelijke uitleg over de quests in de OP.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:35 schreef VrijeVal het volgende:
Kan iemand me misschien verklappen hoe ik de gate sluit bij kvatch?
Heb die monsters daar verslagen en alles doorzocht.. maar kan niks vinden![]()
bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg een krant dat Gray Fox ontmaskerd wasquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
Je bent al bij martin en hebt de gate nog niet dicht?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef VrijeVal het volgende:
Ehm.. ik zie geen vuurbal.. en al helemaal geen torens waar ik in kan.. die man bij die houten bijlen zegt dat ik de gate moet sluiten... en die man in de kerk voor de deur wil em nog steeds niet openen.. martin wil pas mee als iedereen er veilig uit kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het gaat toch wel over deyepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch?Alles wat ik post is toch wel leuk
Je kan er wel komen, maar hij wil niet meequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik wist niet eens dat je bij martin kon komen zonder die te sluiten
Wat een lafbekquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan er wel komen, maar hij wil niet mee![]()
save van te voren hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Migwi het volgende:
Nu raak ik wel geïrriteerd zeg, net meer dan 80 lockpicks verspild op een lock.
Ik doe gewoon steeds hetzelfde en de ene keer heb ik er 4 op een rij goed en gaat de 5e fout en een andere keer gaat alles gewoon meteen fout.
Klotezooi!
Even spoilerenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:10 schreef Blinker het volgende:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Anyway, om hem te sluitenthxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat dorpje aan de kust Woutervn? Je bedoelt Anvil? Zo ja, lees de spoiler.Kijk dat had ik nog niet geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
Leuk verjaardagscadeau misschien?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan weer niet verder spelen, alweer zit me vriendin er achter :/
dan maar uurtje wachten
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,quote:
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuwquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:11 schreef Migwi het volgende:
Nu raak ik wel geïrriteerd zeg, net meer dan 80 lockpicks verspild op een lock.
Ik doe gewoon steeds hetzelfde en de ene keer heb ik er 4 op een rij goed en gaat de 5e fout en een andere keer gaat alles gewoon meteen fout.
Klotezooi!
Vaker omhoog tikken ze vallen nml. met 3 snelheden, snel, iets langzamer en langzaam.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Bij het begin kan je met dit spel ontzettend veel aanpassen aan de look van je character, maar toch zie ik weinig fotootjes langskomen.. Ben wel benieuwd hoe iedereen ze character eruit ziet, zal vanavond ook van mijn mietje een plaatje posten
Psst, ik heb een lockpick glitch gelezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ik kan nu alles openen met 1 lockpick. Je moet goed luisteren naar het geluid. als je een zachter peipje hebt dan moet je drukken. het is echt heel makkelijk. en het is ook slim om steeds ff te saven voordat je begint. als het dan mis gaat begin je gewoon opnieuw![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ligt eraan wat je bent, ik ga er sowieso niet in lopen. Hoe meer armour, hoe ineffectiever spells.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Ben je een spellcaster, want Heavy Armor heeft een negatieve invloed op de kracht van je spellsquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zal straks ook ff die van mij posten. Hey Kabouter, ik draag nu ook een beetje mithril armor, maar dat is het zeker niet waard tov dark hand robes?
Level zegt niks in Oblivion he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze heeft de pc versie al van me gekregen,
de naardat ze hier 2 uur aan Oblivion zat op me xbox 360
alleen vanmorgen was ze hier, dus dan wil ze ff gamen
Ze is gvd op de pc al een hoger lvl als mij, en dat in 10 uur..(lvl3)
Ik 14 uur en pas lvl 2
Nee ben geen spell caster, ben meer een bow/thief/sneak combinatiequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bent, ik ga er sowieso niet in lopen. Hoe meer armour, hoe ineffectiever spells.
Super! Erg mooie vrouw hèquote:
Ik heb een 3 Ghz IP4 processorquote:Recommended:
* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card
Minimum System Requirements:
* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
Kan ik hem terug gaan brengen of is hier een oplossing voor?quote:Supported Video Card Chipsets:
ATI X1900 series
ATI X1800 series
ATI X1600 series
ATI X1300 series
ATI X850 series
ATI x800 series
ATI x700 series
ATI x600 series
ATI Radeon 9800 series
ATI Radeon 9700 series
ATI Radeon 9600 series
ATI Radeon 9500 series
NVIDIA GeForce 7800 series
NVIDIA GeForce 6800 series
NVIDIA GeForce 6600 series
NVIDIA GeForce 6200 series
NVIDIA GeForce FX series
Fx series staat erbij. Misschien laatste videodrivers eens proberen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Molluck het volgende:
en een Nvidea Geforce FX5600XT
Lief paardje???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
zijn er mensen die de Unicorn hebben gevonden?
lief paardje
Ik ben dan ook een ongelovelijke WoT nerdquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:45 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Super! Erg mooie vrouw hè
je bent de eerste hier die die naam herkent
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:58 schreef MMaRsu het volgende:
Na de main quest kun je toch gewoon verder gamen?
Dat saven doe ik sinds gister dus ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
In een van mijn vorige topics had ik een oplossing voor de FX series, het is zeker mogelijk het spel hiermee goed te draaienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:07 schreef Molluck het volgende:
Kan ik hem terug gaan brengen of is hier een oplossing voor?![]()
als je WoT geweldig vond moet je A Song of Ice and Fire eens proberen, van George RR Martin. Ik hield het eerst voor onmogelijk, maar die boeken zijn nóg beterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een ongelovelijke WoT nerd
Bullshit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:05 schreef Asmodean het volgende:
[..]
als je WoT geweldig vond moet je A Song of Ice and Fire eens proberen, van George RR Martin. Ik hield het eerst voor onmogelijk, maar die boeken zijn nóg beter
PC versie? Zo ja:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit in dikke shitIk zit vast tussen 2 rotsen en ik kan niet eruit fasttravelen omdat ik in de lucht hang
het "fixme" dingetje uit Morrowind werkt niet en m'n laatste save is iets te ver weg, ook omdat ik net eindelijk 10 nirnroots had gevonden. Help?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC versie? Zo ja:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "E" knop is bijna kapot geramd. Ik ging wel een level omhoog met m'n acrobatics zonder dat ik daadwerkelijk sprong
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Retuobak het volgende:
Dat dorpje aan de kust Woutervn? Je bedoelt Anvil? Zo ja, lees de spoiler.Vraagje over de ex-eigenaar van het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat laatst met een paard in een rots vast (360) .. moest van mijn paard af.. rondje lopen om de uitgang van de rots te vinden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zit in dikke shitIk zit vast tussen 2 rotsen en ik kan niet eruit fasttravelen omdat ik in de lucht hang
het "fixme" dingetje uit Morrowind werkt niet en m'n laatste save is iets te ver weg, ook omdat ik net eindelijk 10 nirnroots had gevonden. Help?
Ja zitten wel eens wat foutjes in. Ik heb ook al klem gezeten onder zwevende boom. Ik wou wel eens kijken hoe die boom er van de binnenkant uit zag. Grootse fout van m'n levenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zat laatst met een paard in een rots vast (360) .. moest van mijn paard af.. rondje lopen om de uitgang van de rots te vinden.
Toen ik er uit was zag ik een rots, met daarin kennelijk een paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |