quote:Ga je op vakantie naar Marokko of lijkt het je leuk om je Marokkaanse buren in hun eigen taal te woord te kunnen staan? Dan is de cursus Marokkaans voor jou ideaal!
Dat andere niet dan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef Nega het volgende:
Vooral die met je buren aanspreken doet 't em.
Nee.....en nee.quote:Ga je op vakantie naar Marokko of lijkt het je leuk om je Marokkaanse buren in hun eigen taal te woord te kunnen staan?
Klik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat nou zoiets leren
Is dit serieus btw ?
Nee, het is een dialectquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
En het is niet eens een taal. Ook dat.
idd maar misschien heeft de LOI ook een cursus Berbers voor Beginners?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
En het is niet eens een taal. Ook dat.
Hier is maar 1 woord op te zeggen: OMFGquote:
Mijn moeder werkt in een internationaal vrouwencentrum, waar ze ook arabische les geven. Je moest eens weten hoeveel Nederlandse vrouwen zich daarvoor aanmelden. Met als reden: "wuh wille ook wel euns weuten wa ze over ons zegguh as ze weer euns zitten te praeten"....quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef Nega het volgende:
Vooral die met je buren aanspreken doet 't em.
Arabisch?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
idd maar misschien heeft de LOI ook een cursus Berbers voor Beginners?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Of deze:
Pools - Leer de taal én maak kennis met de cultuur
What's up met die aanhalingstekens?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:08 schreef leejow het volgende:
We hebben hier op't Gooi geen 'Marokkanen'...
Gestolen geloof dus gestolen woordenboek ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:25 schreef longinus het volgende:
Grappig, hun woordenboek begint met Allah
quote:Jij gaan op werkgesprek? Jij vinden leuk buren in eigen taaltje uitschelden? Dan is cursus Nederlands voor jou ideaal!
quote:Bijzonderheden
* Inclusief twaalf cd’s of cassettes
* Inclusief een oefen- en correctiecassette
* Inclusief intensieve docentenbegeleiding
* Inclusief autoradio (met zonder kabeltjes die zatte te vast daar)
Omdat je zelf ook zo'n allochtoon bentquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef martinlutherking het volgende:
Mag hier een slot op? Het was niet als Marokkanen-afzeiktopic bedoeld.
Wat jij wil.quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zo'n allochtoon bent
Ja dus?quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook zo'n allochtoon bent
Zeur niet zo aub. De TS wil een gebaar geven, en jij kraakt het direct af. Niet zo netjes, dus gelieve even je excuses aan te bieden aan de TS.quote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef Aurora38 het volgende:
Ik wil best marrokaans leren maar ten eerste heb ik geen marokkaanse buren en ten tweede ga ik nooit op vakantie naar Marokko ten derde heb ik geen marokkaanse vrienden ten vierde spreken alle marokkanen ook Arabisch dus waarom marokkaans leren terwijl ik het met Arabisch ook af kan?
Dan moet je niet zo;n topic openen. Ik heb trouwens goed nieuws. Gisteren hebben bij mij om de hoek 2 marokkanen zich finaal naar de tering gereden met een scooter.quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef martinlutherking het volgende:
Mag hier een slot op? Het was niet als Marokkanen-afzeiktopic bedoeld.
Eenschquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
Gisternacht ook, uurtje of half 1/ 1 uur:
Komt er zo'n kut golfje luidt claxonerend de straat in... stopt voor onze appartementen ( boven mij woont een meisje ranzig sletje wat met een mekkaan gaat.
Die mekkaan stapt uit, schreeuwt ( met de telefoon in zijn hand) naar boven iets in de trend van: " Yellah yellah, whoeuuuhh tfoe chooch yach yech ".
Loopt terug naar de auto, claxoneerd nog een paar keer, kijkt weer naar boven, begint weer te schreeuwen.
Komt zijn "vriend" naar beneden, en er wordt eerst innig omhelst en geschreeuwd op straat. Daarna rijden ze met piepende banden tegen een lantaarnpaal
Die gast weer uitstappen, schreeuwt NOG harder, schopt tegen die lantaarnpaal EN tegen zijn eigen auto![]()
en rijdt vervolgens weg
![]()
![]()
dom volk
Had ik inderdaad niet moeten doen. Maar als je een beetje humor hebt .. etc.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo;n topic openen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
Komt er zo'n kut golfje luidt claxonerend de straat in... stopt voor onze appartementen ( boven mij woont een meisje ranzig sletje wat met een mekkaan gaat.
Die mekkaan stapt uit, schreeuwt ( met de telefoon in zijn hand) naar boven iets in de trend van: " Yellah yellah, whoeuuuhh tfoe chooch yach yech ".
Loopt terug naar de auto, claxoneerd nog een paar keer, kijkt weer naar boven, begint weer te schreeuwen.dom volk
Allah hmaar. Voor als je een scooter in je endeldarm wilt.quote:
Marokkaans Arabisch gok ik. Er zijn bijna geen goede cursussen te vinden van de meeste Berbertalen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:35 schreef PeZu het volgende:
vraag me dan toch af wat de loi onder marrokaans verstaat? arabisch of berbers?
ah, en Moslimousinequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
Komt er zo'n kut golfje luidt claxonerend de straat in...
Nee een Golf GTI ( Gordijntjes, Trekhaak, Imperial ).quote:
het is niet "Ga is dood", maar "Ga eens dood".quote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef Evertjan het volgende:
hoe zeg je: ''Ga is dood'' in het Marokaans/berbers?? dat soort dingen zo je moeten leren
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
het is niet "Ga is dood", maar "Ga eens dood".
Misschien een cursus Nederlands voor jou bij de LOI?![]()
Helaas niet alleen op FOK.quote:
Wat betekent dat als ik mag vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Allah hmaar. Voor als je een scooter in je endeldarm wilt.
houden zoquote:Op woensdag 5 april 2006 05:40 schreef Tichelaar het volgende:
Ik woon nu al een tijdje in Fryslân, maar de LOI heeft niet eens een cursus Fries
Allah is een ezel.quote:
Chinees, zelfstudiepakketquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:55 schreef SiemeN het volgende:
Als de LOI gedacht heeft op slinkse wijze te kunnen achterhalen wat voor etnische afkomst mijn buren hebben, hadden ze vroeger op moeten staan!
Dat zijn namelijk Chinezen.
hmm, I see. Thanks/quote:Op donderdag 6 april 2006 10:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Allah is een ezel.
Ana hmaar, wat Meki voorstelde, betekent "ik ben een ezel". Dat was een grapje van hem.
Wat is een marrokaan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef kaspermols282 het volgende:
mix tussen pyromaan een crimineel?
marrokaan
Jazekers wel, en wat voor vormen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef DeRCT14 het volgende:
Btw, heeft het Marrokaans geen werkwoordsvormen ofzo?
Whaha, zal vast stormlopen die cursus.quote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:55 schreef MaddoxX het volgende:
hier heb je ook genoeg aan: [afbeelding]
beetj eover hun geloof lerentoch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |