abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36516437
sugar, piet was 17 maanden, dus bijna anderhalf. echt nog best klein vond ik.

en stiekemerd, dat piekeren enzo hoort ook wel een beetje bij zwangerschap(shormonen) volgens mij. ik had er beide zwangerschappen in 't begin heel veel last van, na een paar maanden ging het gelukkig helemaal over (en na die 2e keer kwam ik pas tot de ontdekking dat dat de 1e keer precies zo geweest was).
pi_36516452
moonah, hoera!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:59:44 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36516515
Jippie, Moonah! Goed joh.

En Bass-Miss ook al!

Oh ja, Bix, dat is ook wel een klein leeftijdsverschil ja! In mijn beleving bestond Piet al veel langer toen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:15:22 #154
24188 Belana
kloon van belana
pi_36516796
Snoopy, wat fijn dat je die kraamverzorgster krijgt ik hoop ook op iemand met borstvoedings kennis... met Liam liep het ook niet fantastisch...

PM girl... och, ik vind het zo erg. kan me je angste e.d. wel voorstellen. Ik duim maar gewoon door dat alles ok is

Moonah, spannend, je zou nu wel het hartje moeten kunnen horen dus ik ben benieuwd hoe je terug komt van de gyn edit: ik lees nu dat je al geweest bent, fijn dat alles ok is meid!

Bix, dank voor je verhaaltje over een 2e erbij, want daar kan ik me soms ook wel druk om maken, hoewel het me dus voornamelijk ook heel leuk lijkt dat Liam een brusje krijgt. Dat is voor mij de reden geweest om er aan te beginnen, hetgeen ik daarvoor dus nooit had gedacht. Maar het lijkt me zo leuk als ze wat aan elkaar hebben idd.

Overigens geniet ik dit keer juist meer van de zwangerschap, ik ben me er veel meer van bewust ofzo. Aan de andere kant is het wel anders omdat het niet meer nieuw is. De tijd gaat wel sneller idd lijkt wel, zal idd wel komen door Liam erbij
stormy waters...
sailin'
pi_36516997
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:53 schreef Moonah het volgende:
Cuuuute!
Het zag er allemaal goed uit bij mijn kindje.
Hersentjes, armpjes, beentjes, kloppend hartje met zichtbaar klepje, maag...
* sigh
[..]

Ik heb dat in het verleden veel gehad (los van zwangerschap). Bij mij hielp het ook om met mijn handen mijn voet richting mijn knie te duwen. Hoef je niet helemaal je bed uit.
Wél altjd enorme spierpijn de dag erna...
He fijn dat het allemaal goed was! Dan ben je even helemaal in baby-stemming he?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Licht Ontvlambaar vrijdag 31 maart 2006 @ 10:34:45 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36517183
Nuek!!! Proficiat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:37:18 #157
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36517244
Stiekemerd en Neuk gefeliciteerd!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36517285
Icicle bedankt voor de tip op je website van de zwitsal geurbuiltjes! Babykamer ruikt alvast maar naar baby
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:42:18 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36517355
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

He fijn dat het allemaal goed was! Dan ben je even helemaal in baby-stemming he?
Ja, inderdaad!

En die boost had ik wel even nodig.
Afgelopen woensdag had ik (onder invloed van hormonen...) zó'n enorme k*tdag.
Onduidelijkheid op mijn werk over ouderschapsverlof, onduidelijkheid of mijn lief en ik gaan samenwonen nu we een kindje krijgen. Het werd me echt allemaal te veel.
Heb alleen maar in bed gelegen.

En nu barst ik van de positieve energie! Heerlijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_36517363
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:20 schreef Martineke het volgende:

en Tamea kuitkramp is niet fijn ik had het vanmorgen om half 7 ook moest gewoon gaan staan om er vanaf te komen
Ik kon eerst geeneens gaan staan of uit m'n bed omdat m'n voet ook mee ging doen Heb er nu fijn spierpijn van. Toch maar weer meer proberen te drinken vandaag.

Kraamzorgmevrouw is alweer weg. We moeten nog wat dingetjes kopen, maar dat wist ik al (stond al op de to do lijst voor vandaag) en verder alles gewoon even doorgenomen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:45:30 #161
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36517427
Moonah, wat fijn dat alles goed was, geniet er van hoor!

Hopelijk doet dit ook je zorgen wat wegnemen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36517529
Ow je bent al geweest Moonah, lekker op tijd.

Gaaf hè als alles er zo op en aan zit en je het hartje kan zien knipperen
pi_36517614
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:42 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, inderdaad!

En die boost had ik wel even nodig.
Afgelopen woensdag had ik (onder invloed van hormonen...) zó'n enorme k*tdag.
Onduidelijkheid op mijn werk over ouderschapsverlof, onduidelijkheid of mijn lief en ik gaan samenwonen nu we een kindje krijgen. Het werd me echt allemaal te veel.
Heb alleen maar in bed gelegen.

En nu barst ik van de positieve energie! Heerlijk!
Ik ben -met of zonder hormonen, pas 5 weken- ook net een stuiterbal. Gisteren stuiterend van de energie naar mijn bandje gegaan, kon wel janken toen ik er weg ging. Reden? Neuh.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36518440
Wat fijn en een geruststelling dat het goed was Moonah. Heb je nu elke keer dezelfde gynaecoloog, of rouleert dat zoals bij een verloskundigenpraktijk? Die hormonen zijn echt verschrikkelijk. Ik durf mijn dagboek nooit meer terug te lezen. Echt erg.

Gefeliciteerd nog met de zwangerschap Stiekemerd en Neuk.
Je leeft maar 1 keer
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:01:08 #165
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36519579
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:53 schreef Moonah het volgende:

Ik heb dat in het verleden veel gehad (los van zwangerschap). Bij mij hielp het ook om met mijn handen mijn voet richting mijn knie te duwen. Hoef je niet helemaal je bed uit.
Wél altjd enorme spierpijn de dag erna...
moet dat met gestrekt been?? ik probeerde dat vannacht, maar lukt niet echt met bijna 30 weken buik maar als dat ook met gebogen been kan, kan ik het nog eens proberen als ik het weer eens heb.

en wat fijn dat alles er goed uit zag blijft een wondertje he
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:10:27 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36519834
Pffff, mag ik hier even klagen, al hoort het hier niet thuis?Net gebeld met VGZ over de vergoeding van het onderzoek, waar ik inmiddels al wel vanuit ging door de uitleg van vk en anderen.

Zeggen ze dat ik vooraf (voor woensdag dus) een machtiging moet insturen omdat er anders geen indicatie is voor de punctie omdat ik nog geen 36 ben!! Ik geef aan dat ik dit onderzoek alleen maar doe door de uitslag van de nekplooimeting. Ja zegt ze, maar anders wordt het niet vergoed.
Met een lullig: succes mevrouw erachteraan.

Meteen de vk gebeld, en de secreatresse die heel vriendelijk en begripvol alles overnam en zorgt dat het geregeld wordt. Die mensen verdienen echt een pluim!!

Het gaat me helemaal niet om het geld of wie dat betaalt, maar dit was echt even de druppel en ik weet niet of de traantjes vandaag nog weg gaan....en of ik nog ga werken....
Dat er van zoiets emotioneels op deze manier iets zakelijks wordt gemaakt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36519949
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:10 schreef PM-girl het volgende:
Pffff, mag ik hier even klagen, al hoort het hier niet thuis?Net gebeld met VGZ over de vergoeding van het onderzoek, waar ik inmiddels al wel vanuit ging door de uitleg van vk en anderen.

Zeggen ze dat ik vooraf (voor woensdag dus) een machtiging moet insturen omdat er anders geen indicatie is voor de punctie omdat ik nog geen 36 ben!! Ik geef aan dat ik dit onderzoek alleen maar doe door de uitslag van de nekplooimeting. Ja zegt ze, maar anders wordt het niet vergoed.
Met een lullig: succes mevrouw erachteraan.

Meteen de vk gebeld, en de secreatresse die heel vriendelijk en begripvol alles overnam en zorgt dat het geregeld wordt. Die mensen verdienen echt een pluim!!

Het gaat me helemaal niet om het geld of wie dat betaalt, maar dit was echt even de druppel en ik weet niet of de traantjes vandaag nog weg gaan....en of ik nog ga werken....
Dat er van zoiets emotioneels op deze manier iets zakelijks wordt gemaakt.
Ik ken het, ik weet uit ervaring ook dat dit heel vaak gebeurt en dat de meeste huisartsen/verloskundigen zonder problemen even een verwijsbrief uit de mouw schudden.
Als je al zo in de stress zit én de hormonen, dan kun je het er natuurlijk niet bijhebben, maar het is hier ook goedgekomen met die onderzoeken en dat was nog wel in ons pechjaar.
Sterkte joh, en gewoon lekker janken als je er zin in hebt, ik duim voor jullie!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:36:28 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36520548
PM-girl, dat hoort hier ook gewoon hoor..

Je hebt alle reden tot klagen.

mag ik nog zeggen dat ik vind dat je je er heel kranig doorheen slaat en dat ik je eigenlijk gwoon een dikke knuf wil geven?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36521326
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef kwipsel het volgende:
Icicle bedankt voor de tip op je website van de zwitsal geurbuiltjes! Babykamer ruikt alvast maar naar baby
Haha! Graag gedaan, goed dat het bij jou ook zo lekker ruikt nu! Ik ga elke keer dat ik op de overloop sta even snuffelen, net als onze poes
Je mag ook gezellig op m'n weblog reageren hoor hihi

Wat gaat dit topic hard! Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Dat alles maar goed mag verlopen, en geniet ervan!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 31 maart 2006 @ 13:26:39 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36521919
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:18 schreef PM-girl het volgende:
Hebben de anderen soms ook zo'n moeite om te plassen, ook al moet je erg nodig, dat je moeite moet doen het eruit te krijgen? Het zal de baarmoeder wel zijn die op de blaas drukt.
PM, kreeg van de week een tip bij de zwangerschapsgym; als je op de wc zit wiebel van links naar rechts en van voor naar achter. (en nu allemaal op de maat!! ) Het schijnt dat je blaas nog een paar uitsteeksels heeft waar ook nog wat in kan zitten en door dat wiebelen komt dat wat makkelijker vrij. Je urine wordt door het gewicht van de baby in die 'zakjes' geduwd.

Jeeminee hé, even 2 dagen wat minder aanwezig (het mannetje mag zich sinds gister officieel drs. noemen ) en hopla weer wat verse zwangeren erbij.
Neuk en Stiekemerd (stiekemerd! ) van harte gefeliciteerd!

Belana, je hebt gelijk; Renzell was er idd wel verdacht veel ineens. En net als met Snoopy is ze ineens vertrokken na jouw opmerkzaamheid. Ik denk dat we deze dame maar even in de gaten moeten houden.

Hier woensdag eind van de middag behoorlijk ingestort. Ik was volledig op. Het mannetje kwam ietwat chagerijnig thuis en dat was de druppel. Ik probeerde me nog groot te houden voor Léon, wil gewoon niet dat hij me zo ziet. Maar ik was gewoon zo uitgeput, ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden. Ben naar boven gerend, heb daar zitten brullen. Maar het ging niet over. Léon superbezorgd, wilde alleen maar naar mij toe en me vasthouden en daar moest ik bijna nog harder van huilen. Toch geprobeerd om mijn happy face weer op te zetten, maar of dat gelukt is. Je zag dat jochie mij in de gaten houden en dan kwam hij bij me staan: "Mama huilen?"
Het mannetje was er op dat moment helemaal klaar mee. Hij heeft mijn laptop weggezet en gezegd dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om woensdag of donderdag nog aan het werk te gaan. Moest alles afzeggen. Maar ja, fysio en verlos wil ik natuurlijk wel door laten gaan. Dus toen ik daar geweest was werd ik gelijk naar boven gedirigeerd mijn bed in. Geen werk meer.
Daarna redelijk uitgerust naar zijn buluitreiking gegaan. Dat was echt gezellig en ik ben zo trots op hem. Samen met de ouders en daarna nog lekker een happie eten in Groningen.
Vanmorgen hebben Léon en ik een luie ochtend gehad en ben heel even naar mijn werk geweest. Puur om zaken over te dragen. En ik snap mijn mankement wel; het is daar zo fijn werken, je gaat al gauw over de grens. Maar bazin heeft me er om 12 uur uitgegooid. Het zijn echt schatten.
Dus nu ga ik echt rustig aan doen, echt waar. En hopen dat er een moment komt dat ik kan zeggen dat ik me uitgerust voel.

