quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:18 schreef PM-girl het volgende:Hebben de anderen soms ook zo'n moeite om te plassen, ook al moet je erg nodig, dat je moeite moet doen het eruit te krijgen? Het zal de baarmoeder wel zijn die op de blaas drukt.
PM, kreeg van de week een tip bij de zwangerschapsgym; als je op de wc zit wiebel van links naar rechts en van voor naar achter. (en nu allemaal op de maat!!
![]()
) Het schijnt dat je blaas nog een paar uitsteeksels heeft waar ook nog wat in kan zitten en door dat wiebelen komt dat wat makkelijker vrij. Je urine wordt door het gewicht van de baby in die 'zakjes' geduwd.
Jeeminee hé, even 2 dagen wat minder aanwezig (het mannetje mag zich sinds gister officieel drs. noemen
![]()
) en hopla weer wat verse zwangeren erbij.
![]()
Neuk en Stiekemerd (stiekemerd!
![]()
) van harte gefeliciteerd!
![]()
Belana, je hebt gelijk; Renzell was er idd wel verdacht veel ineens. En net als met Snoopy is ze ineens vertrokken na jouw opmerkzaamheid. Ik denk dat we deze dame maar even in de gaten moeten houden.
Hier woensdag eind van de middag behoorlijk ingestort. Ik was volledig op. Het mannetje kwam ietwat chagerijnig thuis en dat was de druppel. Ik probeerde me nog groot te houden voor Léon, wil gewoon niet dat hij me zo ziet. Maar ik was gewoon zo uitgeput, ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden. Ben naar boven gerend, heb daar zitten brullen. Maar het ging niet over. Léon superbezorgd, wilde alleen maar naar mij toe en me vasthouden en daar moest ik bijna nog harder van huilen. Toch geprobeerd om mijn happy face weer op te zetten, maar of dat gelukt is.
![]()
Je zag dat jochie mij in de gaten houden en dan kwam hij bij me staan: "Mama huilen?"
Het mannetje was er op dat moment helemaal klaar mee. Hij heeft mijn laptop weggezet en gezegd dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om woensdag of donderdag nog aan het werk te gaan. Moest alles afzeggen. Maar ja, fysio en verlos wil ik natuurlijk wel door laten gaan. Dus toen ik daar geweest was werd ik gelijk naar boven gedirigeerd mijn bed in. Geen werk meer.
Daarna redelijk uitgerust naar zijn buluitreiking gegaan. Dat was echt gezellig en ik ben zo trots op hem. Samen met de ouders en daarna nog lekker een happie eten in Groningen.
Vanmorgen hebben Léon en ik een luie ochtend gehad en ben heel even naar mijn werk geweest. Puur om zaken over te dragen. En ik snap mijn mankement wel; het is daar zo fijn werken, je gaat al gauw over de grens. Maar bazin heeft me er om 12 uur uitgegooid. Het zijn echt schatten.
Dus nu ga ik echt rustig aan doen, echt waar. En hopen dat er een moment komt dat ik kan zeggen dat ik me uitgerust voel.
![]()
O ja, met het kaboutertje gaat alles heel goed. Mooie hartslag, groeit goed en ligt al lekker diep met het koppie naar beneden. Nu is de tijd voor ons beidjes aangebroken.
Zo, ff lekker van me afgeschreven.