![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De OP![]()
vlnr. Ferdinand Piëch (latere baas van VW), Peter Porsche, F.A. Butzi Porsche, Ferry Porsche.
![]()
1 april 1969, 25 stuks 917 voor de FIA, weer met oa. Piëch.
![]()
Le Mans 1970
![]()
Derek Bell en Richard Attwood in 917 K(ürzheck), Watkins Glen Six Hours 1971.
![]()
Eerste aerodynamica experimenten Audi
![]()
, Jo Siffert, Riverside 1969.
![]()
16 cylinder boxer, gemaakt om Ferrari bang te maken, weer ideetje van Piëch, nooit geraced.
![]()
917/30 , 1972 CanAm, top 372 km/u.
![]()
CanAm blok, eerste turbo racemotor, tot 1500 Pk, racetuning meer dan 110 Pk, 1973
Laatste baby van Piëch is overigens de VW Phaeton
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vindenChat on
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?