O ja, met het kaboutertje gaat alles heel goed. Mooie hartslag, groeit goed en ligt al lekker diep met het koppie naar beneden. Nu is de tijd voor ons beidjes aangebroken.

Zo, ff lekker van me afgeschreven.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:52:05 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_36524488
och dutchie, wat een toestanden meid. Ik denk dat je er goed aan doet om niet meer te werken. het houdt gewoon op! Ga lekker genieten meid!
En gefeliciteerd voor je ventje
stormy waters...
sailin'
pi_36525130
* innepin uit lurkstand komt...

gefeliciteerd nuek & stiekemerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36526110
Dutchie nu alleen aan jezelf denken! Veel rusten, veel genieten van Leon, trots zijn op je man en lekker de leuke dingen eruit pikken.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:54:58 #174
108648 cattie
lieve moeder
pi_36526330
Wij zijn net terug van de gynaecologe. Niets bijzonders, alles goed. Beepje was bij de echo dinsdag 1195 gram, dat schijnt bovengemiddeld te zijn voor een zwangerschapsduur van 27 weken en 1 dag. Misschien een beetje raar, maar ik ben trots dat beepje het zo goed doet.

En verder moet ik het rustig aan blijven doen, maar wel wat bewegen ivm mijn conditie. Die rent namelijk achteruit en was al bedroevend laag (terwijl ik er echt alles aan heb gedaan om mijn conditie goed te laten zijn). En voor de bevalling zou het fijn zijn als ik nog een beetje conditie over heb. Maar ja, als ik beweeg krijg ik harde buiken, dat is niet goed en moet ik vermijden van de gyn, maar als ik niet beweeg of maar weinig gaat mijn conditie achteruit. Ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen en de gyn volgens mij ook niet. Ik zie wel. Veel heen en weer naar de koekjestrommel lopen ofzo.
pi_36526526
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:54 schreef cattie het volgende:
Wij zijn net terug van de gynaecologe. Niets bijzonders, alles goed. Beepje was bij de echo dinsdag 1195 gram, dat schijnt bovengemiddeld te zijn voor een zwangerschapsduur van 27 weken en 1 dag. Misschien een beetje raar, maar ik ben trots dat beepje het zo goed doet.

En verder moet ik het rustig aan blijven doen, maar wel wat bewegen ivm mijn conditie. Die rent namelijk achteruit en was al bedroevend laag (terwijl ik er echt alles aan heb gedaan om mijn conditie goed te laten zijn). En voor de bevalling zou het fijn zijn als ik nog een beetje conditie over heb. Maar ja, als ik beweeg krijg ik harde buiken, dat is niet goed en moet ik vermijden van de gyn, maar als ik niet beweeg of maar weinig gaat mijn conditie achteruit. Ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen en de gyn volgens mij ook niet. Ik zie wel. Veel heen en weer naar de koekjestrommel lopen ofzo.
Kun je wandelen of is dat al teveel? Want dat dee ik dus expres erg veel, lekker ontspannen en je beweegt. Als je dat niet kunt heb ik niks gezegd hoor, ik probeer ook maar iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')