met een beetje normaal weer lijkt dat me primaquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zit er as. zondag even niet in, misschien de week erna, 9 april
is dat wat voor menschen?
Wielbout los, dan stelboutjes kwartslag draaien tot de ketting strak genoeg staat. Als je ketting heel erg los zit kan een halve slag ook wel maar het gaat best snel heb ik laatst gemerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:15 schreef dribbel79 het volgende:
[n00b modus]
Ben ff vergeten wat de volgorde is van het kettingspannen:
- Grote wielbout los, dan kleine stelboutjes (kett. spanner) steeds kwart- of halve slag draaien?
- Eerst stelboutjes los en dan grote wielbout los?
[/n00b modus]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijdenquote:
Je weet maar nooit wat er bij de jostiband rondlooptquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat hij je niet gewaarschuwd heeft ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
n00b modus houdt/ hield niet in dat ik compleet achterlijk ben...of ik hou van rondjes rijden
Thnx
Updated ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je nu de OP even vervangt dan sta je er ook bij![]()
En bij wie ga jij achterop danquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
bij mij welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx
Ik ga zo meteen naar m'n werk.En vanavond ben ik weer onderweg.Zal vandaag wel niet meer thuis komenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wtf is de MEGAMEET ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan is volgens mij de MEGAMEET
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |