Zolang je maar een toiletborstel hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:09 schreef Tamea het volgende:
Ik heb gewoon geen idee wat ik kan verwachten aan vragen, naast het bespreken van het zorgplan.
Goed punt, waar ik al niet eens meer bij stil gestaan had.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:26 schreef bixister het volgende:
tamea, probeer vooral na te denken over wat je zelf wil weten van het kraamzorgbureau, zij zijn er voor jou, niet andersom!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:38 schreef m@x het volgende:
Stiekemurd, wat doe jeStraks ben ik de enige van de babyboom die niet zwanger is....
Dát lijkt me zo jammer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:21 schreef PM-girl het volgende:
De ene keer vind ik mijn buik ook weer leuk, andere keren vind ik het helemaal niets.
Normaal gezien wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:13 schreef Moonah het volgende:
Zo dadelijk ga ik voor de tweede keer naar de gyn. 12 weken ben ik nu. Ik hoop dat ik weer een echo krijg en dat ik eindelijk het hartje kan horen. Ik wil gewoon weer even 'bewijs' van mijn kindje in mijn buik. Want zoals ik al eerder zei, het is dat ik het wéét dat hij/ zij erin zit....
Oh, da's een aanrader snoopy! Bij mijn oudste was het echt 6 weken de hel voordat hij "pakte". Achteraf heeft hij ook een afwijkende waarneming qua tastzin (ivm autisme), maar het was echt héél goed voor mijn zelfvertrouwen bij de tweede dat ik het allemaal zelf wel wist door die cursus en dat ik wist wie ik kon bellen als ik toch vragen had. Bij de eerste liet ik me gewoon te makkelijk piepelen door de zusters ("om de 3 uur anders verwen je hem"). Bij de tweede was het echt aanleggen en lift-off: klok klok klok en spekpootjes binnen een paar wekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef snoopy het volgende:
Vorige keer werd ik alleen gebeld door het kraambureau. Verder niks.
Ik ben blijKreeg vandaag te horen dat de kraamhulp die ik belde dat ze kan komen eind september. Ik kreeg haar nummer van de VK. Ze is tevens lactatiedeskundige en omdat de borstvoeding met Morris niet goed liep, maar ik het echt weer wil proberen, ben ik erg blij met iemand die er verstand van heeft
Ook ga ik nu een borstvoedingscursus doen. Dus wie weet gaat het dit keer beter.
Dank je Bix, voor je lieve en positieve woordenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:52 schreef bixister het volgende:
stiekemerd, begrijpelijk hoor, je gepieker. maar het gaat vast goedkomen! Benthe is straks ook alweer een stuk groter, volgens mij heb je een heel gunstig leeftijdsverschil tussen Benthe en Nr 2. ongeveer zoals melonovy had met Chiara & Yoram, moet je maar eens teruglezen hoe goed dat tot nu toe gegaan is. vooral die eerste tijd is wel druk, dat staat vast. maar die gaat ook weer voorbij. enne... zie het als een gelegenheid om je planmatige aard wat te leren loslaten.wat je werk betreft: daarvoor heb je nu toch ook regelingen getroffen neem ik aan? dat hoeft niet per se zo'n grote verandering te zijn. je moet er straks alleen 2 wegbrengen ipv 1.
(of hebben jullie een andere vorm van opvang voor Benthe). en nog iets positiefs: voor Benthe is het zooo goed en leuk om er een broertje of zusje bij te krijgen. kon ik me nooit zo goed voorstellen dat ze zo jong al wat aan elkaar zouden hebben, maar het is echt al heel snel ook voor haar erg leuk.
![]()
PM girl ik kan me je dubbele gevoel erg goed voorstellen, heel veel sterkte!
moonah, spannend, zet 'm op!
Dat heb je ook een beetje zelf in de hand, he.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:13 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Dank je Bix, voor je lieve en positieve woorden
En het is ook allemaal wel goed geregeld, alleen moet ik er weer ff aan wennen.
Ben ook bang dat ik van deze zwangerschap minder zal genieten dan bij Benthe....
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:35 schreef Stiekemurd het volgende:
WoeiIk ben blij. Gaat goed komen, gaat goed komen.
Adem in, Adem uit
Ik heb dat in het verleden veel gehad (los van zwangerschap). Bij mij hielp het ook om met mijn handen mijn voet richting mijn knie te duwen. Hoef je niet helemaal je bed uit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:20 schreef Martineke het volgende:
en Tamea kuitkramp is niet fijnik had het vanmorgen om half 7 ook
moest gewoon gaan staan om er vanaf te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |